Et ole kirjautuneena.
.
Poissa
Poissa
.
Poissa
ja tomu voi herätä ja muistaa et säännöt on sääntöjä eikä ne siitä mihinkään muuta oli ne sitte käyny kuussa tai virossa!
Poissa
Hiljaa hyvää tulee ja pidetään me vaan hauskaa.
"Fast food and how to catch it"
by:The Master Chef
Poissa
Onko tämä tosiaankin pelkästään säännöistä johtuva vai esim 1 divari täynnä?
kuulostaa kyllä tyhmältä laittaa vanhat konkarit 2 divariin pelaamaan huonoja pelejä jossa into sitten laantuukin
no oli miten oli kojotitseille onnea tulevalle kaudelle!
...
Jesse Johansson
Cyclone
[email:21km27s2]Fatty@team-cyclone.net[/email:21km27s2]
Se vain on KUUMAA olla minä!
Jesse Johansson
Kisalapanen!
Poissa
.
Poissa
Säännöistä johtuva ja nykyiset joukkueet Liigassa ja 1.Divarissa ovat paikkansa saaneet edelliskauden sijoituksien perusteella.
Myös joukkueiden määrä sarjatasoilla muutettiin tälle ja ensikaudelle siten että on 12_joukkuetta per sarjataso.
Mutta jos Kojootit ja tomu on niin liekeissä kuin nyt annetaan ymmärtää niin eihän heillä sitten ole minkäänlaisia ongelmia nousta aina Liigaan asti parin kauden jälkeen...
Mut enivei, mukava taas nähä \"vanhoja\" konkareita kentillä ja Onnea tulevaan kauteen.
Ainii, ihan mielenkiinnosta ketäs kojooteissa tulee pelaamaan tästä 5-kullan joukkueesta? Käsittääkseni muutamat on siirtyny muihin joukkueisiin ja osa lopettanut pysyvästi?
Näist jutuist päätellen täs maassa on unohtunu kuka määrää. Kaikki saatanan nobodyt joist kukaan vittu kuullukkaan mitää käy hyppii silmille. Pitänee tulla ens kaudel palauttaa jengi ruotuun ku ei muuten opi!!!!!!!!!!
-Tomu
Poissa
Ongelma on siinäettä SM-liigassa pitäisi pelata suomen parhaat joukkueet..
Alex
Poissa
haha!
vittu tomu on heränny...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Jee jee kaikki entiset liigapelaajat novice kisoihin raiskaa jengii ni kaikil o taatusti kivaa.
Prkle mä osallistun kaikkiin ens kauden novice koska olen novice voi jesus ku jengil ei vaa leikkaa.
Kysy o vittu siit ettei toi palvele kenenkään etuja.
-Tomu
Poissa
Joo pakkohan jonku o tulla näyttää mikä ja kuka on TYYLI ku ei 95% urpoist muuten sitä tajuu
-Tomu
Ps. Mä vittuilen kaikille eka ja sen jälkeen nöyryytän kaikki niinku aina ennenki eiköhän roti palaa
Poissa
Kehäraakit kokoontuu...
At my worst
I\\\'m at my best
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Viel toistaseks selvinpäin enhän mä oo edes väittäny itteeni kaikkien aikojen painttaajaks ja naisten päiväunien kohteeks
(mikä kylläkin o totta)
-Tomu
Poissa
PROLLARI LIIGAAN!
-campo/Raaka Kone-
-campo/Cyclone-
Poissa
joku sentään tajuu..
Poissa
Pääsenksmä guestaa Iso-Khon? pliis pliis
Poissa
Sir_Y kirjoitti 11.04.2003 klo 20:25:32:
Pelaamallahan sinne Liigaan pääsee.
Tähän on kyllä pakko kommentoida sen verran, että mitenkäs se Twilighti liigaan tuli tauon jälkeen... ei ainakaan pelaamalla.
Poissa