Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Onko kellään kokemuksia Empiren Vents-maskeista (Event, Vents Avatar/Cylus/Helix)? Laatu ja käytettävyys lienee samalla tasolla muiden kalliimman luokan maskien kanssa (Profiler, Invision)?
Myykö näitä edes kukaan Suomessa?
Poissa
Sen verran olen päähäni sovittanut, etten hankkisi e-vents maskia. Painaa nenän vartta tympeesti, ja se myös näkyy näkökentässä. Pelin aikana tuo nenän näkeminen ei varmaankaan haittaa, mutta tunteminen voi olla haitta. Muuten laatu maski. Olikohan CoolGamesilla muutama myynnissä... ainakin tämmöisen huhun olen kuullut.
Istu alas
Poissa
Sen verran olen päähäni sovittanut, etten hankkisi e-vents maskia. Painaa nenän vartta tympeesti, ja se myös näkyy näkökentässä. Pelin aikana tuo nenän näkeminen ei varmaankaan haittaa, mutta tunteminen voi olla haitta. Muuten laatu maski. Olikohan CoolGamesilla muutama myynnissä... ainakin tämmöisen huhun olen kuullut.
Sama vika nenän kanssa, ei tuntunut mukavalta. Muuten vaikutti ihan pätevältä.
Poissa
Kannattaa sovittaa jokatapaukses, maskit on käyttökamaa, joten kaikki hajoo aikanaan. Merkist riippumatta. Tärkeintä et se sopii omaan naamaan ja pelityyliin. Itse suosittelen tietenkin parhaita eli evilin maskei
VOIMA
Poissa
kyllä on pakko sanoa että on paras maski mitä olen ikinä kokeillut! vanhana maskina oli flex 7 mikä ei ollut huono mutta meni huuruun tuulettimen kanssa siis mun käytössä. ventsissä on myös törkeän helppo vaihtaa linssi mistä löytyy video ventsin sivuilta. voin suositella lämpimästi
Poissa
teillon vaa liian isot nenät.
pbtWIPE
Poissa
OK, yllättäen puolesta ja vastaan mielipiteitä.
Mutta onko hajua/tietoa myykö noita muutkin kuin Coolgames Suomessa ja mikä on hintahaarukka?
Poissa
Itellä on vetsi ja oon ollu tosi tyytyväinen ... tosin tyyppivikana ollu jossain et se pehmste lähtee vähä irti siitä mut sen voi liimata tjsp.. mut onha se ny hienoin maski.. ja ei sitä nenää kuulu siihe linssin kohdalle laittaa itellä ei paina ventsi mistään... ja nenä mulla on tos suun yläpuolella.. hinta taitaa olla jotain 120e tai jotain sitä luokkaa...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->
PPW MAD
Poissa
Tais olla just JiiiTeee:n maski,jota koitin vaasan turnauksessa, ja se kävi mulle ainakin hyvin.
Seuraava maski jonka hommaan on vents.
Pro on parasta...
Olkkola Cowboys
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
Sivut: 1