Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2005-04-02 16:01:06

latvama
Jäsen
Paikkakunnalta: Ylivieska,
Rekisteröitynyt: 2002-04-22
Viestit: 17
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Tervehdys,

Pohjanmaanlinjan (14 - 17. 7. 2005) ilmoittautuminen on alkanut ja kestää 27.5 saakka. Kyseessä on rankka, 2-4 päivää keskeytyksettä kestävä skenaario keskellä pohjanmaan metsiä. Osallistujia otetaan enintään 160 kpl. Tarjolla on haasteita niin kokeneille kuin ensikertalaisillekin.

Poikkeuksena aikaisempiin vuosiin, tällä kertaa kaikille osallistujille on varattu puoli-automaattinen mutka. Myös omilla saa toki osallistua. Järjestäjänä entiseen tapaan Corps pb, Ylivieskasta.

Tarkempia tietoja ja edellisten vuosien satoa osoitteesta: <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.pohjanmaanlinja.net">www.pohjanmaanlinja.net</a><!-- w -->

Täältä löytyy skenaarion keskustelupalsta:
http://krypton.nebula.fi/~susi1net/foru ... hp?5.46197

Tervetuloa!

Poissa

#2 2005-05-15 15:33:55

musso
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2005-04-17
Viestit: 1

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Huomio, huomio!

Ilmoittautumisaikaa jäljellä alle kaksi viikkoa.

Poissa

#3 2005-05-15 16:17:17

into
Jäsen
Paikkakunnalta: tre
Rekisteröitynyt: 2003-04-01
Viestit: 339

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Mitkä mutkat sallitaan? Entä kuinka kuulien määrä on rajoitettu?


VOIMA

Poissa

#4 2005-05-16 07:11:36

HCS-Keq
Jäsen
Paikkakunnalta: Riihimäki/Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2003-08-29
Viestit: 335
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

into kirjoitti:

Mitkä mutkat sallitaan? Entä kuinka kuulien määrä on rajoitettu?


Tota ei voi mun mielestä hirveen monella tapaa tulkita? vai?
Nyrkkisääntönä puoliautomaateista voi pitää, että mikäli mallia on vuokrakäytössä, se kelpaa.

Poissa

#5 2005-05-16 13:01:52

into
Jäsen
Paikkakunnalta: tre
Rekisteröitynyt: 2003-04-01
Viestit: 339

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

No hitto, mä en siis pääse deeämmäl jauhamaa. Skipataan sitte prkl.


VOIMA

Poissa

#6 2005-05-16 13:26:18

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Viestit: 322
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

HCS-Keq kirjoitti:
into kirjoitti:

Mitkä mutkat sallitaan? Entä kuinka kuulien määrä on rajoitettu?


Tota ei voi mun mielestä hirveen monella tapaa tulkita? vai?
Nyrkkisääntönä puoliautomaateista voi pitää, että mikäli mallia on vuokrakäytössä, se kelpaa.

Mulle kerrottiin että sähköloaderit on kielletty. Eli periaattees mutkalla ei oo väliä kunhan on perus boksi, käytäntö kannattaa varmistaa järjestäjältä smile

Poissa

#7 2005-05-16 15:18:07

-Rokka-
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä/Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-04-27
Viestit: 336

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Viimeks ainakin  a5 responsella ja egripillä meni läpi että soi. Kai niitäki joku vuokraa:)


NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#8 2005-05-16 16:18:22

HCS-Keq
Jäsen
Paikkakunnalta: Riihimäki/Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2003-08-29
Viestit: 335
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

-Rokka- kirjoitti:

Viimeks ainakin  a5 responsella ja egripillä meni läpi että soi. Kai niitäki joku vuokraa:)

Kyllähän niitäkin vuokraillaan...

No hitto, mä en siis pääse deeämmäl jauhamaa. Skipataan sitte prkl.

Vois olettaa että pohjanmaalinjalla on enemmän muita tarkoitusperiä (mm. kertauspäivät+maanpuolustustaitojen ylläpito) kuin että sinne mennään esitteleen pimppivärisiä avaruuspyssyjä.   wink

Poissa

#9 2005-05-16 16:32:08

-Rokka-
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä/Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-04-27
Viestit: 336

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Kyllä kai niitä mustinakin on...jajaja no joo, ite oltiin sielä tosiaa viimekesänä ja siltä pohjalta voi sanoa että ei ne sun maanpuolustustaidon kertaamiset mihkää muutu olit sielä sitten avaruuspyssyn tai hikisen pumppusauvan kanssa.


NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#10 2005-05-16 17:05:33

into
Jäsen
Paikkakunnalta: tre
Rekisteröitynyt: 2003-04-01
Viestit: 339

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

ttu mun tarvi esitellä mitään pilluvärjättyjä plasmakanuunoita, eikä mun tarvi myöskään päätee millään ttu wannabe oikea-ase-look mutkilla. Mä vaan haluun tetsaa vesisateessa hyttysten kiusattavana ja jakaa mulkkuja tusti pleksiin. Iha sama.


VOIMA

Poissa

#11 2005-05-16 17:06:40

Yani
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-12-26
Viestit: 180

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

-Rokka- kirjoitti:

Kyllä kai niitä mustinakin on...jajaja no joo, ite oltiin sielä tosiaa viimekesänä ja siltä pohjalta voi sanoa että ei ne sun maanpuolustustaidon kertaamiset mihkää muutu olit sielä sitten avaruuspyssyn tai hikisen pumppusauvan kanssa.

Näin on vaikka ois kuin kuuma pimpin värinen mutkan kuvatus niin aina joutuu tähtää riippumatta väristä tai pumppaamismekanismista...


<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xball.ru">www.xball.ru</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paintball.ru">www.paintball.ru</a><!-- w -->

Poissa

#12 2005-05-16 20:24:01

latvama
Jäsen
Paikkakunnalta: Ylivieska,
Rekisteröitynyt: 2002-04-22
Viestit: 17
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Mutkatyyppiä ei ole rajattu, eli "deeämmäl":kin pääsee mukaan. Sähköloaderia ei kuitenkaan saa käyttää. Tällä pyritään tasaamaan kalustoeroja.

Mikäli aihe tuntuu ylipääsemättömältä niin järjestäjiltä on saatavilla laadukkaita vuokramutkia (sis.harjoituksen hintaan). Näitä käyttää suurin osa osallistujista. Oma mutka ei siis ole välttämättömyys.

Markus Latvala
Corps pb / Pohjanmaanlinja

Poissa

#13 2005-05-17 05:12:59

HCS-Keq
Jäsen
Paikkakunnalta: Riihimäki/Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2003-08-29
Viestit: 335
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

into kirjoitti:

ttu mun tarvi esitellä mitään pilluvärjättyjä plasmakanuunoita, eikä mun tarvi myöskään päätee millään ttu wannabe oikea-ase-look mutkilla. Mä vaan haluun tetsaa vesisateessa hyttysten kiusattavana ja jakaa mulkkuja tusti pleksiin. Iha sama.

Menkat herkässä...   lol

(itekkin pelailen "hifillä" mutta tonne pohjanmaalinjalle nyt en sitä ekana mukaan ottaisi oli se sitten minkä värinen tahansa... valitettavasti vaan näyttää että aikataulu ei osu kohdalle ja ei pääse ottaan pleksiin.)

No pointti mun edellisestä kirjotuksesta meni ohi kun ekaks vedetään herneet nenään wink mutta sehän onkin tämän boardin ihanuus....  lol   lol   lol

Poissa

#14 2005-05-17 07:58:02

into
Jäsen
Paikkakunnalta: tre
Rekisteröitynyt: 2003-04-01
Viestit: 339

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Eli a-5 cyclonella on pohjanmaalinjan ehdoton valttikortti. Tämä selvä, taakse poistun.

Ja kyllä sitä "hifin":kin mutkan mettään voi viedä.


VOIMA

Poissa

#15 2005-05-17 08:37:31

HCS-Keq
Jäsen
Paikkakunnalta: Riihimäki/Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2003-08-29
Viestit: 335
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

into kirjoitti:

Ja kyllä sitä "hifin":kin mutkan mettään voi viedä.

Voi toki, ja tulee usein vietyäkin, se on nykypäivää...

Mutta jos nyt rautalangasta väännän ja toivon että meis pointti perille: Musta vaan kuulosti huvittavalta DMällä jauhaminen + pohjanmaalinja, eli siinä mun pointti ihan ekassa postauksessa. Ja "pimppivärinen avaruusmutka" oli humoristinen vertauskuva jota käytän omasta mutkastanikin, mutta kyllähän sitä väittelyn saa ihan mistä vaan jos haluaa.

Ai niin meinas unohtua tehosteet: ttu ihan sama...

Poissa

#16 2005-05-17 16:25:19

into
Jäsen
Paikkakunnalta: tre
Rekisteröitynyt: 2003-04-01
Viestit: 339

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Ei köyhällä miehellä oo varaa montaa kulmaa pitää. Ja ei kykene ottaan 98:ia käteen...

Jos sähköboksit on kiellettyjä niin q-loadrhan on sitten sallittu? wink


VOIMA

Poissa

#17 2005-05-30 19:55:40

Soturi
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä
Rekisteröitynyt: 2004-10-17
Viestit: 2

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

itse kysäsin järjestäjiltä a-femmasta ja ne sano et kyseiset pyssykät hyväksytään kaikenlaisineen supervirityksineen, mutta se otetaan huomioon ryhmä asetteluissa..


ei pojat sotaa näin käydä..!

Poissa

#18 2005-05-30 21:48:36

-Rokka-
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä/Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-04-27
Viestit: 336

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Soturi kirjoitti:

itse kysäsin järjestäjiltä a-femmasta ja ne sano et kyseiset pyssykät hyväksytään kaikenlaisineen supervirityksineen, mutta se otetaan huomioon ryhmä asetteluissa..

Sillon pitää hyväksyä myös sähköboksit koska e grippi on capped 15bps. kYLLÄ REVON tai 15bps capped DM:n kans pitäs saada lähtee kans...niin tai sit otetaa vaa suosiosta ne q-loaderit niin päästään 20bps paremmalle puolelle ihan "sääntöjen" mukaan :twisted:


NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#19 2005-06-02 11:06:20

härmä
Jäsen
Paikkakunnalta: ylivieska
Rekisteröitynyt: 2005-05-26
Viestit: 54
Kotisivu

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

linjalla on sallittu kaikenlaiset hälyttimet jotka ei aiheuta tulipalon vaaraa...palohälyttimestä saa kelpo hälyttimen...

Poissa

#20 2005-06-02 14:56:20

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: Pohjanmaanlinjalle ilmoittautuminen

Ihan sama millä mutkalla pelaa, kunhan sillä osaa ampua.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste