Et ole kirjautuneena.
ketä turhii faceja täällä pyörii?ketä ylipäätään on turhia?
mun mielestä tän splatwebin asiaosaston moderointi on vitun turhaa, ja siks ne jotka jaksaa sitä tehdä on vitun turhii faceja.respect!sit muita on jotku anonyymit kirjottelijat ja pari muuta spedee.
ainii ja evergay!ja sit se stessefeisi.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
jenni dahlman on turha.
Poissa
No mun mielestä mä ja sä ollaan vitun turhii. Iippo ei oo, koska ennenku se lihos se oli kihloissa. Alexiki olis turha muuten mutku nykyään se saa muijia jotka ei tajuu.
Poissa
tosin sit ne tajuu ja on kuumia
Poissa
vittu schwoomiekin on vissiin aika turha mun ja samin lisäks!
Poissa
vittu ne popstars muijat on turhii!ja kari vepsä on tosi turha.tosin mä keksin vitun monta turhaa jota ei kannata ees mainita ku ne on NIIN turhia.mä aionkin tästälähin nimetä vaan sellasii turhia faceja jotka ei VÄLTTÄMÄTTÄ AINA näytä siltä et ne ois täysin turhia faceja.eli koittakaa keksiä sellasia TURHIA jotka naurattaa vitusti (esim. matti nykänen on huono, tony halme on huono, mut taas esim.joku ex-tenavatähti timo turunen on vitun hyvä, koska sitä ei kukaan muista ja sit ku kaikki MUISTAA kuinka se oli niin vitun turha ku se laulo sitä kim lönholmin biisiä (sekin on vitun turha face).sellanen naurattaa vitusti!
siis:
1.arvaamaton turhuus
2.almost famous turhuus
3.hasbeen turhuus
Poissa
uniikki(kapasiteettiyksikkö)
Poissa
lisa simpson
peggy hill
knorr mainoksen äijä
Poissa
Mauno.
T vati
Up yours!
Poissa
AI ORIGINAL MAUNO!SIIS PEKKA MAUNO!TOI OLI VITUN HYVÄ!
sillä on muuten VIELÄKIN aika ujo mulletti!
Poissa
Poissa
jouko turkka
Poissa
Matti Nykänen!
T vati
Up yours!
Poissa
neumann.
Poissa
.
Poissa
Pate Mustajärvi, popeda ei vaan suostu kuolemaan
Sam Inkinen, Vittu tääkin nousukas - ekaks ollaan ihan vitun kovia jätkiä, vedetään himoburnoutit ja kadotaan kivenkoloon
Boris Majoroff + Pentti Matikainen, Toinen suomen Mullettien (FMA) perustajajäsen, toisen nimee ei ees muista kukaan - lähti takas kotiin valmentamaan stalingradin tska:ta 4 divariin
Ilpo Larha, Äijä uhos ja oli kovaa jätkää ja loppujen lopuks uskals jopa ampua - itseään päähän. hyvät pelit.
Ajatollah Khomein, Penskoille taivaan avaimet kaulaan ja haistelemaan irakilaisten sinappikaasuja. Pyhää vihaa lietsoi tuomiovuorella, taitaa pyhä äijä kasvaa horsmaa niinkuin kuka tahansa.
Nostradamus, Olis nyt ees ennustanu oikein.
Firefox, ok oli nopee, mutta näky tutkassa.
- Muuli
Poissa
muuli.
Poissa
Superted (tiedät varmaan miksi)
-edit
Siis superted ITSE tietää miksi...
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Remu alkaa olee turha vaikka hurriganes rokkaakin 4ever ja korialla haisee paska. vai mikä sen white gängstän douppi siti olikaan.
meitsi sai myös naisen. se on aika vitun turhaa. tai sanotaan että sain 2
Veli/Herpes
Poissa
doogie howser (teinitohtori) 90luvun alun tv-sarjassa.
timmy (se kääpiö passionsissa) onneks se kuoli just se näyttelijä hahahahahahah! tollaset kääpiö/vammastähdet on vitun turhia.
macaulay culkin.vitun ärsyttävä.vittu kuolispa se.
sotka mainoksen jätkä.ei saatana...
mut nro
1.CORKY (elämä voittaa) VITTU SITÄ HOMOA TEHDESSÄ ON LIRAHTANU MUUTAMA TIPPA KUSTA SEKAAN!HYI VITTU!TOIVOTTAVASTI SILLÄ ON AINA NUHA TAI JOKU VITTUMAINEN TAUTI!
Poissa
No mitäs mitäs..
Pekka Himanen, hehkutusfilosofi, jolla ei oikeasti ollut mitään sanottavaa vaikka yrittikin Esa Saariseks Esa Saarisen paikalle.
Smackdown ja Raw + Selostajat, Vittu mitä tekopirteyttä ja keinokauhistelua.
MC Nikke T
Pikku Kakkosen Ransu, Ei vittu oikeesti koira joka puhuu tambereen murretta.. WTF?
- Muuli
Poissa
-Uuteen nousuun-
Poissa
Ewerglade kirjoitti 12.11.2002 klo 14:10:03:
nato kirjoitti 08.11.2002 klo 22:27:45:
ketä turhii faceja täällä pyörii?ketä ylipäätään on turhia?
mun mielestä tän splatwebin asiaosaston moderointi on vitun turhaa, ja siks ne jotka jaksaa sitä tehdä on vitun turhii faceja.respect!sit muita on jotku anonyymit kirjottelijat ja pari muuta spedee.ainii ja evergay!ja sit se stessefeisi.
Jos mä oon turha niin mikäs siinä, ylpeä olen statuksestani.
Onneksi hoksasit lisätä ittes listaan jo pelkästään olemalla täällä!-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
Mc Nikke T!!!!
Sehän räbää nykyään ritarikunnassa jonain vitun väyrysenä tms... Vittu siinon kunnon häviäjä. Meni vittu vaihtamaan nimensä.. ei nimi miestä pahenna ellei mies nimeä.
Eno / Oppii
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa