Et ole kirjautuneena.
Nonii poijat, näyttääpi että vihdoin legacykin heräilee ja saa kerättyä jengin vaasaan, ainakin couchit ja tytöt tulevat hengauksiin jos joukuetta ei saada kasattua..
Poissa
Nonii poijat, näyttääpi että vihdoin legacykin heräilee ja saa kerättyä jengin vaasaan, ainakin couchit ja tytöt tulevat hengauksiin jos joukuetta ei saada kasattua..
Mä jo hetken luulin että te että tuukkaan :cry: mut erimahtavaa ku pääsette paikalle!
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
kyllähän meijän on pakko tulla ku luvattiin:) melkein jopa saatiin kasaan tyttö jengi, ei ole kaukana että kakkoseen iskee jengi jossa vain tyttöjä. Watch this space!
Poissa
Kootkaa ihmees sellanen tyttöjengi kasaan jos saatte! Olis meinaan viel helpompi markkinoida lehtee tekeen juttuu ko on muutaki ko niit hikisii rumii äijii aina...
DonE
Poissa
kyllähän meijän on pakko tulla ku luvattiin:) melkein jopa saatiin kasaan tyttö jengi, ei ole kaukana että kakkoseen iskee jengi jossa vain tyttöjä. Watch this space!
Jos tarttette coachin paikkaa/hierojaa tai manageria nii sign me up scotty
pbtWIPE
Poissa
Voodoo Doll kirjoitti:kyllähän meijän on pakko tulla ku luvattiin:) melkein jopa saatiin kasaan tyttö jengi, ei ole kaukana että kakkoseen iskee jengi jossa vain tyttöjä. Watch this space!
[offtopic] ja hurmaavaa iltaseuraa tarjoaa vainoharhaisen täydellinen Paranoian jengi 8) 8)
[/offtopic]
hienoa olisi tyttöjengi... puuttuuko montakin taistelijatarta?
Poissa
HypeN kirjoitti:Voodoo Doll kirjoitti:kyllähän meijän on pakko tulla ku luvattiin:) melkein jopa saatiin kasaan tyttö jengi, ei ole kaukana että kakkoseen iskee jengi jossa vain tyttöjä. Watch this space!
[offtopic] ja hurmaavaa iltaseuraa tarjoaa vainoharhaisen täydellinen Paranoian jengi 8) 8)
[/offtopic]
hienoa olisi tyttöjengi... puuttuuko montakin taistelijatarta?
minähän ainakin tuosta jengistä puutun mutta eiköhän se korjaannu syssymmällä 8)
Istu alas
Poissa
Hierojat ja iltaseuralaiset ovat aina tervetulleita, valmentajia on onneksi ilmoittautunut jo niin paljon että jokaiselle tytölle riittänee oma henk koht couchi;) Vähänkös paintti poijat on sulosia!
Jäjestämme heinäkuussa tyttö treenit johon on kaikki paintistä aidosti kiinnostuneet tytöt tervetulleita, meikäläiselle voi ilmoittautua ja kysellä lisää. Tyttöjä on jo about 15, siitä katotaan sitten kuinka moni innostuu oikeesti. tarkoitus olis olla hyvä jengi ei vaan hyvä jengi tytöiksi;)
Poissa
15 tyttöä O_o. Mä kasvatan pimpin ja tuun kans.
Poissa
hehehe helpompi ois ehkä poisto!
Poissa
Jos on niin pieni, että sitä ei näe eikä ole koskaan käyttänyt sitä mihinkään muuhun kuin pissaamiseen niin lasketaanko sitten tytöksi?
Poissa
missä voodoon tytöt vaikuttaa? Tällainen tieto saattaisi auttaa muitakin beibejä löytämään teidät...
tietää sitten alueen muutkin pelaajat rekrytä.... Ehdottomasti pitää saada mimmijoukkue kakkoseen...
Ja peinttikalenteri
Poissa
mimmijoukkue kakkoseen
ps. anteeksi jo valmiiksi. muutama battery liikaa ja tylsää duunissa.
Poissa
Hmm, paha pulma! Onko sulla sitten tissit?
Poissa
Voodoo Dollsit sijaitsevat Helsingissä mutta treenataan Lahdessa. Kulutaan nyt ja aina myöskin Voodoo Legacyn. Propsit tyttöbändistä erityisesti Joelille Rockista, se meidät alunperin raahannut kentille ja lajiin!
Poissa
On mulla semmoset manboobsit. Ei mitään kovin mainittavaa kokoa... Aika pienet ja säälittävät..
Mut jos lopettas apinoinnin ja palais duuniin. Hyvä että tytöt pelaa. Tytöt pelas valkeakoskissa ainaki sika hyvin!
Poissa
Ei se mitään, tisseistä paintissä ei mitään iloa, kokoajan tiellä! Oot sen verran lutunen että hyväksyn sut tytöksi:)
Poissa
ok menköön läpi munkin puolesta eli meit on nyt sitten 4 "tyttöä" syksyllä reenaamassa
kills without balls
Poissa
ok menköön läpi munkin puolesta eli meit on nyt sitten 4 "tyttöä" syksyllä reenaamassa
hauska sigu... täällä taas repeillään... ja niin totta.
Poissa
Voodoo Doll:han mistaa mitä puhuttiin valkeakoskella? mulle on se super-ämmä paikka varattu siellä muijien jengissä vaikka 2 en pelaa.. koska ykkönen on aina ykkönen!
-ei ole helppoo olla huono-
Poissa
Poissa
Voodoo Doll:han mistaa mitä puhuttiin valkeakoskella? mulle on se super-ämmä paikka varattu siellä muijien jengissä vaikka 2 en pelaa.. koska ykkönen on aina ykkönen!
Juu juu, sä oot luvuissa mukana. Pidetään salaisuutena mitä sovittiin, isketään ja pelaa siellä ygösessä muuten!
Poissa
pisteään poikien puntit tutisee .. taitaa raukoilla olla kohta jännäkakka housuissa :!: :!:
Poissa
Tietty muistetaan ja ilman muuta sulle on paikka varattuna!!
kills without balls
Poissa
pitäisköhän mun olla ylpeä ku joku muukin muistaa mua kuin minä itse.. joo pakko lähtee pistää jätkät polvilleen
Poissa