Et ole kirjautuneena.
Joo eli... Oon ostamassa Ionia. En vaan osaa päättää/sanoa mikä väri olisi paras... Ehdotelkaas! "Kaikki" osat siis tulis samalla värillä:
-Ite ase/kuoret
-Ultralite-piippu
-HaloB-loaderi
-Dye Rhino- pullosuoja
-Microline-letku
Ite sanoisin että PUNANEN, mutta siitä mahtaa olla haittaa mettässä, vai?
Hieno olis myös Ion TITANUM SILVER- kuorilla ja kirkkaalla ULTRALITElla...
Matka täynnä mutkia...
Poissa
Vihreä!
Trivoga
Poissa
No vittu lakkaa väläyttelemästä tai oot ite kohta päätön! :evil:
Kuhan saatana kyselen!
Matka täynnä mutkia...
Poissa
Ja vihree olis kyl ihan OK... mut ei oo vihreetä piippuu, pullosuojaa, microo eikä Haloo... 8)
Matka täynnä mutkia...
Poissa
Toi lampi taitaa olla tosi kämänen...
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
MICROLINE?!
MIKSI?!
«Halleluja, it's a beer.»
«paintball, since 1845.»
Poissa
? suomen luontohan on täynnä punaista, hyvin se sinne sulautuu
Poissa
Joo, mikke dokaa sun faijas auton kumit puhki.
Poissa
Kumpa mulla olisi Sheriffin natsat tällä boordilla niin tällästä paskaa täällä ei lukisi.
Toisethan väittää, että makuasioista ei voi kiistellä, mutta mä tiiän paremmin, eli neon väärässä.
ps.Osta se vihree... Helppo hävittää mereen, sillä et varmaan muuten siitä ionistasi eroon pääse.
Kuinka tyhmä täytyy ihmisen olla, että seon kirjottanut viis viestii ja alkaa keulii Mikelle... Mikäli haluat morkata lisää värikuula vanhuksia niin suosittelen esim. Reiskaa, Kaitsua ja Juicea... Noilla herroilla onkin varmaan joku 60-70 vuotta yhteensä pb ikää...
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Vihdoinki asenne threadi!
Poissa
hakataan
Poissa
No sori... Ei oo mitee tarkoitus ärsyttää eikä vittuilla, mutra ku kaikki foorumit on täynnä ton tyylisii rasittavii kommenttei :x ... et sillee!!! arvasin kyllä että kommenttei/väläytyksiä tulee, kun kirjotin ekaa viestii... Mut tota en kyl olis oikeen osannu odottaa et tulee noin raskasta vastausta. Ja sanokaa ny viel et koitan täs selitellä ettei mua hakattais!
Matka täynnä mutkia...
Poissa
Ja siitä microsta en ny sitten tiiä... se letku kummiski... Ikääki mulla on vasta 14, joten jos ette ny kauheesti multa odottais... Ja mikelle: anteeksi tuosta "hieman" töykeästä viestistä.
Matka täynnä mutkia...
Poissa
? suomen luontohan on täynnä punaista, hyvin se sinne sulautuu
Aivan! Ne luulee sua hirvenmetsästäjäksi ja ei ammu. 8)
Otto Riihelä
Poissa
Ja siitä microsta en ny sitten tiiä... se letku kummiski... Ikääki mulla on vasta 14, joten jos ette ny kauheesti multa odottais... Ja mikelle: anteeksi tuosta "hieman" töykeästä viestistä.
Macroline lienee oikeia nimike tuolle letkulle, microline on pienempi kuin macroline.
Ja tuo väri sun kyllä tarttee ite päättää
Jos värillä ei väliä niin katso minkä värisenä noi kaikki kamat on heti saatavissa (olettaen että ostat kaikki kerralla). Tai sitten käsket myyjän lähettää kaikki samaa väriä, näin saa lisää jännitystä pakettia odotellessa
Mutta jos tarkoitus ostaa palikat erikseen niin mustana on kaikki palikat erittäin todennäköisesti saatavilla tulevaisuudessakin uutena tai käytettynä. Keltainen taitaa olla vähän harvinaisempi väri...
Poissa
Ja vihree olis kyl ihan OK... mut ei oo vihreetä piippuu, pullosuojaa, microo eikä Haloo... 8)
Halo B:tä saa kuudella värillä (black, smoke, red, blue, GREEN, and clear).
Muut voi vaikka maalata....
Eikä se värikokonaisuus ratkaise vaan laatu!!!
Poissa
Metsäpeleissä ei oikeasti mutkan värillä ole mitään väliä. Liike paljastaa, ei kämmenen kokoinen väriläntti.
Pelasin kesän aikana kerran metsäpelit pinkissä camokuvioisessa t-paidassa :shock: :shock: ja ei se menoa haitannut..
http://www.reball.fi
http://www.nohillpaintball.com
-tärkeintä ei ole voitto vaan kunnon pyssytappelu-
Poissa
Kiitos ASIALLISESTA neuvosta! Otan vissii punasen... Kummaa porukkaa muuten! Mikke voi ite uhoo jos kattoo tarpeelliseksi, mut EI TÄSSÄ TAPAUKSESSA KUKAAN MUU!!! :x Suurinpiirtein sama meininki ku menisin kouluun uhoo: "Munpa isoveli hakkaa teijät kaikki... " :? Toivottavasti ny ei jää kovin huono maine, eikä ketään jää kaivelee...
Matka täynnä mutkia...
Poissa
Ja ku mulla ei tota rahaa oo mitenkää liiaksi asti, ni aattelin hoitaa homman kerralla kotiin... Ettei tartte hyöhemmin sit laittaa rahaa johonki "oikeen" väriseen palikkaan...
Matka täynnä mutkia...
Poissa
... Ettei tartte hyöhemmin sit laittaa rahaa johonki "oikeen" väriseen palikkaan...
Oon joskus kuullu että "musta on aina tyylikästä"... toimii myös paintissa ainakin pusikon puolella.
Muutenkaan en ainakaan keltaista tai punaista tieten tahtoen ostais jos tulee mettässä/scenuissa pelattua, joukkueet kun on useimmiten merkitty punaisin /keltaisin hianauhoin ja isommissa peleissa myös maskit on teippailtu...
The S viitaten liike tosiaan paljastaa mutta alkutaipaleella kiinnittäisin huomiota räikeitten värien poistamiseen, itekkin tullu pelattua sinisellä mutkalla camoviritys paalla, se suojasi naarmuilta ja samalla ei osunut silmiin niin helpolla, selväähän on että liike ei osu niin hyvin silmiin jos se sulautuu edes vähäsen maaston väreihin. Tosi Prohan tietysti pelaa pimppivärisissä vehkeissä ja poistuu silti vikana kentältä...? Kokemuksen myötähän omia liike ja maastoutumisvirheitä voi kompensoida tilannetajulla ja rampingilla oikeaan aikaan oikeaan paikkaan
...Mutta mutta jokainen tehköön päätöksensä omien fiilisten/perusteiden pohjalta... tää oli vaan yks pointti muiden joukossa...
Poissa