Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Myynnissä siis sininen spede, jossa mukana:
-Cyclonen silmä
-Uusi virtuepiiri (kaksi turnausta vasta takana)
-A4 soft-nose bolt
- Volumizer
-Mukaan myös CP:n twist lock feed, musta (=lowrise)
kuva löytyy mutkaraadista: http://splatweb.net/www/mutkaraati.php?mid=192
h: 550e / järkevä tarjous
Tarjouksia voi lähettää tähän viestiketjuun, mailiin ( <!-- e --><a href="mailto:jannevar@hotmail.com">jannevar@hotmail.com</a><!-- e --> ) tai kännyyn: 044-049 5720
edit: MUTKA JA ILMAT MYYTY!!
kiitokset ostajalle, joka osti koko paketin !
Janne
Cyclone
Poissa
Voin maksaa tosta mankelista ton 550e.mailaappas <!-- e --><a href="mailto:mazza.masa91@luukku.com">mazza.masa91@luukku.com</a><!-- e --> jos myyt mulle
Elämä on...
Poissa
Päivitys:
Kaupat kusi, eli mutka edelleen myynnissä.
niin, joo mutkaan tulee mukaan myös kuvassakin näkyvä volumizer.
Janne
Cyclone
Poissa
eikö ehkä olis kannattanu oottaaa? Mazza olis hakenu sen pe postista!!! :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Älä pelkää osumaa! "Ei se satu"
Poissa
..MUT IHAN sama..En viitti enempää hämmentää tätä soppaa
Elämä on...
Poissa
Otteita mazzan vastauksesta: " Rahat valmiina" , "Vanhemmat ei tykkää kun pelaan paintballia", " kaikki kamat olen ostanut salaa" , " äiti näki postiennakkolapun pöydällä" , " tuli myynti-osto KOMPILIKAATIO" (huomatkaa oikeinkirjoitus..)
Janne
Cyclone
Poissa
Suurimman osan olen ostanut sillain että vanhemmat ei tiedä kun kerran olen itse maksanut .No paska säkä ku näki ton postipaketti kortin.Mutkankin olisin maksanut itse.
Monellakohan muulla nuorella paintballin harrastajalla on ollut sama ongelma että vanhemmat ei suvaitse rahan käyttöä painttiin :?:
Kyllä minuakin vituttaisi jos jollekin olen jo "kaupannut" mutkan ja sitten yhtäkkiä sanoo että en ostakkaan kun vanhemmat ei anna.
Turhaa tässä selitellä kun kukaan ei kumminkaan usko.
Mutta kun asuu vielä kotona niin loppujen lopuksi vanhemmilla on aika paljon vaikutus valtaa siihen mitä ostaa ja mitä ei.Kyllä jossain vaiheessa nuoren painttaajan täytýy tuoda se mutka siihen vanhempien silmien eteen ja kertoa keneltä sen osti ja mihin hintaan.
Totta valehtelin JaValle että olen saanut vanhemmilta luvan mutkan ostoon.Se on hyvä että asia selvitettiin tässä vaiheessa eikä siinä kun olisin jo hakenut mutkan postista.
Ei tässä auta kun pyytää anteeksi ja pahoitella kun tuli tämmöinen osto komplikaatio.Ei tule toistumaan.
Elämä on...
Poissa
PASKA todellakin. Mutta ei pitäis olla mikään ihme (edes wolfille), että soitan postiin ja pyydän lähetyksen takasin.
Janne
Cyclone
Poissa
Eli mitä tästä opimme?
[size=200:2jzd90ed]Älä koskaan tee kauppoja MAZZAn kanssa!
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
Ei se JaVa mulle kyllä ylätys ole! Sori hei jos morkkasin tuol mutkaraadis. 8)
Poissa
Täytyy varmaan alkaa kysyyn ostajalta ikää ja et antaako isi ja äiti luvan ostaa
Poissa
näinpä!
Poissa
mazzan aiheet muuttuu aina jossainvaiheessa pelleilyks
Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.
Poissa
Alaikäisille kun ei muutenkaan sais mitään painttikamoja myydä ilman vanhempien lupaa. Sitten kun siihen mutkaan olis jostain ongittu pullo ja palloja, jäis silmistä jne. maksettavat korvaukset luovuttajan maksettavaksi.
Poissa
Olikos kyseisellä henkilöllä jotain ongelmia myös huuto.net:n kanssa?
Ihme toimintaa joka tapauksessa. Tilannetta voisi korjata postiennakkomaksujen maksaminen Javalle...
Hene
Takeover
Poissa
Olikos kyseisellä henkilöllä jotain ongelmia myös huuto.net:n kanssa?
Ihme toimintaa joka tapauksessa. Tilannetta voisi korjata postiennakkomaksujen maksaminen Javalle...Hene
Takeover
Siis minulla ei ole koskaan ollut mitään myynnissä huuto.netissä.Enkä myöskään ole ostanut sieltä mitään .
Elämä on...
Poissa
tuo oli todellakin reilu idea että MaZZa maksaisi postimaksut jokatapauksessa. koska toi virhe ei missään nimessä ollu JaVa:n. ja "turhan" paketin lähetteleminen ei ole ihan ilmaista kuitenkaan.. yhteisen edun ja oman "maineesi" nimissä voisit hyvittää sen lähetyksen.
Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.
Poissa
Todellakin...
Mulla oli tälläinen tapaus:
Myin piippua, tyyppi lupasi ostaa ja lähetin postiennakolla piipun tyypille.
Tyypiltä hajosi mutka ja osti eri vehkeen tilalle joten piipulle ei olisi ollut mitään käyttöä.. Tyyppi maksoi postimaksun ja lähetti paketin takaisin minulle...
Harmittihan se vähä kun ei mennytkään piippu kaupaksi mutta tosi reilu tyyppi kun maksoi postikulut eli en mä mitään tossa hävinnyt...
muistaakseni tämä tarinassa esiintynyt "tyyppi" on myös splatwebissä, että kiitos sulle reilusta toiminnasta.. arvostan juuri sellasita...
Ota MAZZA mallia ja toimi KUTEN AIKUINEN TOIMISI....
Poissa
Juuri näin pitäisi toimia!Olla rehellisiä ja hoitaan noi kaupat niin ku ne pitää muuten koht ketään ei luota toisiinsa ja kaupanteosta ei tuu mitään. :x
Poissa
Siis joo yritän parhaillani hoitaa asiaa...
Elämä on...
Poissa
päivitys..hyvä mutka myynnissä
Janne
Cyclone
Poissa
uppista
Janne
Cyclone
Poissa
Sivut: 1