Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
JEp,
Otsikon mukainen härveli olisi hakusessa, eihän toi nyt paljon maksa liikkeessäkään, mutta jos jollakin sattuu olemaan tuollainen ylimääräisenä, niin laita yv:tä ja tehdään kaupat.
-Sgt.Lepsu-
Poissa
vihreäksi
Nothing is right in my left brain. Nothing is left in my right brain.
Poissa
missäköhän liikkeessä tuplaliipasinta kaupitellaan? tekis mieli semmosta kans!
Poissa
Kokeileha sissoksesta siellä myydään tuplaliipasimia.
Mutta kun tuli toi liipasin puheen aiheeks nii ajattelin sanoa että ku tilasin tuplaliipasimen ja laitoin sen kiinni mutkaa nii sen jälkee varmistin ei enää toiminu :?
PS: Se kyl tais olla vialline tuote mut en oo varma.
It's not just a game, it's a lifestyle.
Saimaan Paintball Urheilijat
COOLGAMES
<!-- e --><a href="mailto:pikku-nilkki@luukku.com">pikku-nilkki@luukku.com</a><!-- e -->
Poissa
Kokeileha sissoksesta siellä myydään tuplaliipasimia.
Mutta kun tuli toi liipasin puheen aiheeks nii ajattelin sanoa että ku tilasin tuplaliipasimen ja laitoin sen kiinni mutkaa nii sen jälkee varmistin ei enää toiminu :?PS: Se kyl tais olla vialline tuote mut en oo varma.
Taitaa olla viallinen, koska mulla toimii varmistin ihan normaalisti. :?
Tai sitten olet asentanut sen väärin?
Otto Riihelä
Poissa
Kuka sen sun liipasimen on valmistanu
Mulla sen oli valmistanu psychoballistics.
Ja asentanu oon oikein
COOLGAMES
<!-- e --><a href="mailto:pikku-nilkki@luukku.com">pikku-nilkki@luukku.com</a><!-- e -->
Poissa
Mä oon asentanu tuon redeyllä olevan tuplatrigun ja jouduin ottamaan siitä hieman pois että varmistin toimi.. Sen merkki on myös sama psychoballistics.
Poissa
OK. Mäkin olen aikonut ottaa siitä vähä pois mut en oo saanu oikee selvää mistä sitä oikee pitäs ottaa :? ja en oo jaksanu ettii välineitä
COOLGAMES
Poissa
Sivut: 1