Et ole kirjautuneena.
Oota ny pistän niit justiinsa ku ensin löydänn sen piuhan...
Elämä on...
Poissa
Kuva mutkaraadissa..Meinaan tosta maskista
Elämä on...
Poissa
myytkö tota mustaa kasvopleksiä erikseen ?..! mun omassa mustassa spectrassa on tuo kova face plate vähän halki ja hankkisin vara osaa
mut jos sulla on siitä joku kova hintapyynti vai myytkö erikseen ...kai siinä on ehjä kiinnitys, ruuvit paikallaan?
jos ei tuo oo muuten menossa, voisin ostaa tuon mustan kovan platen ja sit voit hankkii siihen flexi platen... tulee huippu maski :idea:
Poissa
se muuten halkes subbi kentällä kun tuli ylijuostua vähän liian kovaa... kaaduin sen päälle :twisted:
Poissa
Ossi osta koko höskä pois ..saat ton maskin,toisen linssin kehyksen ja ton mustan linssin kaupanpäälle! ihan uus.. .. HV:60e This is special price for yu my friend!
Ja muuten mulla on jo flexin maskiosaitelläni!Kertaakaan en oo käyttäny saat senki kaupanpäälle jos ostat!
Elämä on...
Poissa
Onks siinä sitä lippaa mikä tulee siihen päälle :?:
URHO
Poissa
Kyllä näkee mikke..eikä se ny täysin musta ole ..ihan vitun hyvä aurnkoisella säällä..
Elämä on...
Poissa
Osta ny Ossi toi maski pois helyineen..HV:60e
Elämä on...
Poissa
Poissa
Oisin kiinnostunut siitä sinisestä linssistä...
Onko sininen väri lähtöisin tehtaalta vai johtuuko se siitä pallosta...
Onko hitti siinä keskellä et näkee vielä reunoilta?
Paljos hintaa ja oisko kuvia?? näkis linssin kunnon...
Poissa
Saat maskin 60e ..Mukana tulee sininen linssi (sopii pilviselle säälle),mustan linssin (sopii aurinkoiselle säälle),kaksi linssin kehystä(toinen punain=täysin uusi,ja toisen mustan) ja tietysti maski...Ilmoittelen jos myyn erikseen ...
Elämä on...
Poissa
Poissa
Katso mutkaraadissa on kuva ..Runnoinen sen hätä päissäni sinne
Elämä on...
Poissa
mulla on jo muut maskin osat...! ja hyvin toimii...!
en tarvis kuin vaan sem platen ja se maksaa "ihan uutena" aika paljon...! mut laita siihen oikeesti flexi kiinni niin saat hyvän maskin..!
Poissa
Mazzalla selvä rahan puute...
Älä pelkää osumaa! "Ei se satu"
Poissa
Wolf...............Nyt ei mistään "rahanpuutteesta" kysy ...En vaan tee mitään kahdella maskilla .........
Elämä on...
Poissa
mulla on jo muut maskin osat...! ja hyvin toimii...!
en tarvis kuin vaan sem platen ja se maksaa "ihan uutena" aika paljon...! mut laita siihen oikeesti flexi kiinni niin saat hyvän maskin..!
paljonko tarjoot tosta :?:
Elämä on...
Poissa
12e
Poissa
Älkääs ny pojat kiusatko, jos toinen on vähän yksinkertainen
Poissa
Maski edelleen myynnissä ....
Elämä on...
Poissa
55e+pk The imp
Elämä on...