Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Myydään DYE:n 03 pelikamoja
Housut, tuumakoko taisi olla 32-36, näkyy ettei ole uudet, mutta kunto silti hyvä - 40€
Polvisyndit, koko XL (DYE:n koot on näissä vähän niin ja näin, mä oon 180cm ja painan 68,9kg eli nuo on suunilleen jotain normaalivaatetuksen M:ää) - 15€
Sininen pullocoveri - 15€
Redz:n 3+2 bulkkivyö ja 4x 32 Degreesin bulkkia (uutta vastaava) - 50€
Löysin toisen parin hanskoja myös, lähtee hintaan 15€
DYE:n 03 pelipaita, punainen - 20€
Kaikki paketissa 120€.
enkeli ja maski myyty
Poissa
Poissa
Sait postia.
Poissa
Mitens.. saitko postii multa..??
Maski kiinnostais..!!
Mailaile: <!-- e --><a href="mailto:Teemu.parta@kymp.net">Teemu.parta@kymp.net</a><!-- e -->
Poissa
Toi mutka ilmoineen kiinnostaa.
Jos viittit laittaa mailia sen kunnosta ja sensemmosesta.
Samuel/GunnerS
The End Always Justifies The Means
Poissa
Moi, laitoin sulle privaattiviestiä kun en (enemmän tai vähemmän sokeana) sähköpostiosoitettasi mistään löytänyt.
Poissa
Et haluaisi vastata mun viestiin?
Samuel/GunnerS
The End Always Justifies The Means
Poissa
Et haluaisi vastata mun viestiin?
Vastattu. Sori, mulla on koulu, työt ja harrastukset vielä siihen päälle, joten en ehdi posteja/privaattiviestejä 15min välein tarkistelemaan. Ja jossain raossa pitäisi ehtiä vielä nukkua ja syödä.
Poissa
Jeps eli onko maski vielä kaupan?? vähän kiinnostas.
Poissa
On kaupan, mutta se lähtee huomenna postiin ellet halua tarjota siitä enempää kuin 45 euroa ja postituskulut. Money talks.
Poissa
Olet muutes saanut postia...
Pystykkö vastailee jotaa..??
Poissa
Hetki, tsekkailen ne tossa lenkin jälkeen.
Poissa
Moromoro...
Onks sul mitää hajuu missä se mun paketti heiluu..?? Sähän lähetit sen jo aikoja sitte..!!!
Poissa
Pelipaita on kokoa L. Ja pesty n. 3 kertaa, joten kunto sen mukainen. Eli käytännössä uusi.
Posteihin vastattu, temeimmu.
Poissa
jekkis kirjoitti:Pelipaita on kokoa L
Äh, hiton karpaasit
Mitä kokoa sä tarvitset? Nuo DYE:n koot menee nimittäin joissain tapauksissa vähintäänkin eri tavalla kuin esim. tavallisissa vaatteissa. Kuten jo mainitisin olen 180 pitkä ja painan alle 70 kiloa, joten siitä voi vetää jotain johtopäätöksiä minkä kokoinen toi oikeesti on. Eli varmaan vastaa tavallisessa vaatetuksessa M:ää.
Poissa
Poissa
onko noi dyen housut? Minkä väriset ne on?
Jussi/Coitus
Poissa
Mitä kokoa sä tarvitset? Nuo DYE:n koot menee nimittäin joissain tapauksissa vähintäänkin eri tavalla kuin esim. tavallisissa vaatteissa. Kuten jo mainitisin olen 180 pitkä ja painan alle 70 kiloa, joten siitä voi vetää jotain johtopäätöksiä minkä kokoinen toi oikeesti on. Eli varmaan vastaa tavallisessa vaatetuksessa M:ää.
Normaalisti M koko, mutta kyllä toi on liian iso.
- et osu, et millään -
Poissa
onko noi dyen housut? Minkä väriset ne on?
On ne DYE:n housut, sininen/harmaa väritys.
Ja HeBe, on se. Sanoin jo n+2 päivää sitten, että myyn tuolle toiselle kaverille, koska tarjosi enemmän.
Poissa
No en tiijä paljo sait tosta kypärästä mut vissiin kannattas kysellä ain siltä toiselta halukkaalta onko valmis korottaa tarjoustaan. Oisin ollu valmis korottaa tota tarjoustani aikalailla johonkiin 65e asti. No oma o asias. "Money talks" vaa taija oikee pitää paikkaasa su kohal.
Poissa
Lähetä pliis pikaisesti mulle se seuranta koodi siitä lähettämästäsi paketista..! Tarvitsen sitä..!!
-Teemu-
Poissa
Ei perkl.. Äijä ei saanu kahdessa viikossa sitä maskia toimitettuu mulle..??
Uskomatonta toimintaa.. Ikävää toimintaa..!!
Poissa
Sivut: 1