Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2006-05-26 13:13:52

Hepsakka
Jäsen
Paikkakunnalta: kempeleeltä, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-08-14
Viestit: 71

Re: Jelppiä Muutamaan kysymykseen.

Eli oon täs nyt muutaman vuoden seurannu tota paintballia ja oon ajatellu että on kovin kallis laji kun niitä panoksia menee niin paljon.Oon koittanu kattella tuolta laakeriliikkeistä kuulia että vois treenata kotona tarkkuutta tai jotain muuta ammuskelua koska ne ei menisi rikki. Oon kuullu reball (uudelleenpalloista) eli näitä vissiin voi ampua montakertaa mutta taitaa olla jotain kumiseosta niin kun ammuskelisin tuohon autotallin seinään niin ne kimpoilisi niin kauas siitä että sen takia ajattelin noita vähän raskaampia ammuksia.

Ja noista kaasupulloista.. isälläni on ilmapallontäyttö laite.. ja siihen on kaiken näkösiä liittimiä niin olen itse täyttänyt ilmapulloani heliumilla.. ja hyvin on toiminut.. voiko tästä olla jotain haittaa paintball aseelle..??aseena käytän aci griffiniä.
Kiitti kaikille jo valmiiksi!


u are terminated!

Poissa

#2 2006-05-26 13:21:07

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: Jelppiä Muutamaan kysymykseen.

ööh jos tämä on trolli niin aika huono.. Älähän nyt ala ammuskelemaan mitään muuta merkkaimellasi kuin värikuulia tai reballeja. Laakereita ammuskelemalla satutat itseäsi tai jotain muuta ja tuhoat pyssysi. Plus ne laakerit varmasti lentäisivät ihan minne sattuu.

Ostappa laatikollinen reballeja ja rakenna vaikka pieni pussi mihin ammut niitä. Pystyt treenaileen tarkkuutta jne.

Poissa

#3 2006-05-26 13:25:14

Hepsakka
Jäsen
Paikkakunnalta: kempeleeltä, Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-08-14
Viestit: 71

Re: Jelppiä Muutamaan kysymykseen.

Aaa.. ok.. ajattelin vain kun tuo ase on nii vanha ja kulunut niin ei se laakereiden ammuskelu nyt kovin paljon sitä hajottaisi. Mutta vois kyllä ostaa niitä reballeja.
Mutta mitenkäs on tuon heliumin kans? kaiketi se on ihan hyvää aseelle.. ainakin sen pitäisi olla puhdasta.?


u are terminated!

Poissa

#4 2006-05-26 13:32:27

Sleikka
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2003-07-05
Viestit: 752

Re: Jelppiä Muutamaan kysymykseen.

Troll ja huonoa huumoria.

Poissa

Keskustelualueen alatunniste