Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
http://www.maxs-sport.com/paintball-sho ... 700-150-RD
Eli tuon näköinen maski myynnissä.
Maskin linssin oikean silmän puoleisessa reunassa on noin neljä naarmua, kovan heittäytymisen tuloksena. Naarmut eivät ainakaan minua ole häirinneet.
Maskin korvasuojat menivät rikki (heikkoa tekoa) ja lippa puuttuu kanssa , mutta kun ostaja löytyy käyn ostamassa uuden lipan ja korvasuojat. Muuten maski on uutta vastaavassa kunnossa.
Maskin ostin joskus viime vuonna, enkä ole sitä käyttänyt muuta kuin olen ollut tuomaroimassa joitain pelejä. Maskin ostin juuri tuosta MAXS Paintball Shopista , maskille tuli hintaa about 99€.
Tästä saat hyvän maskin kevään tulevia pelejä varten.
Kysymykset yv:nä.
Kuvia saa messengerin kautta jos vain kiinnostaa. Mese osoite on <!-- e --><a href="mailto:paintball69@hotmail.com">paintball69@hotmail.com</a><!-- e -->
Sähköposti <!-- e --><a href="mailto:mazza.masa91@luukku.com">mazza.masa91@luukku.com</a><!-- e -->
Eli tarjouksia vain tekemään.
Elämä on...
Poissa
http://www.maxs-sport.com/paintball-shop/details.asp?sprache=en&sessionid=5053205601070406213186238163&Artikelnr=700-150-RD
Eli tuon näköinen maski myynnissä.
Maskin linssin oikean silmän puoleisessa reunassa on noin neljä naarmua, kovan heittäytymisen tuloksena. Naarmut eivät ainakaan minua ole häirinneet.
Maskin korvasuojat menivät rikki (heikkoa tekoa) ja lippa puuttuu kanssa , mutta kun ostaja löytyy käyn ostamassa uuden lipan ja korvasuojat. Muuten maski on uutta vastaavassa kunnossa.
Maskin ostin joskus viime vuonna, enkä ole sitä käyttänyt muuta kuin olen ollut tuomaroimassa joitain pelejä. Maskin ostin juuri tuosta MAXS Paintball Shopista , maskille tuli hintaa about 99€.
Tästä saat hyvän maskin kevään tulevia pelejä varten.
Kysymykset yv:nä.
Kuvia saa messengerin kautta jos vain kiinnostaa. Mese osoite on <!-- e --><a href="mailto:paintball69@hotmail.com">paintball69@hotmail.com</a><!-- e -->
Sähköposti <!-- e --><a href="mailto:mazza.masa91@luukku.com">mazza.masa91@luukku.com</a><!-- e -->
Eli tarjouksia vain tekemään.
Ootko palloja juossu karkuun :shock:
Trivoga
Poissa
Noh...Nuo naarmut tulivat pelissä...Lensin puoliksi naamalleni...
Elämä on...
Poissa
Z0MG WTF 0MG w00t MAZZA nousee taas, mahtavaa!. Muuten mitä pelejä oot tuomaroinut viimevuonna? Miltä softair maistuu?
NVP, Tre mafia.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.reball.fi">www.reball.fi</a><!-- w -->
Poissa
No olen ollut kesälomalla hommissa adventuuresilla...Sielä sitten olen jakanut oikeutta kentällä...Eli ei mitään ihmeellisempää...Softair on ollut ihan hauskaa..Vaikka joskus ottaa päähän kun osumat ei näy eikä tunnu samanlailla kuin paintballissa ....
Ostakaa hyvä maski pois...Voin luvata että halvalla lähtee...
Elämä on...
Poissa
up hinta 35€ postikulujen kanssa....
Elämä on...
Poissa
myyty
Elämä on...
Poissa
kohteliasta ollut kuitenkin laittaa mailia kun olin kuitenkin jo maksamassa.
-Haikala telkkariin-
Poissa
Sitähän ei kukaan tiiä kuin moni on tuon maskin jo saanut "ostaa"
Ilman lupia..
Poissa
Sivut: 1