Et ole kirjautuneena.
Porukassa mieleen tullut kysymys, onko munasuojat oltava...
Eli näin yleisesti, moniko suojelee perhekalleuksiaan?
Itse käytän silloin tällöin...
-larkka-
Poissa
mulla on slaidereissa toppaus ja samoin pelihousuissa ja voin sanoa että kannattaa jotain olla!
otin hitin munille joskus suht läheltä enkä oo ottamassa uudestaan
Poissa
Itse en ole ikinä metsäpeleissä käyttänyt mitään erityisiä suojia, hyvin oon pärjännyt. Ne muutamat "pahat" osumat on tullu semmoseen paikkaan mikä on hankala suojata, päähän just maskin reunaan tai ranteeseen ja sormille. Kaula tietysti on semmonen paikka mihin mahdollisesti voi "helposti" tulla osuma ja mikä on helppo suojata, muuten suurin osa osumista tulee päähän ja ylävartaloon. Sanoisin että sopivasta lakista (paksu joka vaimentaa osumat ja peittää mahdollisimman paljon mutta semmoinen ettei kesällä tule heti hiki) on enemmän hyötyä kuin munasuojista
Poissa
tunteepa elävänsä kun saa kasseille osumia
Poissa
Porukassa mieleen tullut kysymys, onko munasuojat oltava...
Eli näin yleisesti, moniko suojelee perhekalleuksiaan?
Itse käytän silloin tällöin...
Voi vitun huijari! Jätkällä on aina jotain siellä housussa kun ollaan pelaamassa
Itse henk. koht. En tue noita suojia
Elämä kallis, Paintball halpa
Poissa
Ekan "oikean" osuman jälkeen oppii kaikki käyttämään.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Kyllä sitä munakupit on ihan hyvä vaihtoehto.. Joskus pelasin ilman, mutta sitten kun joskus satuin laittamaan kupit päälle ja ensimmäinen hitti munille (onneksi suojatuile) tuli, niin kyllä rupesi arvostamaan, että ne kupit on olemassa..
Jussi / Nääsville Predators
I used to be schizophrenic, but now we are OK
Poissa
Ei noita munareita pelkästään hittejä varten käytetä. Klaukkalassa vanhalla metsäkentällä oli katkottu sellaista puolen ranteen vahvuista koivikkoa ja jätetty 15 -20 cm pätkät pystyyn. Dyykatessa 1 kolahti reiteen, toinen munasyndeille ja kolmas kylkiluihin. Reiden ja Kylkiluiden mustelmat oli nähtävissä vielä 3 viikkoa dyykkauksen jälkeen, munarit seivas tärkeimmät.
Poissa
en käytä muna suojia mutta nois mun uuis Dyen C5 on munien kohdalla kyl vahvike...ei se silti varmaan mitän auta 8) eilen just sain ihan munien viereen hitin..siinä sitä alkoi miettiin et kannattaisko olla..mä en ainakaan halua mustan sinertävää kullia viikoks!
Elämä on...
Poissa
Tän vuoden viron pelissä eka kertaa munasyndit,
Ja kappas kappas heti osuma kyseisiin suojiin.
hmm... parempi alkaa käyttään vähän ennen osumaa,kuin myöhään.
Pro on parasta...
Olkkola Cowboys
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
Itse sain metsäpelissä osuman arkaan paikkaan n:puolesta metristä...Voin kerto niille jotka sitä ei tiedä se on tuskaa... Onneks sain housut mis on toppaukset...
One ball is lethal...
Poissa
en ole vielä saanut hittiä kyseiseen paikkaan, mutta käytän kuitenkin
«Halleluja, it's a beer.»
«paintball, since 1845.»
Poissa
Jotain suojaa käytän aina suojaamassa kyllä, mut en oo virallisia alapääsuojia vielä tullu hankkineeks.. Jos taas kun pääsis enemmän pelailemaan, mut näyttää aika työpainotteiselta tuo kesä noiden painttimatkojen suhteen.
lauri [dot] harkia [ät] gmail [dot] com
tHe BoSs.... Is BacK...
Poissa
tosiaan jos kasseille tulee nii kyl sitä yllättäen oppii käyttää kassisyndejä
mulle tuli suunnillee 7 metristä kasseille nii en oo sen jälkeen oon joskus juossu t-paita kasseissa ku ei oo ollu messis kassisyndejä
ei se nii tarkkaa oo
Poissa
Todellakin kannattaa hankkia! Joskus viitisen vuotta sitten sain ruotsissa turnauksen viimeisessä pelissä puolesta metristä tankooni jonka jälkeen putki sylki veri/lima seosta hetken urinoinnin ohessa (ja kyseessä ei ollut sukupuolitauti...) sekä oli käyttökelvoton muutaman viikon. Kivekseen kun olisi napsahtanut niin veikkaisin että olisi sperman määrä tällä hetkellä puolta pienempi. Meinaan lähtee naisetkin sängystä äkkiä kun huomaa että toinen pussi puuttuu.
Poissa
Eiköhän noi oo omasta kipukynnyksestä kiinni kaikki suojat.
Muutaman hyvän hitin saaneena voin sanoa et munat ei tee yhtään pahaa verrattuna aatamin omenaan tulleesseen. Kaulasuoja on siltikin vielä kaupassa. :twisted:
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
OIH, Ihanan macho mies!!
Poissa
Mäki tykkään...
One ball is lethal...
Poissa
:twisted: tuo on kyl totta timo :twisted:
Elämä on...
Poissa
Todellakin kannattaa hankkia! Joskus viitisen vuotta sitten sain ruotsissa turnauksen viimeisessä pelissä puolesta metristä tankooni jonka jälkeen putki sylki veri/lima seosta hetken urinoinnin ohessa (ja kyseessä ei ollut sukupuolitauti...) sekä oli käyttökelvoton muutaman viikon. Kivekseen kun olisi napsahtanut niin veikkaisin että olisi sperman määrä tällä hetkellä puolta pienempi. Meinaan lähtee naisetkin sängystä äkkiä kun huomaa että toinen pussi puuttuu.
Itse otin mukaani jääkiekkoon tarkoitetut alapääsuojat ensimmäistä kertaa eilen (7.5.05).. hyvin pitkälti edellisen tekstin takia... ennen kyllä käytin jonkinlaista rättiä tai hanskaa suojana, mutta enää en luota niihin
..Laakista vainaa..
Poissa
Sanoisin että sopivasta lakista (paksu joka vaimentaa osumat ja peittää mahdollisimman paljon mutta semmoinen ettei kesällä tule heti hiki) on enemmän hyötyä kuin munasuojista
Pipohan auttaa päässä kun saat munille kuulaa...
Henk. koht. en pelaa ilman munasyndejä ollenkaan. Ekassa turnauksessa pelatessani sain kasseille osuman ja vaikka kuula ei hajonnutkaan olin parin minuutin luokkaa poissa pelistä keräillessä itseäni.
(((venaan vaan milloin muuli alottaa threadin boxihiteistä )))
Poissa
MUAHAHHA, en muistanu koko juttua Siitä on kuitenkin mitä, 10 Vuotta?
Poissa
ikinä en o käyttäny, enkä nää tarpeelliseks käyttää, ahdistavat vaan. Treeneissä tuli palloa munille mutta eipä se juuri sattunu, bounssaa vaan kun edestä päin tulee. Ostakaa hyviä housuja nii homma toimii ja kukin tietenkin tyylillään.
VOIMA
Poissa
Neopreenistä valmistettuja munasyndejä jotka on kunnolla valmistettu ei huomaa pelien aikana. Kassihien määrän lisääntyminen tosin yllättää viimeistään kotiintullessa. Ei kai kukaan sellasia kovia syndejä käytä, nehän hiertää ja kaikkee...
Poissa
jos on kunnon vahvikkeet munien kohalla niin ei tartte
Elämä on...
Poissa