Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
eli jos treenattaisiin ke/to? Saatais hieman treeniä porukalle joka lähtee tuonne 2.div päättäjäiskiekalle Jämsään...
Me jotka olemme täällä Oulussa voitaisiin aloittaa kentän pystytys jo klo 16:00 tai 16:30 niin olis kenttä pystyssä kun esim. Ykalaiset saapuu paikalle (tekin tulisitte mahd pian). Päästäis alottaan joskus viim. 17:30-18:00.
Pelattaisiin M7 tyylillä eriä 5 pisteeseen. Erän jälkeen hieman pitempi huolto tauko.
Näin saatais pelejä riittävästi + tempoa korkeemmalle.
Voitais jopa lopettaa treenit viim. klo 21:00 ja alkaa purkaan kenttää ennen pimeän tuloa.
Itse voisin tulla veivaan kenttää pystyyn aikasemmin.
ja jos treenit on torstaina niin tarviin kyydiin sit paikalle...
Poissa
Jos yritettäis saada 7. päivä treenit. Tuo päivä on torstai ja valittu ihan sääkarttojen perusteella. Tosin tuollekin päivälle näyttää kunnon sateita tällä hetkellä joten pitää zoomailla vielä sitäkin, mutta alustavasti vois yrittää tuota päivää.
Mukana:
Cruwaller
zelcin
Martti
pineapple (lodja palloa)
Orb (lodja palloa)
juffeli (lodja palloa)
Japakkomies
Poissa
Tääläpäin o vähä kipeetä porukkaa, muutenkin ku henkisesti ja saattaaP olla aika hissua et tulee kukaan. Itellä lämpöä joka toinen päivä, Haappo sairaslomalla ja Juse muuten vaan flunssassa.
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
Mä oon joutilas
Poissa
terveenä ollaan... voisin tulla jos säät suosii
Poissa
Poissa
työhommia-> en oo tulossa
No voe prkele! kerrankin melekeen saatiin kaikki Jämsään lähtijät samoihin treeneihin...
nooh, menipä sekin...
Poissa
tulossa
Ilman lupia..
Poissa
Olen tulossa, jos kyyti järjestyy.
Se, joka vitsaa säästää, saa kaatumataudin.
Poissa
Näyttää siltä että ollaan lähdössä 16.00 aikoihin, että mekin jopa siellä ehkä ihmisten aikaan oltaisiin.
Niin Zelcin ota jotain kohtuu halpaa palloa mulle sinne laatikko.
Ilman lupia..
Poissa
Sivut: 1