Et ole kirjautuneena.
Onko huomenna reenejä, ois pari-kolme kaveria tulossa Tampereelta.
Poissa
Pitäisi olla kyllä. lempäälästä tulossa kolme myös.
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
mä tuun kans mikälli fättis hoitaa kyydin, antti ja janne tulee varmaan kans.
VOIMA
Poissa
Jep, alotellaan jo puol kuus, petteri tulee sillon jo availeen ovia. Tietenkin paikalle voi valua omaan tahtiin, reenit on ainaki yheksään asti.
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
into, luultavasti en oo tulossa. Pitäis viimeset rutistukset koulun eteen vetästä. 4 kokeet tulevalla viikolla...
Mutta katsotaan jos mieli viä muuttuu eikä fysiikka kiinnosta tänkään vertaa, miten se voiskaan enää vähempää kiinnostaa?
Poissa
Reenit normisti.
Itse olen nyt vaitettavasti hiukan jumissa kun tehdään uuteen kämpään remonttia ja tarttis saada se kuntoon. Menee viikonpäähän ennekuin tulen teitä rankomaan
tämä ei ole mitään henkilökohtaista
Poissa
flash, aika hissua sen sun rankomisen kanssa
Poissa
Jos jollain on ylimääräisiä/vara ratchetteja niin voisi ottaa mukaan, mulla on oma hajonnu ja uusi ei ole vielä tullut (tilattu reilu 2 vko sitten ?!?). Oma viritelmä kyllä tuntus vielä toimivan, mutta en tiedä kuinka kauan.
Poissa
Löytyy. Ja flashillä pitäs olla niitä hallilla jossain jemmassa iso nippu.
NVP, Tre mafia.
Poissa
Iiihanaa, kertakaikkiaan iiiihanaa poijat ja tytöt!
Taas oli kyllä mainiota mättämistä ja pikkuhiljaa voi jopa kuvitella että lähtis jotenkin kulkemaan tua peli. Kulkusuunnanhan voi sitten jokainen päätellä taas itse
VOIMA
Poissa
Kyllä vaan, ja ruoskakin toimi heti, mikä oli aivan ennenkuulumatonta.
NVP, Tre mafia.
Poissa
Kiitos mukavista treeneistä. Kivaa oli, tosin aamulla ei ollut kiva herätä kuudelta, kun vieläkin väsytti pelien jäljiltä
NVP Pit Crew
Poissa
asiallista mättöä oli kyllä kiitos kaikil
Poissa
Joo hyvät reenit oli perkules :evil: ..... kehukaa ny siellä kun täällä virutaan jossain saamerin remontin kourissa ja ainuat ylijuoksut tapahtuu naulasiin listoihin mitkä lojuu lattialla.... todella upeeta...ens maanantaina ammun kaikki.....otan ton naulapyssyn messiin niin saadaan ihan uus ulottuvuus tähän paintti hommaan
TPBSn sivut pitäsi saada tässä parin viikon sisään taas up and running, mutta kun tässä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin perkuleesti taas hommaa muutenkin ettei ole kerinnyt säätäään niitä kondikseen.....(juu tekosyitä...ryyppäämässä olin ja nyt on krapula jne jne )
Poissa
Onko ne tpbs sivut sitten kans tulossa? Niitä on nyt venattu tässä toista kuukautta.. Miten tää koko tpbs homma oikeestaa ny o rupsahtanut? Maanantain vuorosta varmaan olisi sovelianta käyttää nimitystä vapaavuoro, tpbs-reenien sijasta?
VOIMA
Poissa
No tämä on kyllä valitettava totuus kun tuota yhdistymistä ei ole viellä saatu aikaiseksi niin kaikki asiat on vähän niinkuin että "mitä tapahtuu" Tuon asian takia myös uudet sivut on hiukan hankala toteuttaa koska en itsekkään tiedä missää mennään ja olen oikeasti tallä hetkellä niin sidottu kuin ihminen vain voi olla joten en yksin valitettavasti tuon nopeammmin pysty toimiaan. Koittakaa nyt malttaa se pariviikkoa jotta saan jotain kyhättyä aikaiseksi. Mikäli ei muuta niin siirrän vanhat sivumme takaisin käyttöön. Tämä on nyt tallaista säätöä isolla Sllä .
Poissa
Jep, voitas melkein ottaa joku toinen reenipäivä kans ohjelmaan, joka olis tpbs:n jätkien oma päivä, jos porukkaa sais liikkeelle. Varmaan hallilla olis vuoroja siihen vapaana??????? Luulis.
NVP, Tre mafia.
Poissa
Mulle riittää kerta viikossa. Tää maanantai on ihan hyvä päivä, käy pro-jannujakin pelaamassa niin oppii jotain.
VOIMA
Poissa
Koskas niitä 8.1.2005 turnauksen videoita ilmestyy nettiin?
Poissa
totannoinniiijooo, tuossaha olis vajaa kaks nauhallista/ 36gb videota. Että pikkuhiljaa sitä tässä pitäs johonki suuntaa varmaan raapustaa, mutta kun o hieman muutakin. Niin, ja oon mä kyl laiskakin. :oops: Fatfox tulee aisapariks niin kyl te kohta saatte jotain ainaki.
VOIMA
Poissa
Into oikeassa ja into väärässä. Toisaalta TPBSn omat treenit vois olla oikeesti poikaa, koska olen kuullut parilta jannulta ettei he viitsi tulla sinne koska "prot" körmyttää oikein tosissaan ja se ei tunnu kivalle Joten jotkut haluaisivat ihan puska porukan kesken treenejä, ja tämä on toisaalta ihan ymmärrettävää . . . .. no katsellaan ja haistellaan mitä tuleman pitää. . . . .
Poissa
Totta kyllä.
Mitäs jos siellä maanantain reeneissä ihan oma-alotteisesti ne jotka eivät halua pelata lujaa iskisivät kentälle eri aikaan kuin nämä "kovaa" pelaavat. Tämä hyödyttäisi kaikkia, "kovaa" pelaavat saisivat pelata aina samalla joukkuerakenteella ja hioa omia kuivioita. Ja sitten ne jotka eivät halua pelata niin agressiivista palloa, voivat pelata oman rauhallisemman pelinsä seuraavaksi. Yleensä säätöä on niin paljon että tälläinen vuoropohjainen systeemi toimisi taatusti ja jokainen pääsisi pelaamaan ihan yhtä paljon kuin ennenkin. (kö?)
Olisiko vapaavuoroja sitten kaksi kappaletta viikossa vai? mitä tähän sanoo nopea-hopea ?
VOIMA
Poissa
Vapaavuoro sunnuntaina olisi aivan loistava lisä.
Itse pääsen harvoin pelaamaan maanantai-iltaisin töiden takia. Kellonaika voisi olla vaikka kahdesta eteenpäin?!
Okei, sunnuntai on kansallinen krapulapäivä, mutta kaipa sen voisi joskus potea jo lauantainakin...
Poissa
Totta kyllä.
Mitäs jos siellä maanantain reeneissä ihan oma-alotteisesti ne jotka eivät halua pelata lujaa iskisivät kentälle eri aikaan kuin nämä "kovaa" pelaavat. Tämä hyödyttäisi kaikkia, "kovaa" pelaavat saisivat pelata aina samalla joukkuerakenteella ja hioa omia kuivioita. Ja sitten ne jotka eivät halua pelata niin agressiivista palloa, voivat pelata oman rauhallisemman pelinsä seuraavaksi.
Jep, toi olisi kyllä tosi hyvä. Nimittäin siinä ei ole ainakaan mitään järkeä, että joku 14 jantteria mene samaan aikaan kentälle (varsinkin jos on jo sopivat 4 vs 4 tai korkeintaan 5 vs 5 valmiina). Ja sitten kaikki on taas samaan aikaan täyttelemässä ilmoja ja bulkkaamassa palloja.
Olisi jonkin näköinen systeemi ja uudet olisi aina odottamassa.
On se kivaa pelailla ihan sekasinkin, mutta treenin kannalta olisi ihan kiva päästä aina omalla porukalla yhdessä, niin oppisi ehkä jonkin näköistä yhteen pelaamistakin ennen kevättä.
Ja se ei palvele ketään, että noin pieni kenttä buukataan täyteen aina miljoona jätkää yht' aikaa per puoli. Kun varmasti jokainen pääsisi pelaamaan tarpeeksi, kun olisi aina yksi kentällinen tulossa heti tilalle, kun toisilla peli loppuu.
NVP Pit Crew
Poissa
Olisiko vapaavuoroja sitten kaksi kappaletta viikossa vai? mitä tähän sanoo nopea-hopea ?
Mitään estettä kahdelle vapaavuorolle viikossa ei ole. Pitäisi vain kehittää toimiva järjestelmä infoamaan kuinka paljon kummallekin vuorolle olisi tulossa pelaajia. Ehdotuksia otetaan vastaan...
Poissa