Et ole kirjautuneena.
metässä on helpompi ryömiä näkymättömissä kuin pellolla tai nurmikentällä.
EDIT: Ai niin ja kamot näyttää komeemmilta
Poissa
Todellakin... Camo on komeempaa kun hifi housut Dyeltä tai joltain..??
Mut ei kukaan olis niin nörtti et osais koodaa tollassen kysymys jutun mihin jokainen vastaa ja sitten se ohjlema kerää ne vastaukset ja tekee niist sellaisen koosteen missä näkyy montakokertaa mitäkin on vastattu, tai prosentteina...
Mulla olis jo kysymykset (10kpl) tehty koskien juuri metsäliigaa että minkälaista porukka haluaa... Ja olisin itse kiinnostunut sitä myös pyörittämään...??
Mutt ailmiantakaa joku nörde joka osaa sellaisen tehdä.. siis koodata.. kyssärit ja vastaukset valmiina...
Poissa
Luulen että ainakin yhdelle metsäturnaukselle voisi olla tilausta turnauspelaajienkin keskuudessa. Monella suppipelaajalla on kulunut vuosia viime puskapeleistä ja itse ainakin olisi mukava pelata muutamat metsäpelit.
# High Blue Stairs #
Poissa
metsään kyllä pääsee mukaan ihan kun tulee vaan ei tartte joukkuetta ne kun yleensä jaetaan mestoille saapuneista huomenna 2.7 olis hcs isomättö riihimäen lähellä eli messiin vaan
[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]
Poissa
toi metsä-liiga ois kyllä kova juttu. Meidä kaveri porukasta kyllä löytyis innokas tiimi.
Ajattelin kans et jos on semmoisia, yksinäisiä susia, joilla ei oo tiimii, niin niitä varten ois sitten semmoinen tiimi mihin voi mennä mukaan.
Kyllä mä uskon, että Suomi heräis taas. Me ollaan kuitenkin metsä kansaa loppupeleissä. (Vaikka tuo paperi lakko onkin hassu juttu)
Poissa
metsään kyllä pääsee mukaan ihan kun tulee vaan ei tartte joukkuetta ne kun yleensä jaetaan mestoille saapuneista huomenna 2.7 olis hcs isomättö riihimäen lähellä eli messiin vaan
Joo, toki pääsee, mutta mukavampi olisi pelata kunnon turnaus rakennetuilla metsäkentillä.
# High Blue Stairs #
Poissa
Ja järjestäjät, eli myös minä.. vois ottaa vastaan yksinäisten susien ilmottautumisisa ja kasailla aina niistä tiimejä...
Jos vaik tulee 15 yksinäist ni niist saa jo 2-4 tiimii...
riippuu millä pelataa..
Edelleenkään ei ole löytyn kunnon nörttii joka koodais ton kyselyn..??
Kyselkää kavereiltannekin..!!
Poissa
Mulla olis jo kysymykset (10kpl) tehty koskien juuri metsäliigaa että minkälaista porukka haluaa... Ja olisin itse kiinnostunut sitä myös pyörittämään...??
Kysyppä Kainulaisen Kimmolta (paintball.fi) kun hänellä taitaa olla tuollainen valmiina.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Jos tehdään ihan metsäliiga. Ihan semmoinen epävirallinen. Tampereelta löytyisi hyvä kenttä loistavalta sijannilta. Ainoa puute sillä kentällä tommosta tapahtumaa koskien, että parkkipaikkoja on vain ~15. Mä voin toimia Tampereen osakilpailun järjestäjänä, mutta ilmahuoltoa en pysty järjestään.
Poissa
ihan jees juttu olis tommonen metsäliiga ja varsinkin semmonen joukkue johon voi mennä joukkuettomat pelaajat (kuten minä)
Sitä paitsi Tampere olisi tarpeeksi lähelläkin, että voisi ainakin silloin tällöin käydä pelaamassa
Tosin onhan täällä kotipuolessakin pelejä mihin pääsee mukaan, eli Jämsänpaintballin viikkopelit.
Poissa
Järjestäkää tampereelle...
Ei täs nyt varmaan enää tänä kesänä kerkii kun max 2 turneeta...
Tai ehkä vaan yhden.. riippuu vähän...
Mut jos teil on kenttä valmiina ni järjestäkää te se ni mä säästyn vaivalta..
Poissa