Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2005-10-01 06:35:51

zerocools
Jäsen
Paikkakunnalta: Halikko
Rekisteröitynyt: 2005-07-04

Re: Mielipiteet mikä on paras maski mikä kannattaa ostaa?

eli mielipiteet maskista tänne!
kiitos

Poissa

#2 2005-10-01 07:33:52

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05

Maskeista on aika vaikea mennä sanomaan mikä on paras. Paras maski on se mikä sopii käyttäjän päähän parhaiten. Kannattaa testailla kavereiden maskeja tai mennä suoraan kauppaan kokeilemaan mikä sopii omaan naamaan.

Aika paljon kentillä näkyy Dyen Invisioneja, Proton maskeja ja V-Forcen Profilereita. Nämä maskit taitavat olla kaikista suosituimpia. Jos aloitat noista maskeista testaamisen niin pitäs löytyä mieleinen.

Poissa

#3 2005-10-01 07:45:06

zerocools
Jäsen
Paikkakunnalta: Halikko
Rekisteröitynyt: 2005-07-04

kiitos

Poissa

#4 2005-10-01 08:06:57

Mikkopoika
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2005-09-12

Itellä oli JT:n flex-7 aiemmin, joka oli ihan mukava, hieman huurtumista ja hieman kulkunut (Ostin käytettynä). Myin sen pois, samalla kun myin koko ekan settini ja ostin vähemmän käytetyn profilerin. Ero oli niinkuin yöllä ja päivällä, linssi kirkas ja päätä ei yhtäkkiä tarvitsekkaan kääntää että näkee mitä vieressä tapahtuu. Maski on todella kevyt ja aluksi olikin hieman turvaton olo sen kanssa. Maski suojaa hieman vähemmän kaulaa kuin se flex, mutta olen silti erittäin tyytyväinen hankintaani.

Lisää paskaa housuun!

Poissa

#5 2005-10-01 09:08:27

HypeN
Jäsen
Paikkakunnalta: vaasa
Rekisteröitynyt: 2005-06-14

Jt:n flexit ja profilerit on varmaa parhaita... dyen invisionitki varmaa iha hyvii mut niitä on hankala putsata niitten hirveiden tuuletusaukkojen takia.
Ja näistä helpoiten putsattava on profiler, 2x NaPs ja linssi on irti.

pbtWIPE

Poissa

#6 2005-10-01 09:51:15

Mikkopoika
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2005-09-12

No siitähän piti myös sanoa, että törnissä, jossa minä ainakin vastaanotin kuulaa niin maan perkeleesti, flexin joka ainut väli oli maalissa ja erittäin hankalasti putsattavissa paikan päällä. Kotona sitten reilulla vesipesulla kyllä lähti.. Profilerin kanssa tuskin tulee tuollaista ongelmaa.

Lisää paskaa housuun!

Poissa

#7 2005-10-01 17:26:12

hc-heipa
Jäsen
Paikkakunnalta: Suomen pääkaupunki, Turku
Rekisteröitynyt: 2005-08-25
Kotisivu

kokeilemalla sen tietää. itse kokeilin dye:n maskii, ei oikein istunu. kokeilin  v-force maskii ja oli ihan huomattava ero. se mikä itselles päähän sopii. nenän malli mulla ratkaisi. huurtuminen on taas sitte toinen asia mikä pitää ottaa huomioon. mutta siihen on  konstit niinkuin tällä boardilla on ennenkin huomattu...

Poissa

Keskustelualueen alatunniste