Et ole kirjautuneena.
Aiemmin pelkkää metsäpainttia harrastaneena kiinnostaisi lähteä kokeilemaan "kilpakenttiä" heti uuden vuoden alkuun.
Joten miten on, löytyykö jostain valmiista tiimistä tilaa vaihtopelaajalle, vai onko boardilaisia "mustia hevosia" tarpeeksi sekaporukkaa varten? Noviisi-taso riittänee, eiköhän sielläkin saa riittävästi neppariinsa jotta nöyrtyy tasolleen...
Poissa
Xtreme on menos 3 joukkueella,joten pääsee pelaamaan meidän kanssa.
Me mennään 2. divarii
Team Xtreme - http://www.xpaintball.fi
Poissa
Aiemmin pelkkää metsäpainttia harrastaneena kiinnostaisi lähteä kokeilemaan "kilpakenttiä" heti uuden vuoden alkuun.
Joten miten on, löytyykö jostain valmiista tiimistä tilaa vaihtopelaajalle, vai onko boardilaisia "mustia hevosia" tarpeeksi sekaporukkaa varten? Noviisi-taso riittänee, eiköhän sielläkin saa riittävästi neppariinsa jotta nöyrtyy tasolleen...
Prikulleen samanlaista postia olen kaavaillut tänne lähettäväni, kun ei noista kavereista saa edes kolmen hengen joukkuetta kasaan.. Elikkä minä olisin ainakin valmis lähtemään ihan mihin tahansa joukkueeseen. Joo, ja sinne noviisitasolle, ettei tule turhia paineita.
Lisää paskaa housuun!
Poissa
Elikkä minä olisin ainakin valmis lähtemään ihan mihin tahansa joukkueeseen. Joo, ja sinne noviisitasolle, ettei tule turhia paineita.
No tässä meitä on jo kaksi, joten vielä kun joku (jotkut) lähtee niin joukkuehan on sitten siinä. Tai yritetään Xtremen sakkiin molemmat. Mulle sinänsä ihan sama, kunhan pääsis koittaan. Joulukuun loppuun on aikaa arpoa, sitten menee ilmoittautumisraja umpeen.
Anyone?
Poissa