Et ole kirjautuneena.
ohjelmana ihan ok,hauskaa porukoilla näytti olevan!!mutta kyllä toi sotaisalta näytti,niin kai se metsä peintti kuuluu ollakin!!varmaan 90% suomalaisista pitää tätä lajia sotaleikkinä.Kisapapuoli kun on vaan niin vaikea selittää ihmisille että miten tämmösessä voi kilpailla!!
Mutta ehkä joskus sadaan vielä joku nätti X-ball peli telkkariin mutaman vuoden päästä!!eihän sitä koskaan tiedä..... 8)
antti
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.joysports.fi">www.joysports.fi</a><!-- w -->
Poissa
Sekava ja tuskastuttava ohjelma. Tietty ois ollu kiva nähdä enempi tuttuja naamoja törnin muodossa ( keltaiset sai melkein kaiken näkyvyyden ). Itse en hirveesti tykännyt, mutta toi firmaosuus oli kai just sitä perusettiä miltä pohjalta moni on aloittanut ( vuokrakamoilla kavereiden/työkavereiden kanssa) ja olisi se voitu kait pahemminkin kuvata.... Ens kerralla paremmin .
Mitä helvettiä, kuka täällä pelleilee
Huvin vuoksi tosissaan - Päijät-Hämeen Paintball ry
Sissos presidentiksi!!!
Poissa
moni tuo tota näkyvyyttä positiivisena asiana esille, mut kaikkihan tietää et "ai sä harrastat sitä peinttisotaa, siis sitä missä ryömitään metsässä ja ammutaan värikuulia" ja toi ohjelma näytti tasan metsässä ryömintää ja turisteja haalareissa.
Mä en ymmärrä miten tämmönen ohjelma tois lisää harrastajia, kun se vaan näytti sen minkä joka turisti jo tietää.
Juicelle propsit ohjelman semiseivauksesta.
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa
huh, surkee ohjelma
Pitäiskö meidän tehdä kilpapaintista ihan oikea ohjelma? Mä oon mukana jos ois joitain auttavia ihmisiä mukana?
En tiedä kelpuuttaako ne telkkuun ohjelmaa, jos ite kuvaa ja editoi, mut vois kysästä. Kokemusta kyllä löytyy jonkin verran ja kesällä sais turnauksista kyllä matskua tarpeeks. Turnauksii ja haastetteluja. Voishan sinne laittaa jotain kunnon matskuu mettä peleistäkin, niin tulis ihan kaiken kattava.
dini
Tuanoinniin... Tällä tavalla YLE suuren osan ohjelmistaan tekee. Ellei ne sitten halua päästää arvon kesätyöläisiä taas tekemään maailmaa mullistavia paljastusohjelmia.
Eli jos saat tehtyä hyvin kuvatun, editoidun ja juonnetun pätkän johonkin järkevään pituuteen (25min) niin YLE voi hyvinkin ostaa sen pois. Ei niillä nyt hirveästi intressejä ole moisista itse ohjelmaa tehdä, mutta kun valmiina saa, niin saa kivasti täytettä, eikä tarvitse käyttää Vaaleanpunaisia panttereita ohjelmien välissä.
Paintti vain on kovin haastava kuvattava ja suurin osa näyttää lähinnä testosteroni-höyryisiltä musiikkivideoilta. Eli oikeasti informatiivinen pätkä, jota jaksaa vielä katsoa, on vaikeampi tehdä. Melkein 5-6 kameraa pitäisi olla, jos yhden pelin kunnolla haluaisi taltioida. X-ballia varten joskus piirtelin suunnitelmia ja olin jo kuvaaja- ja editointi-kustannuksista ottanut selvää... Maastamuuton myötä siihenkin innostus lopahti.
Poissa
En nähnyt alusta asti, mutta alkoi ahdistamaan katsella tuota. Onneksi Juicen pätkä lievitti ärtymistä, mikä tuosta tuli.
Eniten otti päähän sen yhden akan valivali vinkuminen.
Huomasin, että toimittajissa oli siis ainakin lopputeksteissä Irmeli?
On nimittäin meidän koiratreeniporukassa.
Kumpa olisin tiennyt tästä projektista silloin aikanaan, niin olisi ollut mahdollisuus päästä valoittamaan asioita pari kertaa viikossa.
Ja toivoa hartaasti, että olisi voinut saada edes hieman erilaista suhtautumista tekijöillekkin. Tai sitten elän vaan jossain omassa haavemaailmassani.
NVP Pit Crew
Poissa
Poissa
Nyt jos koskaan niin vois joku terroristi tehä pommi-iskun tonne Ylelle. Hävettää jos toi tulee viel toisenkin kerran ulos.... :evil:
Henry "Höyry" Kantola
Playball Generation/Paintballcenter/Paintball Areena
http://www.paintballcenter.fi
Poissa
aika selkeesti tuolle jutulle harrastajat eivät olleet kohderyhmä.
eilen aika moni puolituttu tuli kertomaan että oli nähnyt ohjelman ja pitänyt siitä. sekainen se monen mielestä oli mutta kiinnostus lajiin kasvoi, kyselivät seuraavaa viikkopeliä tai mahdollisuuksia kokeilla lajia.
tosiasiahan on että melkein kaikki ensikertalaiset vuokrapelaajat yms. tulevat "sotaan" kun he ensimmäisen kerran pelipaikalle tulevat.
toinen tosiasia on että tuon jutun näki ensimmäisellä kerralla yli 500 000 katsojaa.
kolmas tosiasia on että esim. jämsän paintball:in sivujen hakumäärät netissä moninkertaistuivat heti ohjelman jälkeen ja aivan varmasti niin kävi myös paintball.fi:n ja Splatwebin kanssa.
tiedon janoisia tuli lisää jotka kaivavat itse tietoa
Olen muuten seurannut noita kävijämääriä jonkin verran aina sen jälkeen kun televisiosta tulee jotain painttiin liittyvään. esim. Jos CSI:ssä ammutaan asunnoton hengiltä jollain spyderillä tai pelkokertoimessä ammutaan enkelillä toista kilpailijaa samalla kun tehdään benji hyppyä on kävijämäärissä seuraavan tunnin aikana yleensä 10-50% nousu. hetkellinen mutta kumminkin.
ja uskoisin varmasti että nämä "virallisemmat" paintball.fi ja splatweb kerää enemmänkin uusia kävijöitä joka kerta kun TV:ssä mainitaan paintti.
olishan tuo voinut olla erilainenkin mutta...!
-a
--
Skenaarioissa tavataan...
[img]http://www.jamsanpaintball.fi/ava.jpg[/img]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
ja kyllähän tuo saattaa innostaa uusia naamoja myös tämän vuoden suurtörniin...
ja varsinkin jo jonkun verran pelanneita jotka eivät kuitenkaan st:ssä ole olleet...
Otakko läski soosia?
Poissa
Vanha sanonta sanoo: Kaikki julkisuus toimii pitkällä aikavälillä.
Poissa