Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
En yhtään ihmettele jos suomen kilpapeintti on alamaissa kun foorumeillakin jo saa semmosen fiiliksen että voi vittu..Täälä ei kannata kysyä yhtään mitään tai kommentoida kun heti ollaan arvostelemas..Tämän olen huomannut ainakin itse..
Elämä on...
Poissa
[size=150:1k0bbfkf]haha
Nimim. isi ja äiskä ei anna pelaa...
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
En yhtään ihmettele jos suomen kilpapeintti on alamaissa kun foorumeillakin jo saa semmosen fiiliksen että voi vittu..Täälä ei kannata kysyä yhtään mitään tai kommentoida kun heti ollaan arvostelemas..Tämän olen huomannut ainakin itse..
Oisko sulla laittaa kuvaa?
Poissa
Jos Suomen peinttiä aiotaan viedä eteenpäin, on tärkeää ettei imagona ole "räkänokkien leikkimistä", ja siksikin on hyvä että on olemassa myös softair.
Mulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan että peinttiä pelaa myös nuoret, mutta lapsille tämä laji ei ole. Eikä sitä lapsuuden ja nuoruuden eroa pysty katsomaan fyysisestä iästä, sen vaan näkee.
Evoluutio on toiminut jälleen kerran ja jokainen on löytänyt (vaikkakin haparoiden) oman polkunsa.
Poissa
Kyllä varmaan jokainen on jutuillensa saanut saman tasosta palautetta.
pbtWIPE
Poissa
Jos Suomen peinttiä aiotaan viedä eteenpäin, on tärkeää ettei imagona ole "räkänokkien leikkimistä", ja siksikin on hyvä että on olemassa myös softair.
Mulla ei ainakaan ole mitään sitä vastaan että peinttiä pelaa myös nuoret, mutta lapsille tämä laji ei ole. Eikä sitä lapsuuden ja nuoruuden eroa pysty katsomaan fyysisestä iästä, sen vaan näkee.
Evoluutio on toiminut jälleen kerran ja jokainen on löytänyt (vaikkakin haparoiden) oman polkunsa.
Aika monella muulla tuntuu olevan.
Elämä on...
Poissa
Itse Mazza taitaa olla Mazzan suurin ongelma.
Poissa
Kyllä sä mazza oot ihan ite kaiken kakan tilannu.
ps:
oisko kuvii
Paljo pyydät
Tee tarjous.
Ei se että joka toiseen myynti ilmoon laitat jotain kommenttia
mutta lisäks sä saakelin kakara jaksat vielä nillittää jos joku on sulle hieman "ilkeä"
1 Hommaa rahaa
2 päätä mitä haluat
3 osta
ÄLÄ vaan sano et oot meinannu että sun tai sun vanhempien
rahat riittäis ees puoleen siitä kama määrästä mitä oot kyselly täällä
Tai maililla paintti liikkeistä.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Tämä paikka on lähinnä ikiteinien angstin kohde.
Poissa
Sivut: 1