Et ole kirjautuneena.
Vaihdetaan kuvien mukainen enkeli skootteriin / moposkootteriin.
Lisätietoja mutkasta voi lukea Adventuures Areenan myynti sivuilta http://www.reball.fi/myynti.php
Aion ensi kesänä elää uudelleen teini-ikäni ja sen toteuttamista varten tarvitsen ehdottomasti mm. skootterin Kaikki tuon vaiheen ohittaneet skootterin edelleen omistavat, tehkää rohkeasti tarjouksia!
Yhteydenotot sähköpostilla (petteri[at]reball.fi)
Poissa
Mä lahjotan petteri sulle alepan kassin, teinielämää varten. En siis mitä tahansa kassia, vaan alemarketin kaksikahvaisen kangaskassin. Kestää taatusti sen teinin normaalin ilta-annoksen 4-8pulloa halvinta kaljaa mitä marketista mopokortilla saa. Sitä on mukava riiputtaa mopedin sarvesta ja päristää pitkin kyliä.
Onko tää joku upo-uus vaihtoehtokesäloma juttu?
VOIMA
Poissa
Kiitos Into lahjoituksesta, tulen perimään sen sinulta lauantain treeneissä. Toi 4-8 pulloa on ehdoton maksimi edelleen. Kassille on siis käyttöä jo ennen kesää.
Toiset lähtee kesällä peinttileirille Ruotsiin, mä toteutan jokaisen miehen kesäunelman kotisuomessa.
Poissa
Aion ensi kesänä elää uudelleen teini-ikäni ja sen toteuttamista varten tarvitsen ehdottomasti mm. skootterin
Anteeksi uteliaisuuteni, mut minkä ihmeen takia skootteri?? :shock:
Eikös esim. jollain suomi MOPOLLA, ois jotenkin vaan viileempää päristää menemään ja haikailla huolettomaan menneisyyden perään! Juurikin tuo kassi sarvissa roikkuen! 8)
Vai onko tässä kassin koolla väliä? Itselläni oli Solifer S/M -85 ja KYMPPIKASSI heilui miehekkäästi kolisten mukana, ja oltiin NIIIN kovii jätkii et ihan naurattaa!
Poissa
Petteri on metroseksuaali. Tottakai sillä pitää olla skootteri.
Poissa
sen 6-8 bissen jälkeen kukaan ei todellakaan halua ruveta räknään minkään vaihteiden kans. ihan oikeesti. ei sillä et mä tietäisin, en o koskaan omistanu kakspyörästä moottoroitua ajoneuvoa. Josta olen vieläkin muuten katkera, mutta vittu ne vaihteet. Kännissä saa ajaa vain automaatti/variaattori laitteita. ja ilamans valoja.
VOIMA
Poissa
Anteeksi uteliaisuuteni, mut minkä ihmeen takia skootteri?? :shock:
Saat anteeksi. Into ja Antti vastasivat jo puolestani.
Tarjouksia kehiin vaan!
Poissa
Nopsku tarvii myös apupyörät skootteriin, jos se meinaa tehdä uuden enätyksen, ja juoda 8 kaljaa yhden illan aikana.
Poissa
Petteri ei voi juoda mitään muuta kuin lightti siideriä!
Poissa
Mulla ois tod. kova skootteri sulle. Männän renkaat on paskana..http://www.nettimoto.fi/viewVehicle.php ... =331994&PN[0]=simp_search&PL[0]=simpleSearch.php?page=2@sortCol=@ord=@id_bike_type=17@id_make=@id_model=@id_sub_type=@pfrom=@pto=@yfrom=@yto=@efrom=@eto=
make me...bitch!
Poissa
Ensimmäinen skootteritarjous tehty. Lisää kaivataan.
Sleikka: En ole noin rajoittunut, voin juoda ihan tavallistakin.
Kaitsu: Voin ostaa sun vanhat sitten kun et niitä enää tarvitse;) Sitä paitsi mulla ei ole ikinä ollut ongelmia kaljan juomisessa, sisällä pitäminen on joskus tuottanut vaikeuksia (teini-iässä siis viimeksi).
Poissa
Petteri, sä oksensit mun auton sisällä noin puoli vuotta sitten.
Poissa
Petteri, sä oksensit mun auton sisällä noin puoli vuotta sitten.
Totta. Väitän oksentamisen kuitenkin johtuneen matkapahoinvoinnista, koska naisesi oli kuskina. Väitettä tukee autossa tällaista tilannetta varten ollut matkapahoinvointipussi. Muistaakseni myös sinulle kävi samoin...
Poissa
Poissa
Mun nainen ajaa ihan hyvin autoa. Petteri vaan ei osaa ja koittaa etsiä muita tekosyitä sen huonolle mahalle. Itse toki oksensin vasta kun auto oli pysähtynyt.
Poissa
Poissa
teinikesä mielessä odotan tarjouksia edelleen...
Poissa
Lisää tarjouksia kehiin. Aurinko paistaa & Tampereen tiet sulavat. Kesä alkaa tänä vuonna jo maaliskuun lopulla.
Poissa
Mä tiedän totuuden miksi myyt tota huipputykkiäs. Sä tarvii rahaa solariumiin. Tahdot kesäksi semmoisen hunks rusketuksen
Poissa
Mä tiedän totuuden miksi myyt tota huipputykkiäs. Sä tarvii rahaa solariumiin. Tahdot kesäksi semmoisen hunks rusketuksen
Hunks rusketus olis kyllä kuuma, mutta ei teinivuosieni mukainen. Silloin mulla oli perusvarma t-paita rusketus. Solariumissa käyminen ei sitä paitsi enää käy, koska se peittää kaikki teinifinnit.
Poissa
Ehdotan seuraavaa: Kasvata sellaiset pienet amisviikset ja blondaa ne. Sen jälkeen hc solarium-kausi niin saat ne maksimaalisesti näkyviin. Hunks-rusketus, Blondatut teiniviikset, skootteri, pussikaljaa penkin alla ja hana auki moottoritiellä. aah..
Poissa
Muuten hyvä, mut nopskulla ei kasva viikset. Millanen sen skooterin pitäs olla et vaihto tapahtuu?
Apa/NVP
Sponsored by:
NoHill Paintball
Paint Baron
Reball Power
Poissa
Ehdotan seuraavaa: Kasvata sellaiset pienet amisviikset ja blondaa ne. Sen jälkeen hc solarium-kausi niin saat ne maksimaalisesti näkyviin. Hunks-rusketus, Blondatut teiniviikset, skootteri, pussikaljaa penkin alla ja hana auki moottoritiellä. aah..
Muuten hyvä, mut nopskulla ei kasva viikset. Millanen sen skooterin pitäs olla et vaihto tapahtuu?
Kasvaapas, juurikin sellaiset teinien mirriviikset (keskellä ei mitään, reunoilla haituvaa ja mieskarvoja). Tohon rusketukseen en vain syty (solariumit on wannabe hunkseja varten;).
Haen ensisijaisesti skootteria, joka menee eteenpäin ja on rekisterissä. Plussaa on jos skootteri on hyvännäköinen. Vanha vespa vois olla kova juttu tai sitten joku überhieno muoviskootteri.
Poissa
Tampereella alkaa jo asfaltti pilkoittamaan, teinejä on jo nähty skootterilla Hämeenkadulla.
Kai nyt jollain on jäänyt ylimääräinen skootteri varastoon ja haluaa päästä siitä eroon?
Poissa
meil tikkurilassa (itä-vantaa 4-life wiggabiatches) teinit ajaa skoottereilla ympäri vuoden.
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa