Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2006-04-29 07:48:06

häntäheikki
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-04-03
Viestit: 23

Re: Ionin ramppi

mistä tietää että ionissa on ramppi päällä? tuntuu ettei kuulaa tule tarpeeks nopeasti vai onkohan mun sormissa vika..


-ei ole helppoo olla huono-

Poissa

#2 2006-04-29 09:25:15

jussik
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2005-04-15
Viestit: 388
Kotisivu

Re: Ionin ramppi

(ei ole tarkoitettu vittuiluksi) eli ootkos muistanu katsoa ohjekirjaa kun se kyllä siellä selitetään miten sen tulimoden saa vaihdettua
sen myös huomaa kun ramppi on päällä varsinkin jos on hitaat sormet kun sen saa ramppaamaan myös nakkisormilla

TÄÄLLÄ LISÄÄ JUTTUA IONISTA :
http://www.zdspb.com/tech/index.html


VIELÄ SE ETTÄ JOS ET OLE VAIHTANU SITÄ TULIMODEA OLLENKAAN NIIN SE TUSKIN ON RAMPILLA


[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]

Poissa

#3 2006-04-29 18:33:19

häntäheikki
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-04-03
Viestit: 23

Re: Ionin ramppi

kiitti linkistä.. ohjekirja on teillä tietämättömillä ja sen takia piti turvautua nettiin


-ei ole helppoo olla huono-

Poissa

#4 2006-04-29 18:47:04

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Viestit: 322
Kotisivu

Re: Ionin ramppi

häntäheikki kirjoitti:

kiitti linkistä.. ohjekirja on teillä tietämättömillä ja sen takia piti turvautua nettiin

Ohjekirja löytyy SP:n sivuilta pdf-muodossa. En jaksa nyt linkkiä heittää...

Poissa

#5 2006-05-09 08:39:32

HypeN
Jäsen
Paikkakunnalta: vaasa
Rekisteröitynyt: 2005-06-14
Viestit: 195

Re: Ionin ramppi

Onko sulla US vai UK board? US boardis on rämp mut UK boardis on sellane erilaine


pbtWIPE

Poissa

#6 2006-05-09 09:48:29

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Viestit: 322
Kotisivu

Re: Ionin ramppi

HypeN kirjoitti:

Onko sulla US vai UK board? US boardis on rämp mut UK boardis on sellane erilaine

Mitenkäs nämä eri boardi versioiden rämpit eroaa toisistaan?

Poissa

#7 2006-05-09 10:29:44

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: Ionin ramppi

Eikait niissä rampeissa mitään eroa ole.. Muuten sama vehe mut UK:ssa ei oo 3-burstia eikä full autoa.. tai jotain sinneppäin.


Pro on parasta!

Poissa

#8 2006-05-09 11:49:38

The imp
Jäsen
Paikkakunnalta: Seinäjoki
Rekisteröitynyt: 2004-06-29
Viestit: 322
Kotisivu

Re: Ionin ramppi

Rajis kirjoitti:

Eikait niissä rampeissa mitään eroa ole.. Muuten sama vehe mut UK:ssa ei oo 3-burstia eikä full autoa.. tai jotain sinneppäin.

Näin se on. Molemmissa versioissa on rebound joka taasen on SP:n keksimä hieno nimi rämpille, ja joka taas molemmissa versioissa on samanlaiset ja tekee saman asian.
Jos mä nyt olen ihan väärässä niin joku varmasti korjaa FAKTA tiedolla tämän asian.

Poissa

#9 2006-05-09 16:55:03

HypeN
Jäsen
Paikkakunnalta: vaasa
Rekisteröitynyt: 2005-06-14
Viestit: 195

Re: Ionin ramppi

The imp kirjoitti:
Rajis kirjoitti:

Eikait niissä rampeissa mitään eroa ole.. Muuten sama vehe mut UK:ssa ei oo 3-burstia eikä full autoa.. tai jotain sinneppäin.

Näin se on. Molemmissa versioissa on rebound joka taasen on SP:n keksimä hieno nimi rämpille, ja joka taas molemmissa versioissa on samanlaiset ja tekee saman asian.
Jos mä nyt olen ihan väärässä niin joku varmasti korjaa FAKTA tiedolla tämän asian.

Minulla itsellä on UK board ja kaverilla US boardi.. ja rebound mode on kyllä erilainen, tai sitten vain muistan väärin.


pbtWIPE

Poissa

#10 2006-05-10 03:49:20

BALLstopper
Jäsen
Paikkakunnalta: kempeleeltä, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-05-07
Viestit: 472

Re: Ionin ramppi

On se erilaine! UK boardis "rämppi" on vähä saman henkine ku WAS eli se "korjaa" ku et osaa ampuu kunnolla! ja US boardin rämppi on muistaakseni vähän mille rämpin tapanen .. voi olla että se oli jokseenki tuollane.. korjakkaa joku täysjärkine´!

Poissa

#11 2006-05-11 08:47:38

JiiiTeee
Jäsen
Paikkakunnalta: Vaasa, Kai se o Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-25
Viestit: 544
Kotisivu

Re: Ionin ramppi

BALLstopper kirjoitti:

korjakkaa joku täysjärkine´!

Ei mun mielestä voi pyytää mahdottomia kuitenkaa...  wink


<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->

PPW MAD

Poissa

#12 2006-05-12 15:54:55

BALLstopper
Jäsen
Paikkakunnalta: kempeleeltä, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-05-07
Viestit: 472

Re: Ionin ramppi

Nii joo tää o se peinttipeli

Poissa

#13 2006-05-17 22:19:45

20oz
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-05-17
Viestit: 1

Re: Ionin ramppi

BALLstopper kirjoitti:

On se erilaine! UK boardis "rämppi" on vähä saman henkine ku WAS eli se "korjaa" ku et osaa ampuu kunnolla! ja US boardin rämppi on muistaakseni vähän mille rämpin tapanen .. voi olla että se oli jokseenki tuollane.. korjakkaa joku täysjärkine´!

Kertokaa tietämättömälle mikä on WAS ja mitä tarkoittaa "korjaaminen" kun puhutaan ramp-tulimoodista tai mikä ikinä se virallinen-nimi onkaan.?

Minä olen ymmärtänyt että ramp on semmoinen että puoliautomaatilla kun ammutaan asetetun tulinopeusrajan ylitse niin ramp kytkeytyy päälle ja tällöin ohjelmallisesti tulinopeus nostetaan asetettuun maksimiarvoon.
ja kun ammutaan alle asetetun tulinopeuden niin ramp kytkeytyy pois päältä.
Tämä olisi niinkuin perusajatus. olenko oikeassa vai ihan väärillä raiteilla?

Rampingista on ainakin millenium versio ja psp versio.
Milleniumversio on käytössä nimensämukaisessa sarjassa ja käsittääkseni tämä ramp kytkeytyy päälle kun ampuu yli 7.5bps ja kytkeytyy poispäältä heti kun ampumisen lopettaa. Onko tämä oikeaa tietoa?
psp versiosta ei minulla vielä ole muuta tietoa kuin että se kytkeytyisi pois vasta sekunttien kuluttua kun olet ampumisen lopettanut.

Näiden lisäksi on luullakseni olemassa ainakin jokin säädettävä tai muusemmoinen ja ilmeisesti joissakin merkkaimissa on jokin oma versio tms.

Olisi hienoa jos joku kertoisi tästä asiasta perin pohjaisesti!!!!!!
En taida olla ainoa täälä joka ei tiedä tästä asiasta paljon mitään  roll

Poissa

#14 2006-05-18 06:38:06

Markun Nimi
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2005-06-18
Viestit: 354

Re: Ionin ramppi

rämpin oot ymmärtäny aivan oikein, eli just esimerkiks millessä on käytössä normaalirämppi. (15 palloo sekunnis cäppi)

PSP toimii sillee et ekat 3? on semiä, mut sit kytkeytyy päälle vissii kolmen bursteja, eli jos painat 5 bps, mutka ampuu 15 (15 palloo sekunnissa cäppi). Sekunnin jälkeen se kytkeytyy pois päältä, joilloin joudut taas ampumaan ekat 3 semillä. ongelmanahan tossa on se et sieltä tulee viel kuulaa sen jälkee ku on lopettanu ampumisen, mikä tarkoittaa bonusball kaikki ja sit omia jotkut tykkää ampuu niskaan.

WAS on Wicked Air Sportz. Valmistaa kaikkee kamaa, mukaanlukien boordeja eri mutkiin.

Korjaamisella tossa yhteydessä yritetään ilmeisesti selittää sitä et ku et ammu tasaisesti takatakataka, vaan taka   takataka   taka takataakatakaa, niin mutka korjaa sen takatakatakatakaks.


KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa  -  It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3

Poissa

#15 2006-05-18 08:04:09

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Ionin ramppi

NXL Style fullauto... Siinon tyyliä, eli eka kolme semiä ja sit liipasin pohjaan ja sitseon fullauto.

Mikäli teitä oikeesti kiinnostaa miten noi toimiii niin menkää tonne ja imaskaa tosta vaikka dm5 manuaali niin siinä ne lukee ihan super selkeesti, kun jaksaa lukea kaksi sivua engelskaa.

http://home.advantagepb.com/support.html

Muutenkin noi Virtuen boordit on ihan sairaan hyviä. Itse en mitään muuta boordia mutkaani laittaisi.


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#16 2006-05-20 07:07:42

Ossi
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 311

Re: Ionin ramppi

Tuosta "korjaamisesta" vielä sen verran, että mm. Millenniumin vanhoissa semi-säännöissä joskus ramppien sallimisen aikaan (2003/4?) oli sallittua juuri tällainen korjaaminen. Mutka sai siis ampua liipaisinvedon jälkeen 100 ms (1/10 sekuntia) aikana yhden pallon. Tämä ei siis tarkoita useampia per laaki vaan sitä, että mikäli esim. silmä ei näe palloa, sai se odottaa sitä rauhassa.

Nykyinen milleramppihan on se 7.5bps jälkeen tuplia, joten pilkkua viilaamalla sieltä tulee kyllä palloa liipaisimen päästämisenkin jälkeen.

BTW, jos joku S:n omistaja haluaa millerampin, kysykää privassa softapäivityksestä.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste