Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Täydessä iskussa oleva piippu myynnissä. Ammuttu 4 boksia.
kyselyt/tarjoukset:
<!-- e --><a href="mailto:e_antti@hotmail.com">e_antti@hotmail.com</a><!-- e -->
Myyn A-5 flatline
Poissa
80€. ostakkee pois.
Myyn A-5 flatline
Poissa
ostakaa pois. Turha kapistus nurkassa. Myös samaiseen aseeseen myynnissä 3 asentoinen olkatuki.
Myyn A-5 flatline
Poissa
Myyn A-5 flatline
Poissa
Ja kyselyt.
040-5716539
Myyn pois koska ei oo enää asettakaan.
Myyn A-5 flatline
Poissa
60€ sis. ennakot. Miten on?
Poissa
60€ sis. ennakot. Miten on?
(^_^),,!,,
Myyn A-5 flatline
Poissa
Löytyykö ostokuitti? 63€ voisin tarjoa! + posti.....
Poissa
Ostokuittia ei löydy, piipun alkuperäinen paketti ja piipun kasausohje kyllä löytyvät.
http://www.splatweb.net/www/mutkaraati.php?mid=247
Tossa kuvaa piipusta paikoillaan. 90€ niin mukaan saa kuvassa olevan 3 asentoon säädettävän olkatuenkin.
Myyn A-5 flatline
Poissa
Olkatuella ei tee mitään.. se on vaan tiellä!
mutta flätillä vois tehä!
60 + posti niin pääset siitä eroon! jos se on kunnossa ja toimii!
Poissa
Hinta 80€, uutena 160€ ja vaan 4 boksia ammuttu joten on huippukunnossa. Piippu ampuu erittäin hyvin ja ei ole hajottanut yhtään kuulaa minun käytössäni. Kuulana käytin toro classic kuulaa.
Myyn A-5 flatline
Poissa
Aij 8000 kuulaa ilman että yksikään olisi hajonut??
Uus maksaa noin 125€ että!
Poissa
Aij 8000 kuulaa ilman että yksikään olisi hajonut??
Uus maksaa noin 125€ että!
Piipun ostin käytettynä edellinen omistaja ampunu vajaa 4 laatikkoa. Ja kuten sanoinkin ettei MINUN käytössäni ole hajonnut yhtään kuulaa, (opettele lukemaan). Ite oon pelannu ton piipun kanssa vain yhden kerran joilloin ammuin abaut 400 kuulaa. Kova kuula ei hajoa piippuun ellei kuulassa itsessään ole vikaa.
Ja jos et oo tosissasi ostamassa niin turha kirjoitella mitään tänne. Osta sit uus piippu, ja tosiostaja soittaa aina eikä ala pelleilemään internetin välityksellä.
040-5716539 soita ja puhelimessa voidaan neuvotella hinnasta.
Myyn A-5 flatline
Poissa
Sivut: 1