Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2005-09-15 07:20:40

Tare69
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere, Finland
Rekisteröitynyt: 2002-09-05
Viestit: 33
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Möin tässä uuden VL:n sähköloaderin Raaheen Tuomas V:lle 9.8.2005:ta  mutta en tähän päivään mennessä ole saanut rahaa enkä yhdeyden ottoja vaikka mailia & txt viestejä olen lähetellyt hänelle. Oli  täältä Splatwebin osto-myynti palstalta huomannut myynti ilmoituksen kyseisestä... Oli kuulemma laittanut rahat maksuun sillä tavalla, että meni maksuun 24.8 vaikka olisi pitänyt maksaa suoraan tilille, rahoja ei kuitenkaan ole kuulunut.

Jos joku tietää tyypin niin ilmoitelkaa minulle. Kaverin puhelinnumero on jonkun naisen joka asuu Turussa (044-0770xxx) eikä ole ainakaan sukunimen perusteella sukua. Jos kaverista ei kuulu tämän viikon aikana niin ei ole oikeastaan minulla muuta keinoa kuin pistää poliisit perään vaikka summa ei nyt niin kauhea ole (35€) sillä luottamus on mennyt...

Markku Tauriainen
Tampere


Markku Tauriainen
Tampere

Poissa

#2 2005-09-15 07:57:51

Miggo
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2005-09-15
Viestit: 1

Re: VL loaderin ostaja...

Apinaa on koijattu big_smile  Ei koskaan kannata myydä varsinkaan täysin tuntemattomalle mitään jos on edes pieni mahdollisuus ettet saa rahoja. No mutta virheistä oppii.

Poissa

#3 2005-09-15 08:35:07

-Jappe-
Jäsen
Paikkakunnalta: Kouvola
Rekisteröitynyt: 2001-10-26
Viestit: 169

Re: VL loaderin ostaja...

Postiennakko...


URHO

Poissa

#4 2005-09-15 08:54:37

juusow
Jäsen
Paikkakunnalta: Turku, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-09-20
Viestit: 159
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Postiennakko maksaa 6,70€, ja prosentuaalinen osuus noin pienessä summassa on jo aika kova. Helppo tapa hoitaa tollanen asia on sopia että tavaraa ei lähde liikkelle ennenkuin rahat näkyvät tilillä. Silloin ostajalla on turvanaan ainakin joku nimi myyjälle ja tilinumero. Luulisi että mahdolliset petokset voi noiden tietojen perusteella selvittää (esim. jos myyjä on lähettänyt bulkkareiden sijaan pari Hesaria tai jättänyt kokonaan lähettämättä).
Tai sitten se postiennakon hinta lisätään vaan tavaran myyntihintaan, mikä voi sitten karsia ostajaehdokkaita.


* Juuso / Räyhä *

Poissa

#5 2005-09-15 09:09:41

Tare69
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere, Finland
Rekisteröitynyt: 2002-09-05
Viestit: 33
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

juusow kirjoitti:

Helppo tapa hoitaa tollanen asia on sopia että tavaraa ei lähde liikkelle ennenkuin rahat näkyvät tilillä.

Noh tuossakin oli se, että toisella on eri pankin kuin OP:n tili mukamas eli rahat sitten olisi näkyneet vasta muutaman päivän päästä. Sanoi maksaneesa ja laitoin postiin mutta kun ei sitten viikonlopun + viikko jälkeen alkanut tulla kyselin perään ja sanoi vahingossa laittaneensa eräpäiväksi muun eli tulisi vasta kuun loppu puolella... Kaikkea sitä uskoo... Yritti vielä samalla siinä ostella 20oz pulloa minulta lisäksi, että et möisi tässä odotellessa sitäkin  wink


Markku Tauriainen
Tampere

Poissa

#6 2005-09-15 09:10:29

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: VL loaderin ostaja...

Mailotukseen vaan.

Poissa

#7 2005-09-15 09:11:46

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Viestit: 322
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Tare69 kirjoitti:

Möin tässä uuden VL:n sähköloaderin Raaheen Tuomas V:lle 9.8.2005:ta  mutta en tähän päivään mennessä ole saanut rahaa enkä yhdeyden ottoja vaikka mailia & txt viestejä olen lähetellyt hänelle. Oli  täältä Splatwebin osto-myynti palstalta huomannut myynti ilmoituksen kyseisestä... Oli kuulemma laittanut rahat maksuun sillä tavalla, että meni maksuun 24.8 vaikka olisi pitänyt maksaa suoraan tilille, rahoja ei kuitenkaan ole kuulunut.

Jos joku tietää tyypin niin ilmoitelkaa minulle. Kaverin puhelinnumero on jonkun naisen joka asuu Turussa (044-0770xxx) eikä ole ainakaan sukunimen perusteella sukua. Jos kaverista ei kuulu tämän viikon aikana niin ei ole oikeastaan minulla muuta keinoa kuin pistää poliisit perään vaikka summa ei nyt niin kauhea ole (35€) sillä luottamus on mennyt...

Markku Tauriainen
Tampere

Kun ei viestistä selviä niin kysyn, oletko kokeillut ihan vaan soittaa hänelle? Tuntemattomalla tai kaverin numerosta...Tai soitto tuolle naishenkilölle jonka nimissä puhelinnumero on.

Poissa

#8 2005-09-15 09:18:13

Mikke
Jäsen
Paikkakunnalta: Kitinoja
Rekisteröitynyt: 2001-10-17
Viestit: 794
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Ei kun käymään vaan ja mailaa.

Poissa

#9 2005-09-15 09:51:10

temeimmu
Jäsen
Paikkakunnalta: Ankkalinna
Rekisteröitynyt: 2003-08-27
Viestit: 377
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Mulla on ainaskin muutama huono kokemus ja en enää myy mitään kun postiennakolla tai niin että rahat tilille ja kun näkyy ni sit paketti postiin..
Ja jos ostan niin en yli 20e ostoja maksa itse etukäteen tilille... aina ostan postiennakolla..
Paitsi jos on sellainen henkilö joka pyörii vaikka paintti porukoissa enemmän niin voi luottaa.. tai sit ei.. mutta ainaskin näkee sen henkilön ja voi kysellä sitten henk.koht...

Poissa

#10 2005-09-15 09:52:51

Purkki
Jäsen
Paikkakunnalta: tampere, finland
Rekisteröitynyt: 2005-09-04
Viestit: 32

Re: VL loaderin ostaja...

Tää Tare69 kans tavallinen taliaivo oikeesti  big_smile Äitis varmasti myöntäny luvan kaupankäyntii ? Meinaan siis kamoon käytäs ny vähä päätäs ku alat rahan kanssa leikkii. Ihan oikein sulle että menetit massis !

Poissa

#11 2005-09-15 10:47:35

juffeli
Administrator
Paikkakunnalta: Kempele, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,399
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Oonpa kuullut, että joku on pistänyt rahat eka eikä olekaan saanut tavaroita. Ei ne myyjätkään aina rehellisiä.


Jarkko Tervonen

-> Powerplay | Splatweb | RumaQ <-

Poissa

#12 2005-09-15 11:04:50

sammy
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 648

Re: VL loaderin ostaja...

MAILA!

Poissa

#13 2005-09-15 11:38:19

Tare69
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere, Finland
Rekisteröitynyt: 2002-09-05
Viestit: 33
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Purkki kirjoitti:

Tää Tare69 kans tavallinen taliaivo oikeesti  big_smile Äitis varmasti myöntäny luvan kauapnkäyntii ? Meinaan siis kamoon käytäs ny vähä päätäs ku alat rahan kanssa leikkii. Ihan oikein sulle että menetit massis !

Kiitos asiallisesta palautteesta, sitä eteenkin keskenkasvuisilta penskoilta jotka eivät osaa edes kirjoittaa lol

Eihän se tietysti mikään iso summa ole tuo 35€ mutta ei paljoa edes painttaajiin (ehkä) voi enää luottaa...


Markku Tauriainen
Tampere

Poissa

#14 2005-09-15 12:31:05

temeimmu
Jäsen
Paikkakunnalta: Ankkalinna
Rekisteröitynyt: 2003-08-27
Viestit: 377
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Juu.. Voi ne myyjätkin olla epärehellisiä...

Mutta yks mikä myös vituttaa että posti kikkailee yllättävän paljon..??

Poissa

#15 2005-09-15 13:01:48

Muuli
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 1,135

Re: VL loaderin ostaja...

Kyl mä ainakin luotan Painttaajaan sikäli, että mun kamat on aina merkattu jyrsimällä. Jos myyn jotain ja törm,ään siihen myöhemmin ilman että masseja on näkyny, alkaa bileet smile

Poissa

#16 2005-09-15 14:53:20

Purkki
Jäsen
Paikkakunnalta: tampere, finland
Rekisteröitynyt: 2005-09-04
Viestit: 32

Re: VL loaderin ostaja...

Tare69   
Lähetetty: 15.09.2005 @ 13:38    Viestin aihe:    
Purkki kirjoitti:   
Tää Tare69 kans tavallinen taliaivo oikeesti  Äitis varmasti myöntäny luvan kaupankäyntii ? Meinaan siis kamoon käytäs ny vähä päätäs ku alat rahan kanssa leikkii. Ihan oikein sulle että menetit massis !   


Kiitos asiallisesta palautteesta, sitä eteenkin keskenkasvuisilta penskoilta jotka eivät osaa edes kirjoittaa 

Eihän se tietysti mikään iso summa ole tuo 35€ mutta ei paljoa edes painttaajiin (ehkä) voi enää luottaa...

Ite en tosta postaukseni mitään kirjotus virheitä löytäny mutta iha sama. Ja jos 1 peinttaaja tekee tollasen tempun ni aika tyhmää alkaa kaikkia sitten vihaamaa. Mutta kyllä oon edellee sitä mieltä että kannattas vähä miettiä enneku toimii ! Ens kerralla suosittelen rauhassa venailee että massit o tilillä ja sitten vasta tavara menee. Ja vaikka oisinki sua nuorempi ni selvästikkin osaan käsitellä rahaa paremmin  big_smile

Poissa

#17 2005-09-15 15:02:51

Simonsays
Jäsen
Paikkakunnalta: Lontoo
Rekisteröitynyt: 2003-03-12
Viestit: 147

Re: VL loaderin ostaja...

Purkki kirjoitti:

Tare69   
Lähetetty: 15.09.2005 @ 13:38    Viestin aihe:    
Purkki kirjoitti:   
Tää Tare69 kans tavallinen taliaivo oikeesti  Äitis varmasti myöntäny luvan kaupankäyntii ? Meinaan siis kamoon käytäs ny vähä päätäs ku alat rahan kanssa leikkii. Ihan oikein sulle että menetit massis !   


Kiitos asiallisesta palautteesta, sitä eteenkin keskenkasvuisilta penskoilta jotka eivät osaa edes kirjoittaa 

Eihän se tietysti mikään iso summa ole tuo 35€ mutta ei paljoa edes painttaajiin (ehkä) voi enää luottaa...

Ite en tosta postaukseni mitään kirjotus virheitä löytäny mutta iha sama. Ja jos 1 peinttaaja tekee tollasen tempun ni aika tyhmää alkaa kaikkia sitten vihaamaa. Mutta kyllä oon edellee sitä mieltä että kannattas vähä miettiä enneku toimii ! Ens kerralla suosittelen rauhassa venailee että massit o tilillä ja sitten vasta tavara menee. Ja vaikka oisinki sua nuorempi ni selvästikkin osaan käsitellä rahaa paremmin  big_smile

eihan se ihme jos ei kirjoitusvirheita loyda jos ei osaa lukea. sina olet varmaan kasvanutkin siella tampereen getossa missa ei voi ihmisiin luottaa, joillain ihmisilla kuitenkin on luottamus kaupankayntiin tallessa ja joutuu hyvauskoisena hyvaksikayton kohteeksi. 35 euroa on iso raha melkein jokaiselle meista, sita ei kay kiistaminen. tassa tapauksessa saattaa vaan olla takaisin saaminen kiven alla.
Ai niin, mina en osaa kirjoittaa.


//Saimon

Poissa

#18 2005-09-15 15:32:46

-Rokka-
Jäsen
Paikkakunnalta: Lempäälä/Tampere
Rekisteröitynyt: 2004-04-27
Viestit: 336

Re: VL loaderin ostaja...

Kyllä näissä Tampereen ghetoissa vielä joissakin on uskoa rehelliseen suomalaiseen jäljellä big_smile  Mutta aika persetemput jannu teki, nyt vaan valtakunnallinen syyni päälle ja jätkä jalkapuuhun enskesän ekalle liigakierrokselle.

Kyseessä on selkee petos, joten tee vaan rikosilmoitus. Toivottavasti sulla on jotain tositteita siitä boksista jäljellä. Turha sitä on pitkittää, saatpahan omasi takaisin nopeammin.


NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#19 2005-09-15 15:38:48

M4S4
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2005-07-27
Viestit: 133
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Jeah....metsästys käyntiin.....ilman mustelmia ei selviä!!!

Poissa

#20 2005-09-15 16:06:59

Purkki
Jäsen
Paikkakunnalta: tampere, finland
Rekisteröitynyt: 2005-09-04
Viestit: 32

Re: VL loaderin ostaja...

Ohan toi iha iso raha emmä sitä sano mutta siis kamoon ei siinä mitää luottamusta mutta siis lähinnä järjellisesti mitää järkee lähettää mitää enneku rahat näkyy tilillä. Varsinkaan jos on kummiski tuntematon ihminen kyseessä. Mutta aika sama mulle mitä teette. Ja kyllä mää vedän sitä turpaa porukalla jos sattuu kohalle ei siinä mitää, sen teen ilolla  :evil:

Poissa

#21 2005-09-15 16:32:43

temeimmu
Jäsen
Paikkakunnalta: Ankkalinna
Rekisteröitynyt: 2003-08-27
Viestit: 377
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Kyllä se vituttaa jos joku kusettaa..
Itse olen joskus hukannut 10e ihan tost vaan vahingos..
Mut enemmän se vituttaa kun joku kusettaa 10e...

Poissa

#22 2005-09-15 17:31:06

Mikke
Jäsen
Paikkakunnalta: Kitinoja
Rekisteröitynyt: 2001-10-17
Viestit: 794
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Purkki kirjoitti:

Ja kyllä mää vedän sitä turpaa porukalla jos sattuu kohalle ei siinä mitää, sen teen ilolla  :evil:

Me, myself and I.
Sori, oli pakko  lol

Poissa

#23 2005-09-15 18:28:01

Tare69
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere, Finland
Rekisteröitynyt: 2002-09-05
Viestit: 33
Kotisivu

Re: VL loaderin ostaja...

Niin... Ehkä on liiaksi luottamusta ihmisiin mutta kun olen tässä joutessani viimeiset 7 vuotta pyörittänyt omaa firmaa kaiken muun lisäksi ja yleensä on kaikki mennyt hyvin niin on tuota luottamusta tietty porukkaan tullut. Useasti olen myynyt ohjelmia siten, että toinen on maksanut viitteellä etukäteen haluamani summan tilille... Ei se minua haittaa jos rahat pikkaisen myöhässä tulee kunhan tulee eteenkin jos on painttaajasta kysymys ja myyn jotain millä itselle ei ole käyttöä ja kumminkin jollain aloittelijalla / harrastajalla on.

Tietty kun kerran yksityiselle auton möin (joskus 11/03) ja hintakaan ei päätä huimannut kun pyytämäni hinta 105e käteen pistettiin... :?  Tietty olisi pitänyt pitänyt tehdä kunnon luovutuspaperit... Taitaa olla auto minun nimissä vieläkin nimellisesti vaikka olenkin siitä valaehtoisesti todistanut myyneeni auton :oops:  Mutta tästä oppineena seuraavalla kerralla oli kaikki paperit ja moneen kertaan vielä sopimuksen kanssa & ajokortin tiedot ottaen...


Markku Tauriainen
Tampere

Poissa

Keskustelualueen alatunniste