Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
ennemmin tai myöhemmin joku kuitenkin kyselee tästä, ja ionikin sai aikaan viiden sivun keskustelun.
eli nyt voi spekuloida kyseistä mutkaa
FEATURES:
• UP TO 20 SHOTS PER SECOND
• AIR RAM OPERATING SYSTEM
• LCD TRIGGER FRAME WITH SHOT COUNTER, TIMER & MORE
• ERGONOMICALLY DESIGNED FORE GRIP REGULATOR
• STATE-OF-THE-ART LOW PRESSURE REGULATOR
• QUICK STRIP BOLT
• CUSTOM VERTICAL CLAMP FEED PORT
• NEW STYLE BALL DETENT
• ADJUSTABLE DOUBLE TRIGGER WITH ELECTRONIC SAFETY
• CUSTOM FADE ANODIZING AVAILABLE
• MICRO POLISHED CUSTOM PORTED BARREL
• DUAL BEAM BREAK EYES
+kokkerin kierteet
moniko on ehtinyt jo kokeilla?
http://www.diablodirect.com/wrath.asp
«Halleluja, it's a beer.»
«paintball, since 1845.»
Poissa
kokeillu ja koko mutka heiluu ku sillä ampuu. sai sillä vanan aikaseks.
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa
Onko tuon suomi hinnasta tietoa?
Petri Jääskeläinen / RumaQ
HP Paintball Park
Powerplay | JT USA
Poissa
sissokselta 299e
«paintball, since 1845.»
Poissa
Asiallinen peli, sopii vallan hyvin turnauskäyttöönkin.
Wrathiin on myös jo nyt saatavilla kaikenlaista lisäpalaa jotta ei jää liian halvaksi.
Henkilökohtaisesti vaihdoin vain laadukkaan piipun (DYE Boomstick Cockerin kierteillä), joka sekin löytyi edullisesti vähän käytettynä.
Vauhtia koneessa riittää ja toisaalta sisältää myös bps-rajoittimen 4-20 eli saa helposti "lailliseksi".
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Hmm vois olla iha makee kokeilla nii vois vähä vertaa ioniin. Nyt varmaan tulee aika paljo noita 300 pelimerkin hintatasol olevia mutkia, ku smart parts pisti vähä vipinää.
pbtWIPE
Poissa
miten on vara/viri osien saatavuus suomessa?
takuu?
«paintball, since 1845.»
Poissa
Joo tää kyseinen wrath jolla mä oon ampunu on sama kun toi Markun Nimen kokeilema ja pakko sanoa, että siinä mutkassa oli pakko olla vikaa, sillä se rekyyli on ihan uskomaton... Siinä mutkassa tuntu koko runko väntyvän (siis ei mahdollista, mutta siltä se tuntu) kun se ampu ja pauke... Ihan uskomaton, eli korvatulpat ilmeisesti tulee mukaan paketissa ja se silmä ja työn laatu, eli sieltä eye covereiden välistä pääsi aurinko sotkemaan sen toimintaa...
Hauskinta oli, että sama villi pauke tuntu jatkuvan vaikka meiltä loppu ilmakin, eli uskomaton peli.
Ioniin verrattuna huono ostos mun kokeilun perusteella.
Ja piippuna oli DYE UL, eli siitä se ääni ei ainakaan koventunut.
Kannattas muuten ostaa merkkain, jonka suorituskykyä ei voi parantaa millään virisarjoilla tyyliin Ioniin metallinen runko tms...
Kyllä tällä varmaan pärjää kisoissa (pelaajahan seon tärkein) mutta mä ostasin kyllä suoraan sen tonnin mutkan, sillä tavoin ei tule nälkää vaihtaa niin helposti. Mikäli laitat 700 ekii lisää ja ostat esim. Proton niin mäkin osaan jopa rasvaa sen boltin ja lukee manuaalin läpi, jotta osaa säätää LPR:n (pelkällä kuusiokololla) niin tuskin vastaan tulee helpompaa merkkainta käyttää ja huoltaa.
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Niin siis pointtina oli, että:
Mikäli mä osaan rasvaa boltin, vaihtaa patterin yms.. niin sen osaa kuka vaan, sillä mäen koskaan ole mitään mutkille osannut tehdä.
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Iippo: tarkasta onko ko. Wrathissa ruuvit kiinni, kas kun ainakin tämä minun versioni ei kuulosta noin pahalta.
Päinvastoin, minä olen yllättynyt mutkan laadusta. Hintaan nähden olisi odottanut heikompaa.
Mutta kaikkien kiinnostuneiden kannattaa käydä Sissoksella toteamassa itse ja vertailla rauhassa.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Joo siis ei se mutka ole enää mun ulottuvilla, mutta ohan se 300ekiä suhteellisen vähän rahaa sähkökulmasta. Alottelijalle ihan saatanan hyvä ostos.
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Sivut: 1