Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Ei mitään hajua miksi piti kirjoittaa, mutta tässä vanhetessa tulee katsottua välillä elämäänsä taaksekinpäin.
Vuonna 88 tai 89 kävelin Salaiseen Agenttiin (koska nimikin oli jo niin viileä) ja ostin Splatmasterin. Tämä kyseinen pyssykkä maksoi jo silloin sellaiset 500mk. Ei pidä kuitenkaan suoraan kääntää hintoja, koska 500mk vuonna 89 sisälsi huomattavasti enemmän ostovoimaa kuin mitä se raha tänäpäivänä sisältäisi. Sellaisen kuitenkin ostin. Sen päälle ostin 3 putkiloa paukkuja (10 patin tuubeja). Patit maksoivat 2,50mk kappale, eli lisähintaa tuli 75mk.
Mutka seisoi kaapissa melkein vuoden, ennenkuin Sitidi ja Stefu(Cyclone) kiinnostuivat asiasta. Itse olin ammunin ainoastaan liikennemerkkejä mutkalla.
Vuonna 90 sitten lähdettiin kesäduunirahoilla jenkkeihin Stefun kanssa ja sieltä ostettiin Mutkat isolla Mllä. Stefu osti jonkun jo haudatun ruoskun ja meitsi osti Phantomin. Jos se Phantom on vielä liikenteessä olen valmis ostamaan sen takaisin.
Samana vuonna alettiin jo tosissaan panemaan Kojootteja pystyyn ja paljon tuttuja naamoja lähti mukaan ihan pystymetsästä.
Eli tällainen oli minun lyhyt muistoni ihan alkuajoista, jolloin painttiin tutustuin, mitenkäs sinulla?
Poissa
hyvä stoori! veikkaan et tästä tulee piitkä threadi ko ne kiistelyt alkaa..
Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.
Poissa
Keväällä 1990 Kouvolassa toiminut sukelluksen sekatavaraliike Sportleader Oy hankki kymmenkunta Nelspot 007 merkkainta(pumppupistooli, 12g CO). Olin ryhmän kanssa tekemisissä veden puolella ja melko luontevasti mentiin mukaan tähän Survival Gameenkin.
Metsäalue missä pelattiin oli n. 500x500m, sinne rakenneltiin myös erilaisia bunkkereita ja tulipesäkkeitä(tietenkin!). Pelattiinpa muutama yöpelikin.
Eka kerta oli niin huumaava ettei siitä ole vieläkään näköjään selvitty...
Sportleader osallistui SM-skaboihin jo -90, itse en silloin vielä osallistunut. Mutta kun kaveri oli 90-91 lukukauden jenkeissä ja sieltä lähetti JT Whipper Snapper-maskin ja Razorback II (n.800-1000mk?) mutkan niin heti keväällä -91 aloitettiin rankka armeijamainen treeni ("kapteeni" oli kapiainen) miehekkäästi nimetyssä Combat Team joukkueessa. Kuulana toimi tosimiesten California Magnum.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Oisko ollu sitte -91 kesällä kun kävin kokeilemassa painttia Compat Teamin kentällä.Ja lisäkuulien ostohetkellä kyllä mietti että ottaako 20 kpl vai onko varaa jopa 30 kuulaan.
Siitä parin vuoden päästä alkoi lajin parissa pyöriminen.Muistaakseni silloin oli jonkunlainen ikäraja että pääsi pelaaman kisoissa tai yleensäkkään?
URHO
Poissa
1995 kokeilin ensimmäisen kerran painttia sissoksen kentällä raumalla(metsässä) ja olihan se...hmmm... kivaa
silloin joku pojista oli ostanut semin ja sitä sitten ihmeteltiin suurella joukolla.
nyt sitten kaveri otti paintin puheeksi ja taas mennään...
Poissa
Sivut: 1