Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
-DYEN C4 pelipaita,väri puna,-musta,koko LARGE,hyvässä kunnossa on HV:20e edit:myyty
-WPG Angel 05paita,koko XL,väri puna,-musta,myyn pois koska on liian iso minulle,ei pelattu yhtään PELIÄ! HV:40e
-DYEN C4 pelihousut,väri puna,-musta,koko LARGE, ,uuden veroiset ,(housuissa kiristys nauhat) HV:50e edit:myyty
-JT Spectra Proteus Chameleon maski,väri kultainen,kuin uusi ,keltaisella linssillä, HV:50e
-JT Flex-7 maski,väri sininen,punaisella kehyksellä ja sträpillä,maskilla ei ole pelattu montaa peliä, HV:40e
Ostakaa nyt joku hyväkuntoiset ja näköiset kamat pois.
Postitus onnistuu (Huom.!hinnat sisältävät postikulut)
tarjoukset yv:nä tai mailiin <!-- e --><a href="mailto:mazza.masa91@luukku.com">mazza.masa91@luukku.com</a><!-- e -->
Elämä on...
Poissa
Onko pelit pelattu vai onko kamat vaan "so last week" muotia ? :?
Kuumin halli 2k4-2k18
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
UP
Elämä on...
Poissa
ostakaa hyväkuntoiset varusteet halvalla
Elämä on...
Poissa
No mistä sait noin hyväkuntoset varusteet noin halvalla?
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
mä osta to su pelipaida!
Poissa
up
Elämä on...
Poissa
nii myy mulle toi dyen pelipainta !
Poissa
up
Elämä on...
Poissa
kamaa lisätty myyntiin ja hintoja laskettu
Elämä on...
Poissa
voi voi..hinnat on jo niin alhaalla et alemmas ei voi oikeen mennä..mä voin maksaa jopa postikulut..kamat on oikeesti kuin uusia..
Elämä on...
Poissa
Joo eli DYEN C4 pelipaita on myyty ja DYEN C4 housut myös.Kaikki muut tuotteet ovat normaalisti myynnissä.
Elämä on...
Poissa
Moro. Oisin kiinostunut tosta sun JT Spectra Proteus Chameleon maskista paljo sulla olis tiekka hinta sille?
_Juu ei kait siinä muuta_
Poissa
No 45e on tiukka hinta tuolle JT:n Spectra Proteus Chameleon maskille koska sillä ei ole pelattu kuin muutamat pelit , linssi on kuin uusi ja muutenkin maskista ei löydy käyttöjälkiä.Pistä yv:nä jos kiinnostaa.
Elämä on...
Poissa
Sivut: 1