Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2004-11-22 09:07:25

naatti
Jäsen
Paikkakunnalta: Joensuu
Rekisteröitynyt: 2003-06-03
Viestit: 510

Re: woiwitsi

Autenttista materiaalia Metsästäjä-lehden kysymyspalstalta:

Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen" kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta kun hän palaa taksilla kotiin, mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan? Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään, ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Päätin jäädä väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä. Pitkähkön odottamisen jälkeen kujamme päähän pysähtyikin mersu jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä, näin tämän täysin selvästi kiikaritähtäimen läpi.

Kun päästin liikkuvat eteen ase teki vinosyötön. Pitäisikö minun teidän mielestänne luopua kokonaan näistä vihreistä muovilippaista ja siirtyä takaisin peltilippaisiin vai onko olemassa jokin vippaskonsti jolla nämä koesarjan lippaat saadaan toimimaan virheettömästi?


Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.

Poissa

#2 2004-11-22 09:42:00

Flash
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-09-05
Viestit: 206
Kotisivu

Re: woiwitsi

heheheh tolla ukolla on oikea asenne. vitut muijjasta, mutta kun ase ei toimi ....jokaisen onnelisen parisuhteen peruspilari smile


tämä ei ole mitään henkilökohtaista

Poissa

#3 2004-11-22 09:48:05

The S
Jäsen
Paikkakunnalta: Nurmoo
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 321
Kotisivu

Re: woiwitsi

Tuohon on kaksi ratkaisua: joko siirtyä takaisin wanhoihin peltilippaisiin, tai sitten on ryhdyttävä käyttämään hieman kalliimpia, ei itämaista alkuperää olevia patruunoita. Nuo venäläiset ja kiinalaiset hylsyt kun ovat
toleranssin alarajoilla (ja joskus jopa alle) niin tarkasti mitoitetuissa muovilippaissa ne tekevät juuri tuota..

P.S. parempi onni seuraavalla kerralla


http://www.reball.fi
http://www.nohillpaintball.com
-tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon pyssytappelu-

Poissa

Keskustelualueen alatunniste