Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli hakuses olis yks tai kaks kappaletta vemppuja.
Ei tarvi olla niin hyvässä kunnossa kunhan ne jotenkin vaan pelittää tai pienellä laitolla saa pelaamaan!
Tarjotkaa mailiin tai foorumille.!
ps. Saa tarjota myös erittäin halpoja semiautomaatteja...
Mutta mieluiten pumppu!
Poissa
Poissa
Mulla ois yks Hornet tossa roikkumassa, toiminnasta ei takuita mut tarjoo ni myyn pois... Yhden tiivisteen puuttuminen estää enemmät testit enkä oo siihen paljoo vaivaa pistää ku en sitä käytä..
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
Mulla ois yks + kaasupullo (en oo kyllä testannu vähään aikaan, mutta korkeintaan pientä laittoa vaatii) ja tästä syystä vain 50€
-RCK-
Poissa
The Boss: Onko sulla ajatusta millä hintaa toi lähtis ja onko sulla mitään kuvaa että toimiiko vai ei?
Musashi: "tästä syystä vain 50e" No eipä kuulosta miltään vain hinnalta?
Ja laittoakin vaatis?? Tiputa hieman hintaa ni me tehdään kaupat..!
Lisää tarjouksia kaivataan..???
Ja yks automagi ois myynnis!
Poissa
Kyl toi 50€ todellakin on vain jos saat aseen ja pullon, uus tollanen maksaa 120€.. et jos alle 50€ pitäs maksaa ni ei kyl tämäkään ase sellasel hinnal lähe mihkään..
Ase toimii jos jaksat ostaa siihen yhen tiivisteen joka ainakin löytämässäni manuaalissa: http://www.ultratwistedpaintball.com/Ma ... manual.pdf
on tiiviste nro. 41.. Sellasta ei tältä paikkakunnalta saa ja kun uuskin ase on ni en oo jaksanu lähtee sellasta ettimään..
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
täytyypi katsella minkälaisii tarjouksia tulee?
Minkäslainen tiiviste siihen tarvii?
Otan sitten yhteyttä jos ei mitään kummempaa tule..
Poissa
Ei tässä nyt mitää muovikuula asetta olla myymässä...toi pelkkä pullo on 20€ arvonen vähintään...
-RCK-
Poissa
Tarjouksia tarjouksia..
Rohkeasti vaan..
Poissa
osta mun kappin flame cockerin runko ja sniper kit
Poissa
Ja vielä saa tarjota..
Poissa
Sivut: 1