Et ole kirjautuneena.
MASKI MYYTY!!!
Elämä on...
Poissa
Voin ostaa tuon, ilmottele
Poissa
up!
Elämä on...
Poissa
noutaa voi kankaanpäästä jos jotain kiinnostaa..MASKI ON OIKEESTI ISKEMÄTTÖMÄSSÄ KUNNOSSA! HV:60e ..Mukaan tulee kaksi LINSSIN kehystä toinen musta ja toinen punainen ..Kaksi linnssiä jotka on kummatkin tuplalinssejä (toinen sininen ja toinen clear) ..tiedustelut numeroon 0442701540
Voin myös pistää postin kautta.
Elämä on...
Poissa
noutaa voi kankaanpäästä jos jotain kiinnostaa..MASKI ON OIKEESTI ISKEMÄTTÖMÄSSÄ KUNNOSSA! HV:60e ..Mukaan tulee kaksi LINSSIN kehystä toinen musta ja toinen punainen ..Kaksi linnssiä jotka on kummatkin tuplalinssejä (toinen sininen ja toinen clear) ..tiedustelut numeroon 0442701540
Voin myös pistää postin kautta.
Onks kuvaa?? onko tää just semmonen kunnollinen maski mikä ei lähe päästä kirveelläkään kesken pelin?
Aikusten oikeesti voisin tarjota 40e
Poissa
The Imp lähetä mulle puhelinnumeros niin lähetän sulle sitä kautta kuvaa..Mieti ny saat kaksi linssin kehystä (toinen musta ja toinen punainen joka on täysin uusi ,saat mukaan sinisen linssin misä on yksi hitti mutta ei haittaa ,voisin harkita että myisin mustan linssin (täysin uusi ei naarmun naarmua) mutta 60e on aika tiukka hinta kun miettii mitä saa sillä .Kaksi uutta linssiäkin voi maksaa jo 40e ja vähän enemmänkin ...Mutta lähetä numbas niin lähetän kuvaa..
Elämä on...
Poissa
The Imp lähetä mulle puhelinnumeros niin lähetän sulle sitä kautta kuvaa..Mieti ny saat kaksi linssin kehystä (toinen musta ja toinen punainen joka on täysin uusi ,saat mukaan sinisen linssin misä on yksi hitti mutta ei haittaa ,voisin harkita että myisin mustan linssin (täysin uusi ei naarmun naarmua) mutta 60e on aika tiukka hinta kun miettii mitä saa sillä .Kaksi uutta linssiäkin voi maksaa jo 40e ja vähän enemmänkin ...Mutta lähetä numbas niin lähetän kuvaa..
Mun tarjous on edelleen 40e + pk
Poissa
ehei..ei lähde noin halvalla
Elämä on...
Poissa
The imp ,mieti nyt saat helvetin hyvän maskin kahdella linssin kehyksellä ja kahdella linssillä (toinen sininen häivytetty ja toinen clear linssin) ,kummatkin on tuplalinssejä ,ei huurru kesken pelin.Ja hinta 60e+postikulut.ja mun mielestä saat hyvän maskin kohtuuhinnalla,toi maski on oikeesti uuden veronen eikä mikään sutku mikä ei pysy päässä.
Osta uusi samnalinen vaikkapa coolgamessilta niin maksaa 55e mutta siinä ei tuu mukana mitään muut ku maski +sträppi ym.sellaiset perus jutut.Saat multa 60e kaksi linssin kehystä(toinen ihan uusi ja punainen toinen taas musta)Ainiin sträppikin on punainen ja Jt:ltä..Eli uutena maksaa kaikki noin 90e...
Elämä on...
Poissa
Poissa
..Viel kertaalleen :Maskiin uuden sträpin mikä on punainen (ihan uusi),tietysti maski mikä on helvetin hyvässä kunnossa,kaksi linssin kehystä (toinen punainen ja toinen musta =punainen ihan uusi) ,kaksi linssiä toinen clear ja toinen sininen (sinisessä hitti mutta ei haittaa pelaamista) .Tietysti lippa tulee mukaan ...Kyselyt numbaan 0442701540 tai mailiin mazza.masa91@luukku.com HV:60
Elämä on...
Poissa
Nirkko ..Voimme neuvotella noudusta taikka postituksesta tai jopa kokeilusta jos olet ostoaikeissa ..Noutaa voi KANKAANPÄÄSTÄ
Elämä on...
Poissa
The imp ,mieti nyt saat helvetin hyvän maskin kahdella linssin kehyksellä ja kahdella linssillä (toinen sininen häivytetty ja toinen clear linssin) ,kummatkin on tuplalinssejä ,ei huurru kesken pelin.Ja hinta 60e+postikulut.ja mun mielestä saat hyvän maskin kohtuuhinnalla,toi maski on oikeesti uuden veronen eikä mikään sutku mikä ei pysy päässä.
Osta uusi samnalinen vaikkapa coolgamessilta niin maksaa 55e mutta siinä ei tuu mukana mitään muut ku maski +sträppi ym.sellaiset perus jutut.Saat multa 60e kaksi linssin kehystä(toinen ihan uusi ja punainen toinen taas musta)Ainiin sträppikin on punainen ja Jt:ltä..Eli uutena maksaa kaikki noin 90e...
Ai niinku 2 linssin kehystä, 2 huurtumatonta tuplalinssiä ja ihan jiiteen sträppikin vielä! oikeesti?? onko yhtäkään lippaa? Mimmonen hitti tos sinises linssis on?minkä väristä maalia ja lähtiskö se pois jos sen pesee??
Poissa
MaZZa kirjoitti:The imp ,mieti nyt saat helvetin hyvän maskin kahdella linssin kehyksellä ja kahdella linssillä (toinen sininen häivytetty ja toinen clear linssin) ,kummatkin on tuplalinssejä ,ei huurru kesken pelin.Ja hinta 60e+postikulut.ja mun mielestä saat hyvän maskin kohtuuhinnalla,toi maski on oikeesti uuden veronen eikä mikään sutku mikä ei pysy päässä.
Osta uusi samnalinen vaikkapa coolgamessilta niin maksaa 55e mutta siinä ei tuu mukana mitään muut ku maski +sträppi ym.sellaiset perus jutut.Saat multa 60e kaksi linssin kehystä(toinen ihan uusi ja punainen toinen taas musta)Ainiin sträppikin on punainen ja Jt:ltä..Eli uutena maksaa kaikki noin 90e...Ai niinku 2 linssin kehystä, 2 huurtumatonta tuplalinssiä ja ihan jiiteen sträppikin vielä! oikeesti?? onko yhtäkään lippaa? Mimmonen hitti tos sinises linssis on?minkä väristä maalia ja lähtiskö se pois jos sen pesee??
Laitatko kuvan tosta punasesta kehyksestä? ja siitä lipasta? Koska se hitti tuli siihen linssiin? Mistä mutkasta? paljo oli lähdöt? laitatko kuvia tilanteesta?
Poissa
Mää yritän pärjätä tolla mun vanhalla vielä, kun ei tiedä sopiiks toi mun lärviin ja vetääkse huuruun
Pro on parasta...
Olkkola Cowboys
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
The imp kirjoitti:MaZZa kirjoitti:The imp ,mieti nyt saat helvetin hyvän maskin kahdella linssin kehyksellä ja kahdella linssillä (toinen sininen häivytetty ja toinen clear linssin) ,kummatkin on tuplalinssejä ,ei huurru kesken pelin.Ja hinta 60e+postikulut.ja mun mielestä saat hyvän maskin kohtuuhinnalla,toi maski on oikeesti uuden veronen eikä mikään sutku mikä ei pysy päässä.
Osta uusi samnalinen vaikkapa coolgamessilta niin maksaa 55e mutta siinä ei tuu mukana mitään muut ku maski +sträppi ym.sellaiset perus jutut.Saat multa 60e kaksi linssin kehystä(toinen ihan uusi ja punainen toinen taas musta)Ainiin sträppikin on punainen ja Jt:ltä..Eli uutena maksaa kaikki noin 90e...Ai niinku 2 linssin kehystä, 2 huurtumatonta tuplalinssiä ja ihan jiiteen sträppikin vielä! oikeesti?? onko yhtäkään lippaa? Mimmonen hitti tos sinises linssis on?minkä väristä maalia ja lähtiskö se pois jos sen pesee??
Laitatko kuvan tosta punasesta kehyksestä? ja siitä lipasta? Koska se hitti tuli siihen linssiin? Mistä mutkasta? paljo oli lähdöt? laitatko kuvia tilanteesta?
Laitan kuvaa kunhan kerkeän..Mutta näillä foorumeilla nää myynti jutut perustuu luottamus asioihin ..eli mä en yritä kusettaa teitä myymällä jotain paskaa..jos joku ostaa ton maskin niin voi ensin pelata sillä vaikka yhden pelin ja sitten jos on hyvä niin pitää ja sirtää rahat mun tilille mutta jos ei sovi päähän tai jotain vastaavaa niin voi lähettää mulle takas..ok?
Pistän tänne kuvaa tän päivän aikana kunhan kerkeeen...
Elämä on...
Poissa
muuten HCS-Keg unohdin vastata kysymyksiisi.
1)Hitti tuli tippmanista ja lähöt tais olla siinä 260fps paikkeilla.
2)Huom.! Pelasin tiilitehtaalla en subikentällä.
3)Sain hitin jostain 15m.
Pistän kuvaa sulle tän päivän aikana.
Elämä on...
Poissa
muuten HCS-Keg unohdin vastata kysymyksiisi.
1)Hitti tuli tippmanista ja lähöt tais olla siinä 260fps paikkeilla.
2)Huom.! Pelasin tiilitehtaalla en subikentällä.
3)Sain hitin jostain 15m.Pistän kuvaa sulle tän päivän aikana.
Älä suotta laita, luulin et toi osuma ois tullu subikentällä joten ei mua sitten kiinnostakkaan koko maski
Poissa
..... ......
Elämä on...
Poissa
NIrkko...Ei vedä huuruun ellei ole helvetin kostea ilma (silloin kosteus tiivistyy linssin pinnalle) ..Ja sopii sun päähäs se on varma .Eli ooks ostamas.
Elämä on...
Poissa
Ei vedä huuruun ellei ole helvetin kostea ilma (silloin kosteus tiivistyy linssin pinnalle)
Paljonko ilman kosteusprosentti saa olla että tuolla voi pelata? Eli mitä tarkoitat tuolla "helvetin kostealla ilmalla"? 80%?
Voitko laittaa kuvan siitä miten se menee huuruun? Tai vaikka pari...
Onkos siinä maskissa naarmuja? Siinä toisessa linssikehyksessä varmaan on kun olet toisen ostanut... laita kuvaaaa
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Lähetän kuvaa vielä tänä päivänä kunhan löydän yhden piuhan...Kaikki niin sanotut huurtumattomat linssit huurtuu kostealla ilmalla..siis tarkoitan sateisella..kun sun hengitys ja kostea ilma sekoittuu pinta huurtuu muttei paljon ..Huurtumista voidaan ehkäistä tuulettimella mutta ei kokonaan..Mulla ei ole itellä huurtunu ku kerran ku sato helvetin kovaa..
Elämä on...
Poissa
Ostin sen punaisen sen takia etä värit sopisi yhteen punaisen sträpinkin ostin sen takia..Myyn maskin pois ku ostin justiinsa uuden...
Elämä on...
Poissa
uppista keikkaa!
Elämä on...
Poissa