Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Terve!
Kuulin huhua etää painttiverkkoa saa rakennustarvike liikkeistä.
Pitääkö tämä paikkansa ja jos pitää niin milla nimellä sitä saa, eivät ainakaan porvoon k-raudassa tajunneet mitä olin hakemassa...
Tiedän että ainakin powerplay myy painttiverkkoa mutta hinta on melko korkea ja toimitus powerplayltä porvooseen tulee aika kalliiksi...
Kiitos jo valmiiksi inffosta!
Poissa
Moro
En tiiä vastausta tohon, mutta meillä saattaa olla ylimäärästä verkkoa. Voin kysyä.
btw, onkohan toni saanu mun mailin siitä painttijutusta ? ;o
- d
Poissa
Oletko kysynyt Sissokselta? Siis sitä "oikeaa" mustaa paintballverkkoa.
Vihreää 90-luvun "painttiverkkoa" saa ainakin Kumuko Oystä nimellä rakennustelineen suojaverkko.
URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"
Poissa
Kannattanee oikeasti kiinnittää sitten hieman huomiota siihen verkkoon mitä ostaa. Lähinnä että kun kerta "suojavälineestä" on kysymys, niin se halpa vaihtoehto voi tulla loppujen lopuks kalliiksi.
VOIMA
Poissa
Ainoastaan musta OIKEA verkko on 99,9% turvallinen eli ei pääse pallot läpi. Kyseinen verkko on tehty paintballia varten. Saatavana ainakin Sissos Oy:stä.
Poissa
RumaQ:lta löytyisi taas tämän kesän käytetty verkko, joka myydään mielellään talveksi pois pitovaikeuksien vuoksi.
Muistaakseni 100m pitkä ja 3m leveä musta paintball-verkko.
Kiinnostuneet voi pistää vaikka mulle sähköpostia (jarkko . tervonen @ splatweb . net) niin arvomme sopivan hinnan tiimin virallisten valvojien kanssa
Poissa
Sivut: 1