Et ole kirjautuneena.
Kyselisin mikä olisi paras mutka hintaluokkaan 0-250€? Mieluiten hieman alle että saa maskinkin ostettua. Tulimoodeja sais olla mutta ei välttämättömyys. Tipi98:sin olen omistanut.
Poissa
Kyselisin mikä olisi paras mutka hintaluokkaan 0-250€? Mieluiten hieman alle että saa maskinkin ostettua. Tulimoodeja sais olla mutta ei välttämättömyys. Tipi98:sin olen omistanut.
Ensimmäiseen kysymykseen vastatakseni tarvitsen hieman taustatietoja. Joten:
1. Onko sulla ennestään ilmat vai Co2:it ja minkä kokoinen pullo, onko sähköistä loaderia?
2. Uutta vai käytettyä? Uusissa takuut ja käytetyt lähtee usein pilkkahinnalla, vaikka tavara on kuin pakasta vedettyä...Nenästä vedätykseen on silti aina mahdollisuus.
3. Millaiseen pelaamiseen (subille/metsään/molemmille?)?
Hinta-laatusuhteeltaan jees maskeja on omasta mielestäni nuo V-Forcen tuotokset ja itselläni on Vantage Pro käytössä.
"Listen son, this aint no icehockey. This is a lifetime deal"
Poissa
Ilmaa käyttelen. Sähköistä loaderia ei ole mutta tulevaisuudessa hommaan. Uutta merkkainta mieluiten mutta käytetytkin kelpaa! Enimmäkseen metsässä tulee räiskittyä mutta nopeutta saa merkkaimelta löytyä.
Powerplaysta löysin WGP: Tactical Trilogy Cockerin. Olisiko tommoisesta mihinkään? En ole oikein noista Cockereista perillä, luin että vähän vaikeampia käyttää?? maskiksi varmaan hommaan V-Force Vantage?
Poissa
Powerplaysta löysin WGP: Tactical Trilogy Cockerin. Olisiko tommoisesta mihinkään? En ole oikein noista Cockereista perillä, luin että vähän vaikeampia käyttää??
Kokkereiden vaikeakäyttöisyys koskee lähinnä vanhoja kokkereita (vm. 2000 ja aikaisempia tjsp.). Noilla muutamilla uusilla on tullut sudittua eikä ne tarvitse enää ajoituksien säätämistä heti paketista ulos ottaessa toisin kuin ennen vanhaan.
Poissa
Trilogy cockerit on vielä "tavallisesta" cockerista yksinkertaistettuja malleja, joten ei todellakaan ole mitenkään "vaikea" laitos. Ihan luotettava pyssy, itsellänikin oli Trilogy jonkun aikaa eikä ollut ongelmia.
All work and no play makes Jack a dull boy
Poissa
eikös tuossa maksimihintaluokassa (0-250€) ioni ole aika pop?
Poissa
Itse olin jonkin aikaa sitten samassa tilanteessa ja vaihtoehtoina olivat Diablon Wrath vs. SP Ion. Ion jäi hyllylle makuasioiden takia...
Ion tuntuu vain omasta mielestäni kovin muoviselta, vaikka onkin rakennettu alu-frameen.
Cockeri olis aika kova sana...Monta vanhaa sellaista on edelleen hengissä ja en usko/toivo, että laatu heikkenis. Kunhan vain jaksaa huoltaa.
Piranhan Evo silmillä on uusi ja mielenkiintoinen tulokas...
Olisi varmaan ihan mielenkiintoinen vehje testata, low-end sähkömutkaksi.
Varaosaa, sekä päivitystä saa ja metsäpeleissä voi lyödä tukinkin kiinni halutessaan.
Evon ottaisin mielenkiinnosta, kun en ole vielä testannut.
"Listen son, this aint no icehockey. This is a lifetime deal"
Poissa