Et ole kirjautuneena.
.
Poissa
Mulle on oikeestaan ihan sama, mut jos jollain on todelle niin köyhä elämä et suurinta herkkua on nähä mut, niin otan todella osaa.
Ja mitä mun juttuihin tulee niin se on voi voi!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
Nii-i, kuka itkee ja kuka nauraa ja kenelle...
Poissa
me ollaan iipon kanssa pantu sellanen pallo liikkeelle, että siitä riittää näköjään hupia viellä pitkäks aikaa...
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Joo, mut muistakaa, ettette pukkaa hullua reunan yli.
At my worst
I\\\'m at my best
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
joo, sietää olla varovainen.
täs nyt on ollu vähän kaikenlaista...
Poissa
Mä en edes tiedä taas vaihteeks mistä on kyse, mutta osallistun tähän mielelläni. Ärsyttää sumeesti tollaset piilokivespotilaat.
Poissa
Eikö sullakaan oo vielä laskeutunut kunnolla?
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
nato kirjoitti 14.04.2003 klo 23:23:24:
me ollaan iipon kanssa pantu sellanen pallo liikkeelle, että siitä riittää näköjään hupia viellä pitkäks aikaa...
muistuttaisin tässä välissä tän keissin synnystä... kaikki voi sitten itse katsoa kuka pani ja mitä..
täältä
-Kimmo (tuohon aikaan vielä innokas provosoija)
edit: laitetaan sitten ne url tagit..
edit2-5: onpas vittu vaikeeta.. mut onnistu kuitenki lopulta..
Poissa
mä ainakin nauran teille kaikille.
Veli/Herpes
Veli/Herpes
Poissa
Kyllä voi ihmisiä ahdistaa.
Poissa
Nauran sulle takasten HA HA.
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa
Jaa ei kai paljon lapsellisemmiksi voisi tama menna. Tuskallista, mutta samalla huvittavaa...juu.
Poissa
pitäsköhän Suomessa siirtyä Valistuneeseen diktatuuriin, kun demokratia ei typerillä ihmisillä toimi.
- Muuli
Poissa
sammy lue postis.
ps.varokaa pukkaamasta hullua reunan yli
At my worst
I\\\'m at my best
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Iippo: jos laitoit mulle meiliä tohon welho-osoitteeseen, niin ei tullut perille. Mul on yhteys pimeenä himassa tällä hetkellä. Meilaa: <!-- e --><a href="mailto:sami.sarkela@keltaisetsivut.fi">sami.sarkela@keltaisetsivut.fi</a><!-- e --> tai soita: 050 5905006
Poissa
jEAh. mä soitan tosin äsken katoin puhelimeen niin mulloli jo ennestään toi numero... koodan jossain vaiheessa.
At my worst
I\\\'m at my best
Iippo / Los Bastardos
Poissa
.
Poissa
.
Poissa
.
Poissa
Tän threadin tarkotus on syventää mun ja Lexin suhdetta ja kehittää meidän keskenäistä kommunikaatiota!
-Uuteen nousuun-
-Uuteen nousuun-
Poissa