Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Moi, tässä katsellut näitä Tippmann merkkisiä aseita ja nyt tahtoisin jotain kehua ja krittiikkiä kyseisistä aseista: Tippmann A-5, Tippmann 98-C(custom), Tippmann Pro/Carbine(onko Pro ja Carbine sama vai eri asia?) ja Tippmann Sl-68.
Näistä ajattelin tuon Tippmann Pro/Cabine hankkia tai sitten tuo Tippmann sl-68 tosin riippuen hinnasta.. noh tässähän vasta olen aloittelia niin en voi tietää kaikkea.
Peace!
Poissa
Haku-toiminnolla löytyy 98C:stä ja A-5:stä vaikka kuinka paljon juttua. SL-68 ei kai tuohon ryhmään edes varsinaisesti kuulu, eikös se ole pumppu?
Pro/carbinekin taitaa olla vanhempi malli, eli 98C tai A-5 on hyvä valinta.
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
Osta samal hinnal ioni äläkä rupee milllää tippureil pelleilee...
pbtWIPE
Poissa
No kyllä ajattelin lähtä Tippmanneilla liikkeelle. Eniten minua tuo Tippmann Pro/Carbine kiinnostaa...
Poissa
Älä osta Pro Carbinee!Olen testannut sitä ja siinä on ihan vitun jäykkä liipasin.Osta multa tippman paketti saat kaikki kamat 300e mailaappas <!-- e --><a href="mailto:mazza.masa91@luukku.com">mazza.masa91@luukku.com</a><!-- e --> jos kiinnostaa.
Oikeesti tm98 custom on paljon parempi kuin pro carbine.
Elämä on...
Poissa
Joo kyllä toi 98c on hyvä ase!!Ostin just ittelle sen kakkos aseeks.Ykkös aseena mulla on A-5 ja on hyvä!! 8) A-5 saa enemmän tuli tehoo ku ostaa sähkökahvan kun taas 98c pitää ostaa sit viel sähkönen loaderi.Sitte tietysti pitempi piippu joku 12"-14". Niillä pärjää jo hyvin.
Poissa
MaZZA: Helkkarin hyvä tarjous, mutta olen tällä hetkellä niin isoissa velosiia ja rahaa on juuri ruokaan.. eli pakko kieltäytyä. Sitten syksymmällä voisin katella jos vielä sulla on tarjolla kyseinen pyssy.
Haen aseesta tarkkuutta en niinkään nopeutta.. ja siihen tuo pro taitaa olla aika hyvä/halpa? tässä sitä vasta ollaan aloittelioita niin eihän sitä voi kaikkea tietää näistä (:
Jatkakaa myös ehdotuksia niin saan vähän paremman kuvan kaikesta.
Poissa
Lähinnä siper tyylistä pyssyä haeskelen... ja tuo on kyllä ehdottomasti tyylikkäin pyssy mitä on (Tippman Pro Carbine)
Poissa
Mulla ois sulle pumppu paketti myynnissä.Laita mulle mailia jos kiinnostaa.Voin laittaa sit kuvia kans sulle.
Poissa
98C:hen on niitä piippuja hyvin tarjolla kun on aika yleinen mutka siis jos sitä tarkkuutta hakeepi ja myös varaosia saa hyvin JOS tarvii
sorry oli pakko päästä pari päivää vanhaan topikkiin jotain kirjottaan :twisted:
[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]
Poissa
Pikkuinen lisä keskusteluun.
Elikkä Tippmmann Pro Am on legendaarinen Tippmannin puoliautomaatti. Asetta josaain vaiheessa muistaakseni -95 päivitettiin jolloin syntyi Pro Lite. 1999 (suurinpiirtein) asetta päivitettiin jälleen jolloin syntyi nykyinen Pro Carbine.
Tänä vuonna Tippmanilta tuli uutuus joka ei vielä ole hirveää julkisuutta saanut, mutta on jo hyväksi todettu. Tippmann´98 Custom Pro, joka on siis päivitetty versio perinteisestä ysikasista eikä Pro Carbinesta. Valitettavasti molemmissa on sana Pro, joka pikkuisen sekoittaa.
Eli uuden Custom Pro:n suurimmat erot verrattuna vanhaan on pikkuisen parempi piippu ja droppi. Lisäksi uutta Custom Prota saa sähköversiona.
Tuure
Sissos
Poissa
Haen aseesta tarkkuutta en niinkään nopeutta.. ja siihen tuo pro taitaa olla aika hyvä/halpa? tässä sitä vasta ollaan aloittelioita niin eihän sitä voi kaikkea tietää näistä (:
tarkkuus ei oo mutkasta kiinni vaan piipun ja pallon laatu ratkaisee...
Poissa
Sivut: 1