Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
-Impulse
--All American piippu 12"
--Eclipsen titanium hammer & ram shift
--Cobran etukahva
--CO2 maxflow
--1.5 l ilmaleka + kortsu (leimat ummessa, mutta hiilikäyttöön passeli)
kaupan päälle Dow33käsirasva ja 12v revo mustilla pehmeillä kuorilla
Hyvin palvellut, seminopee sähkömutka, pelattu mm 2004 2div.
Anna 220€ (ja jos pitää lähetellä, ni sovitaan nyt et pk:t sisältyy tuohon)
kuva löytyy kysyvälle
Poissa
puuro loppuu, osta pois
Poissa
kesä tulee, osta hyvä mutka!
Poissa
Et sä sitä vaihtais tippman98 customiin? mukaan saisit all-america piipun 14. jt spectra maski, co2 pullo. maskissa huurtumaton linssi ja sitten siinä on lippa. ja 200 kuulan loaderi. Aseellani on pelattu vuosi!Tuossa laskeskelin oman paketin hinnakseni vähän vajaa 400€. Ilmoitteleppas asiasta mahdollisimman nopeasti että käykö tämä homm mun milestä hyvä vaihto tarjous! :?
Älä pelkää osumaa! "Ei se satu"
Poissa
Ja pullosta vielä siinä on smart valve on/off venttiili äskösessä viestisssä pikkaisen kirjoitus virheitä!
Poissa
Missäs päin äijjä muutes asuu et tietää sit jos tehään vaihto? 8)
Poissa
No mitenkäs saan tehtyä ilmoituksen omasta aseestani että vaihdetaan tai myydän? mistä täältä? :?
Poissa
No mitenkäs saan tehtyä ilmoituksen omasta aseestani että vaihdetaan tai myydän? mistä täältä? :?
Tämä alkuperäinen ilmoitus taitaa olla ostetaan/myydään osiolla
Et otat pakkia pykälän ja laitat ilmoituksen...
BTW, paljonko pyytäisit siitä sun 98 c:stä?
laita yv tai mailia (<!-- e --><a href="mailto:cruwaller@propelli.cop.fi">cruwaller@propelli.cop.fi</a><!-- e -->) ja kerro mitä haluat siitä...
Poissa
ei parane maksaa tost mutkasta 400e..se on vaan mun mieli pide 8) saat multa puolet paremman paketin Jalka´m vilkaseppas tota mis lukee Mazza .Tippman98custom paketti
Elämä on...
Poissa
hoihoi.
Kerran ku pääsee sähköllä pelaan, ni ei oo enää mekaaniseen mutkaan paluuta (ainakaan mun kohdalla)
eli Wolf^: en ole vaihtamassa.
Opiskelijalla menee jo pyllynöyhtää näkkärin päällä, ostakaa mutka pois.
Poissa
pop-up!
Poissa
laitappa kuvaa <!-- e --><a href="mailto:anttih33@jippii.fi">anttih33@jippii.fi</a><!-- e -->
Poissa
Sivut: 1