Et ole kirjautuneena.
Toi dyen exel on muuten 14 tuumanen!
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
Nyt tarjouksia tulemaan lopuista kamoista. Nämä ovat niitä tavaroita mistä kentällä puhutaan tyyliin " ei v..tu...mistä sait noin halvalla noin hyväkuntosen "
tämä ei ole mitään henkilökohtaista
Poissa
paljolla lähtee dyen peli housut??
Elämä on...
Poissa
myy mulle toi dyen pelipaita 30e 8) P.S olen se sun Ir3 ostaja
Elämä on...
Poissa
mikä kassi toi dye on? weekender vai traineri?
Poissa
hmm ja hmm Paha sanoo tosta kassista. Se on tuollainen putkikassi mallinen jossa toisella puolella on kaksi taskua ja toisella yksi suuri sivutasku. Sissokselta se on hommattu jos se nyt mitään auttaa.
Poissa
Poissa
Suosittelen kaikille lämpimästi tota Ir3..Ostasin ton tosta pois mut on jo mutka..
Elämä on...
Poissa
sano mutkan tiukka hinta 8)
Elämä on...
Poissa
IRstä tarjottu 220 euroa!
Se on poijjat semmonen homma että MYYN ihan vaan että saatte puheenaihetta, ja että minä saan vitunhullu pipon TOHON hintaan jos ei rupee parempaa tarjousta kuulumaan. Kyseinen IR on mutkaraadissa.
Poissa
"IRstä tarjottu 220 euroa! "...no pannaan paremmaksi...230 euroa
Poissa
Kapistus lähtee 2.5 pois ja mikäli toi 230 on paras siihen mennessä niin se on voi voi. Se sitten myydään siihen 230 euroon. Tajoukset tähän topikkiin.
Poissa
Hyvä et asia on hoidossa!!Kyllä ne postissa osaa sählää noitten pakettien kanssa!!Ei muuta kun postille palautetta!!!
Poissa
hahahahah
Poissa
A5 osahässäkkä on selvittelyn alla.
Lisää tavaraa tullut myyntiin :
Myydään Sleikan omituinen huumorintaju.. parhiten tarjoavalle taattua tajuamatonta ajatuksen virtaa kolme kiloa kaupanpäälle HP kymppi
Poissa