Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#26 2006-06-05 18:42:20

jussik
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2005-04-15
Viestit: 388
Kotisivu

Re: 2. divari ja ION?

JÄNNÄ JUTTU TÄSSÄ ON SE ETTÄ VIIME KESÄNÄ SM-LIIGSSA SAI PELATA IONIN RAMPILLA EIKÄ SIITÄ EES KUKAAN ITKENY MITÄÄN

IONIN RAMPPI ON AIKA SAMA KUN MILLE ELI TURHAA ITKUA JA VOLLOTUSTA ON KIELTÄÄ SEN KÄYTTÖ


[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]

Poissa

#27 2006-06-05 19:20:56

temeimmu
Jäsen
Paikkakunnalta: Ankkalinna
Rekisteröitynyt: 2003-08-27
Viestit: 377
Kotisivu

Re: 2. divari ja ION?

jussik kirjoitti:

JÄNNÄ JUTTU TÄSSÄ ON SE ETTÄ VIIME KESÄNÄ SM-LIIGSSA SAI PELATA IONIN RAMPILLA EIKÄ SIITÄ EES KUKAAN ITKENY MITÄÄN

IONIN RAMPPI ON AIKA SAMA KUN MILLE ELI TURHAA ITKUA JA VOLLOTUSTA ON KIELTÄÄ SEN KÄYTTÖ

SANA

Poissa

#28 2006-06-05 19:26:28

Orb
Jäsen
Paikkakunnalta: Ylivieska
Rekisteröitynyt: 2004-11-01
Viestit: 74

Re: 2. divari ja ION?

jussik kirjoitti:

JÄNNÄ JUTTU TÄSSÄ ON SE ETTÄ VIIME KESÄNÄ SM-LIIGSSA SAI PELATA IONIN RAMPILLA EIKÄ SIITÄ EES KUKAAN ITKENY MITÄÄN

IONIN RAMPPI ON AIKA SAMA KUN MILLE ELI TURHAA ITKUA JA VOLLOTUSTA ON KIELTÄÄ SEN KÄYTTÖ

No entäpä mutkat jossa on vain PSP (esim WAS) eikä mitään ionin omaa ramppiä. Mitäs sitten tehrään?
Voiko yhden mutka merkin  takia muuttaa sääntöjä jotka on jo laadittu?
Ihme itkua ja vollotusta laadittuihin sääntöihin.

Viime vuonna oli PSP laillinen myös joten sen takia kukaan ei sanonu IONin rämpistä koska se oli ns heikompi kuin PSP. Nyt IONin oma ramp on helpompi kuin Mille joten se rikkoo sääntö pykälää. Tämä on loputon tie jos näitä sääntöjä aletaan muuttamaan sen mukaan mitä pelaajat niitä haluaa.


Ilman lupia..

Poissa

#29 2006-06-06 10:15:21

E1m0
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo
Rekisteröitynyt: 2005-07-31
Viestit: 62

Re: 2. divari ja ION?

Mita te ny itkette?
Mina ainaki pelasin millessa ihan vakio-ionilla eika kukaan tullu itkemaan ennen ku niiden rof laskimet meni sekasin (mun ion ei tod ammu 27bps).

Siis jos on ideana etta mille ramppia saa kayttaa niin miksei sitten ionia, jolla saa pelata millessa, saa kayttaa? vai onko tassa nyt erona ns. "usa-board ramppi" vs "uk-board ramppi"?

Olen itse tulossa pelaamaan tampereen kierrokselle ja olisi se ihan kiva tietaa saako siella kayttaa ramppia vai pitaako semilla sutia. Alkaa vaan ihmetyttamaan, jos mille saannoilla pelattaessa mutkalla, jolla vakioasetuksilla saa pelata millessa, ei saisikaan pelata tuolal 2divarissa.

Poissa

#30 2006-06-06 11:49:23

pulssi
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-02-25
Viestit: 48

Re: 2. divari ja ION?

Tarkennas että saitko pelata ihan sääntöjen/dumien mukaan vai että pelasit etkä jääny kiinni sääntöjen vastasesta mutkasta?

Vois tietty kysyä että miks niitä sääntöjä kirjotellaan jos niitä ei tartte noudattaa? Saanko juosta teidät yli hitin kanssa? (joo joo. mutta kuka päättää mitä sääntöjä noudatetaan ja mitä ei?) Ja miksei sillä semillä voi pelata?


.Voodoo Legacy.
.Helsinki Cyclone.

Poissa

#31 2006-06-06 13:08:02

casper
Jäsen
Paikkakunnalta: Jurva
Rekisteröitynyt: 2002-05-08
Viestit: 226

Re: 2. divari ja ION?

Eikö se olisi kaikkien etujen mukaista, että 2.divarissa olis 15bps limitti ja mikä tahansa rämppi olisi sallittu... Kaikki saisivat pelata mutkillaan ilman suurempia säätöjä/kitinöitä?

2. divarissa on muutenkin custom-säännöt, kuten kuulalimitti yms., niin miksei tuollaista sääntöä voisi yhtä hyvin laittaa...

Olisihan se mutkien kannaltakin tasaväkisempää:
ne joilla on milleramppi vs. semi   
whatever ramppi vs whatevet ramppi
Vaikka ei noita pelejä voiteta sillä kuka sitä palloa vaan räkii eniten, mutta kuitenkin. Kiitos ja anteeksi...

Poissa

#32 2006-06-06 15:37:17

E1m0
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo
Rekisteröitynyt: 2005-07-31
Viestit: 62

Re: 2. divari ja ION?

pulssi kirjoitti:

Tarkennas että saitko pelata ihan sääntöjen/dumien mukaan vai että pelasit etkä jääny kiinni sääntöjen vastasesta mutkasta?

Vois tietty kysyä että miks niitä sääntöjä kirjotellaan jos niitä ei tartte noudattaa? Saanko juosta teidät yli hitin kanssa? (joo joo. mutta kuka päättää mitä sääntöjä noudatetaan ja mitä ei?) Ja miksei sillä semillä voi pelata?

(siis puhun marseillen millesta)

Saantojen ja dumien mukaan pelasin. Joka kerta ne testas mutkan siella, ei ykskaan valittanu. Ainoot mutkat joita ne ei laskenu lapi oli runawayt vai mita ne on jotka laukee viel kerran ku jattaa liipasimen pohjaa (kaverin UK ioni jai tohon 2 kertaa) (oletetaan mutkan olevan (mille)rampilla).

Muuten Ionit paasi siel koko ajan lapi mutta kait piippuresonanssista johtuen dumien ROF mittarit sekoili ja heitteli noita aivan tajuttomia lukuja (mulla esim. 17bps 22bps 36bps ja olin laittanu 12,5bps joka se muuten oliki ku jalkeen pain menin 3 kertaa tarkistaa).

Eli en pelannut saantojen vastaisella mutkalla, vakio ionin saa saantojen vastaiseksi vain lisaamalla ROFia (yli 15,31bps) tai sitten velocitya, siis oletetaan tulimoden olevan rebound (ramp).

Eli jos mennaan noin etta pelataan mille saannoilla niin eikos silloin ionit pitaisi sallia?

(lappa)Vai pitaisiko (vakio)ionien laillisuutta kysya millen johtohenkiloilta? (/lappa)

Poissa

#33 2006-06-06 17:04:06

Gubbe
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo, Suomi
Rekisteröitynyt: 2003-09-24
Viestit: 240

Re: 2. divari ja ION?

Jos joku kertoo tavan jolla tätä voi valvoa, niin sitten vaihan ionin semiin.


Trivoga

Poissa

#34 2006-06-06 20:26:06

ippe
Jäsen
Paikkakunnalta: Tampere
Rekisteröitynyt: 2002-08-05
Viestit: 171
Kotisivu

Re: 2. divari ja ION?

E1m0 kirjoitti:

Olen itse tulossa pelaamaan tampereen kierrokselle ja olisi se ihan kiva tietaa saako siella kayttaa ramppia vai pitaako semilla sutia. Alkaa vaan ihmetyttamaan, jos mille saannoilla pelattaessa mutkalla, jolla vakioasetuksilla saa pelata millessa, ei saisikaan pelata tuolal 2divarissa.

Saatkohan sä ihan oikeen tasoista vastusta, Millestä Suomen 2 divariin voi olla hiukka pudotusta.

Mitä tulee ketjun aiheeseen, mä en ole missään nähnyt virallista tiedoitetta 2 divarissa käytettävästä tulimoodista, kuulin huhua asiasta ennen Turun turnausta mutta homma vahvistu vasta paikanpäällä kapteenien kokouksessa. Mä toki ymmärrän ettei hommaa hoida mikään merkittävä organisaatio, mutta kai siellä nyt joku on vastuussa sääntöjen päättämisestä. Eikä niitä asioita voi tiedottaa etukäteen?
Mä pelasin Turussa varmuuden vuoksi true semillä ettei kellekkään tule mitään valitettavaa.

Poissa

#35 2006-06-06 23:48:18

HypeN
Jäsen
Paikkakunnalta: vaasa
Rekisteröitynyt: 2005-06-14
Viestit: 195

Re: 2. divari ja ION?

Miksi itse valitatte jos kerran tuomarit ja järjestäjät ei valita?  wink


pbtWIPE

Poissa

Keskustelualueen alatunniste