Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2006-08-21 18:32:08

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Tämän vuoden 2-divarin päätöskierros + päättäjäiset järjestetään 9.9. JÄMSÄSSÄ. Itse pelit pidetään Törnistäkin tutuissa maisemissa eli Mennalan Anssin mailla. Päättäjäiset taas tullaan viettämään Himos Hotellin tiloissa.


MAJOITUS:

Majoitus pitää jokaisen joukkueen itse varata p. 014 - 717 5550 / Heli Suomela. Majoitus on viihtyisissä Koivulan ja Säyrälän mökeissä, jotka sijaitsevat Himos Hotellin välittömässä läheisyydessä. Mökit ovat kooltaan 6-8 hengelle tarkoitettuja. Hintaa majoitukselle tulee 60€ / mökki / vrk. Lisätietoja mökeistä seuraavista osoitteista:

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.himoslomat.fi/koivula.html">www.himoslomat.fi/koivula.html</a><!-- w -->
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.himoslomat.fi/sayrylanmajat.html">www.himoslomat.fi/sayrylanmajat.html</a><!-- w -->

Mökit pitää varata 30.8. mennessä, johon asti niitä pidetään riittävästi varattuna meille. Tämän jälkeenkin niitä voi toki yrittää varata, mutta takuuta ei ole, että mökkejä olisi vielä vapaana. Varauksen yhteydessä pitää käyttää "taika-sanaa" eli PAINTBALL 2-DIVISIOONA, jotta saatte mökit yllä mainittuun hintaan.


PÄÄTTÄJÄISTEN OHJELMA:

Himos Hotellin pubissa alkaa herkullinen ruokailu klo 20.00. Ruoka tarjoillaan seisovasta pöydästä, jossa on tarjolla seuraavaa:

KAHTA SALAATTIA, PATONKIA, BROILERIN KOIPINUIJIA, GRILLIMAKKARAA, LOHKOPERUNOITA, PYTTIPANNUA, ALKOHOLITTOMAT RUOKAJUOMAT + JÄLKIRUOKAKAHVI

Ruokailun jälkeen noin klo 21.15 alkaa palkintojen jako + "viralliset" puheet. Klo 22.00 ovet avautuvat muille asiakkaille ja ilta voi jatkua yleisen hauskanpidon merkeissä.

Päättäjäiset maksavat 10€ / henkilö sisältäen kaikki edellä mainitut ruuat + "viralliset" ja "epäviralliset" puheet ja palkintojen jaon. Joukkueiden kapteenit ilmoittavat p. 0400 - 527 805 / Kaitsu tai <!-- e --><a href="mailto:kai.siltala@surfeu.fi">kai.siltala@surfeu.fi</a><!-- e --> tulijoiden määrän ja maksavat kyseisen summan seuraavalle tilille VIIMEISTÄÄN 3.9. mennessä:

V-S SELVIYTYMISPELI  571052 - 220738

Jokainen joukkue tulee saamaan pelipäivän aikana maksamansa määrän pääsylippuja päättäjäisiin.

Mahdollisuus aamiaiseen mökkimajoittujilta Himos Hotellissa 8€ / hlö.


Mukaan viimeiselle kierrokselle otetaan MAX. 13 nopeiten ilmoittautunutta / maksanutta joukkuetta. Ilmoittautuminen tehtävä VIIMEISTÄÄN 3.9. mennessä. Tällä hetkellä menossa mukana ovat seuraavat joukkueet:

EWOX
GAME OVER
JÄMSÄN PAINTBALL
PARANOIA
TRIVOGA SILVER
VEROVIRASTO
VOODOO LEGACY
WIPE
XTREME RÄKÄNOKAT

eli vielä mahtuu 4 joukkuetta mukaan peleihin, mutta toki itse päättäjäisiin ovat kaikki tervetulleita!!!

Jos kysyttävää ilmenee niin soittakaa p. 0400 - 527 805 / Kaitsu

TERVETULOA TAKUUVARMASTI HYVIIN PELIHIN JA ENNEN KAIKKEA "KUUMIIN" PÄÄTTÄJÄISIIN!!!

Poissa

#2 2006-08-22 07:25:31

locci
Jäsen
Paikkakunnalta: 00100 VOODOO CITY
Rekisteröitynyt: 2006-06-08
Viestit: 9

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Ihan kiinnostuksesta, miksi noita ei pidetty Mikkelissä niinkuin alunperin oli suunniteltu?

Poissa

#3 2006-08-22 09:56:34

JiiiTeee
Jäsen
Paikkakunnalta: Vaasa, Kai se o Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-25
Viestit: 544
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Kuulostaa erittäin hyvältä! Joukolla sit tonne mökeille yöks! Mä oon ainaki ihan selvinpäin  roll  wink


<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->

PPW MAD

Poissa

#4 2006-08-22 13:48:17

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Kaikkiin kysymyksiin saa vastauksen, kunhan soittaa mulle.

Poissa

#5 2006-08-22 15:54:06

juikki
Jäsen
Paikkakunnalta: Mikkeli
Rekisteröitynyt: 2005-03-18
Viestit: 95

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Luulen, että muitakin hieman kiinnostaa miksi päättäjäiskierroksen järjestämispaikkaa muutettiin,
joten voisitko kertoa ihan yleisesti hieman perusteluja, että miksi näin.
Ja Jotta minäkin osaan kertoa viralliset perustelut, kun niitä minulta kysellään.

En oikein ymmärrä, miksi jouduin peruuttamaan jo kaikki
valmiina olleet suunnitelmat, majoitukset, DJ:n, sapuskat,  tuomarit, lehdistön, tv:n jne..


**********************
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xonpuisto.com">www.xonpuisto.com</a><!-- w -->
jukka.toivanen (a t) xonpuisto.com
+358505361617
**********************

Poissa

#6 2006-08-22 16:39:41

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Jokainen saa vastauksen puhelimitse, jos haluaa. Pääasiahan on, että hyvät pelit ja päättäjäiset ovat tulossa, ja takaan, että varmasti tulee!

Poissa

#7 2006-08-22 18:56:43

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Mukana olevat joukkueet tällä hetkellä:

EWOX
GAME OVER
JÄMSÄN PAINTBALL
JÄMSÄN PAINTBALL ÄIJÄT
PARANOIA
TRIVOGA SILVER
VEROVIRASTO
VOODOO LEGACY
WIPE
XTREME RÄKÄNOKAT

3 nopeinta mahtuu vielä mukaan!!!

Poissa

#8 2006-08-23 19:35:33

locci
Jäsen
Paikkakunnalta: 00100 VOODOO CITY
Rekisteröitynyt: 2006-06-08
Viestit: 9

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Miks ei tänne? Vai pitääkö syy siihen et et voi kerta netissä miksi et voi kertoa 2 div päättäreiden muuttoa, myös soittaa sulta?

Poissa

#9 2006-08-23 19:55:30

Zames
Jäsen
Paikkakunnalta: Jämsänkoski
Rekisteröitynyt: 2006-06-20
Viestit: 5

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Siks Jämsään ettei mun tartte ajaa kun 7km... :F

Poissa

#10 2006-08-23 20:10:12

ThePriest
Jäsen
Paikkakunnalta: Porvoo-Loviisa
Rekisteröitynyt: 2004-10-12
Viestit: 132
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Jaa pitää soittaa et saa tietää miksi paikka on vaihdettu...
Aika ihmeellinen juttu tämä, suoraan sanottuna perseestä!

Poissa

#11 2006-08-23 20:37:57

HypeN
Jäsen
Paikkakunnalta: vaasa
Rekisteröitynyt: 2005-06-14
Viestit: 195

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

no tuol on ainaki siistit mökkisysteemit...


pbtWIPE

Poissa

#12 2006-08-23 22:05:10

jussik
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2005-04-15
Viestit: 388
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

mikkelin mies oli kuitenkin se joka oli järjestämässä 2divarii ennen kun kukaan muu oli... ja sai yhen kiekan järkättäväksi ja nyt ei sitten sitä yhtäkään  roll  aika mielenkiintoista myös on se että selkeetä syytä ei kehdata julki kertoa


[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]

Poissa

#13 2006-08-24 04:28:22

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Jos noin paljon kiinnostaa muutamia ihmisiä, että miksi paikka on vaihdettu, niin soittakaa ihmeessä mulle. Kerron kyllä syyt, mutta VAIN puhelimitse tai naamatusten.  By the way, taisin kyllä olla minä, joka ensimmäisenä julkaisi 2-divisioona kuviot täksi kaudeksi tähän maahan, että silleen...

Mutta OIKEETA asiaa!!!  Vielä 3 paikkaa auki viimeiselle kierrokselle. Kannattaa pitää kiirettä, sillä kyselyjä on tullut useammalta suunnalta...

Poissa

#14 2006-08-24 06:43:49

juikki
Jäsen
Paikkakunnalta: Mikkeli
Rekisteröitynyt: 2005-03-18
Viestit: 95

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Kyllä sä mun puolesta voit kirjoittaa jonkun selityksen kunhan se on totta ja pystyt pysymään sanojesi takana.

Sun kanssa puhelimesssa puhuneet, kyllä tietävät, että se ei ole kovin mielekästä puuhaa, eikä todennäköisesti tämän takia soita sulle ja huhumylly jatkaa pyörimistä.

Tuli vain mieleen, että onko tällähetkellä kaikki osallistumassa olevat joukkueet maksaneet osallistumisesta Jämsässä järjestettävään kierrokseen vai Mikkelissä...?


**********************
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.xonpuisto.com">www.xonpuisto.com</a><!-- w -->
jukka.toivanen (a t) xonpuisto.com
+358505361617
**********************

Poissa

#15 2006-08-24 06:57:10

Cruwaller
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2004-12-17
Viestit: 471

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

juikki kirjoitti:

Tuli vain mieleen, että onko tällähetkellä kaikki osallistumassa olevat joukkueet maksaneet osallistumisesta Jämsässä järjestettävään kierrokseen vai Mikkelissä...?


Ainakaan Paranoia:n kannalta ole mitää väliä!
Sitten olis voinut alkaa vituttaa jos se olis siirretty Mikkelistä Kirkkonummelle  :twisted:

Kerrankin on _vain_ 300km matkaa suuntaansa.


Oikeestaan pohjosen porukoille pitäis olla halvemmat osallistumismaksut turnauksiin  big_smile


Petri Honkala / RumaQ Trombies

Powerplay | JT USA | NXe | Severe Paintball

Poissa

#16 2006-08-24 07:38:51

JiiiTeee
Jäsen
Paikkakunnalta: Vaasa, Kai se o Suomi
Rekisteröitynyt: 2002-04-25
Viestit: 544
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Wipelläkään ei mitään väliä, sanotaan, että ennemmin lähetään jämsään, himo mökkipileet!  tongue  wink

Tulee varmasti oleen kovettu kiekka! Legacyn kaiffarit muuten, ootteko varannu sen mökin jo? Meillä on vissiin varattu möksä siitä ihan jatkobileiden vierestä, ollaan siel pe-su, teidän laita?

Entäs muut joukkueet, ketkä on suunnitellu mökissä yöpyvän?


<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.hidden.fi">www.hidden.fi</a><!-- w -->

PPW MAD

Poissa

#17 2006-08-24 09:27:06

eeros
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2005-10-17
Viestit: 37
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Trivoga silver tulee mökkeilemän jälkipelien merkeissä. Taidetaan olla Wipen naapureita  :twisted: Rankat bileet tulossa :shock:
-laku


Trivoga Helsinki
Ego Army
DesertHouse
-laku-

Poissa

#18 2006-08-24 09:53:49

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Löytyskö muista jengeistä varamiehiä?
Game overilla tää vakituinen pelaaja pula...
Tarjoon 10kpl 0,5l bissee sille joka tulee meijän kaa pelaa

Poissa

#19 2006-08-24 09:54:38

pulssi
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-02-25
Viestit: 48

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Legacy tulee muutaman mökin voimin. Sijainnista mulla ei o hajua kun toi toinen soturiprinsessa on hoitanu buukkailuja.


Mun mielestä on aika kummaa ettei voi julkisesti sanoa syitä. Onko tähän jotain järkevää perustelua?
Ja jos olet järjestämässä ensi vuonna kakkosta niin millä voit taata kierrosaikataulun ja paikkojen pysyvän sovittuina? Selviääkö nämäkin soittamalla? Pelipaikan sijainnin heittely 160km:llä on mukavaa jos on sattunut tekemään järjestelyjä esimerkiksi majoituksen suhteen.

Se nyt vaan olisi selkeämpää kertoa asioista avoimesti.


.Voodoo Legacy.
.Helsinki Cyclone.

Poissa

#20 2006-08-24 10:03:23

Raivo
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-01-14
Viestit: 3

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Taitaa olla vaan hiekkalaatikkotouhuja olla tää paikanvaihto.
Et saa leikki mun leluilla.. vittu et säkään leiki mun leluilla.
selvä mä vaihdan 2.div vikankierroksen muualle ku oot tommonen..

Jos on sovittu jo aikoja sitten asiat niin miksi pitää muuttaa viimehetkellä?

Poissa

#21 2006-08-24 11:03:11

Ju2a
Jäsen
Paikkakunnalta: Nokia
Rekisteröitynyt: 2005-07-01
Viestit: 479

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

pulssi kirjoitti:

Legacy tulee muutaman mökin voimin.

Onks teil ylimääräsiä pelaajia?

Poissa

#22 2006-08-24 11:57:13

pulssi
Jäsen
Rekisteröitynyt: 2006-02-25
Viestit: 48

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

En oo ihan varma. Meillä vie mökkitilaa mm. humalaiset koutsit wink
Täytyy selvitellä tätä viikonloppuna kun on ihmiset enempi samassa paikassa. Ilmottelen kun tiiän.


.Voodoo Legacy.
.Helsinki Cyclone.

Poissa

#23 2006-08-24 12:22:07

Nirkko
Jäsen
Paikkakunnalta: Jämsä
Rekisteröitynyt: 2004-06-23
Viestit: 126
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Jpb varannu mökin.


Pro on parasta...

Olkkola Cowboys

<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->

Poissa

#24 2006-08-24 13:12:54

HypeN
Jäsen
Paikkakunnalta: vaasa
Rekisteröitynyt: 2005-06-14
Viestit: 195

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Mulle oikeastaan aika sama pelaajana ja matkassakaan ei ole paljoa eroa pelipaikkaan, mutta silti ihmetyttää tälläinen asioiden hoitaminen(hoitamatta jättäminen?) Onko syyt jotain henkilökohtaisia jos niitä ei kerran julkisesti haluta kertoa?

Lähinnä pahin juttu on se, jos joku ehtinyt jo varata yöpaikkoja yms. muita järjestelyjä hoitaa ja sitten aika lyhyellä varoitusajalla paikka muuttuu. Jos Xonpuistolla olisi tuo kierroksen järjestäminen paperilla sopimuksella nii välttyttäis varmasti tälläiselta. Joukkueet maksoivat myös osallistumisesta Mikkelin kierrokseen eikä Jämsän kierrokseen. Eli jotain reklamaatiota olisi mahdollista tästä tehdä.. juridisesti mielestäni vähän harmaata.
Mutta ei tuosta siirtämisestä minun tai minun tiimin kohdalla ainakaan ollut mitään haittaa.. näen sen lähinnä vaan parempana vaihtoehtona(snadisti lähempänä, halvat mökit) Ja tuo ylläoleva teksti on siis täysin puolueetonta teoriaa jota kirjotin tässä ruokaa odotellessa. wink
Eikö kukaan uskalla sitten soittaa ja kysyä?  :twisted:

Muutenkin ens vuonna päätöskierros on varmaan Mikkelissä, koska kukaan ei saa mökkejä varattuja enää Jämsässä -> vuokraisännät vihaa peinttaajia tämän jälkeen; Seiniin ammuttu palloja, dokattu kämppä, tv ikkunasta pihalle = GG.  big_smile
Tämä taas oli sitten vain sarkastinen varoitus, että kannattaa siivota ne möksät sit  8)  oho chili con carne on nyt valmista!  :arrow:


pbtWIPE

Poissa

#25 2006-08-24 13:34:46

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: 2-divarin viimeinen kierros + päättäjäiset

Mukana viimeisellä kierroksella:

EWOX
GAME OVER
JÄMSÄN PAINTBALL
JÄMSÄN PAINTBALL ÄIJÄT
PARANOIA
RED F.O.R.T.
TRIVOGA SILVER
VEROVIRASTO
VOODOO LEGACY
WIPE
WIPE BUSTED
XTREME RÄKÄNOKAT

VAIN 1 paikka enää vapaana!!!

Poissa

Keskustelualueen alatunniste