Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
eli mistä perä tippmanniin. :twisted:
Poissa
Käyt ostamaan vanhan pystykorvan jostain armeijan ylijäämävarastolta ja sahaat siitä tipiis uuden loistavan perän. Autenttinen ja varmasti sotafiiliksen antava perä.
Toinen vaihtoehto on soittaa alan liikkeisiin. Ainakin paintball gamesilla oli Starkin juttujen mukaan aika laaja valikoima erillaisia tipin milsim kamoja. Soitteleppa sinne ja kysele. Googlella löydät yrityksen puhelinnumeron.
Poissa
Kertokaas 98/a5 käyttäjät vaikeuttaako perä tähtäämistä vai ei?Poskeahan ei saa tukkiin kiinni kun maski on välissä...
Borderliners Paintball
Poissa
Vastaanpa tähänkin, koska minulla on tylsää.
Suosittelen ostamaan Paintti-lehden kaupasta ja tsekkaamaan Tuovilan Tommin artikkelin miten paintballissa "kuuluisi" tähdätä mutkalla. Siinä on hyvin selitetty miten tähtäät ja osut tykilläsi. Luettuasi tuon artikkelin pystyt itsekkin päättelemään vaikeuttaako perä tähtäämistä vai ei.
Poissa
Kyllä mä tipilläki ammun niinku laserpyssylläni tähtäimistä huolimatta. Ero on vaan siinä, että emmä osu sillä tipillä mihinkään.
Poissa
Kyllä mä tipilläki ammun niinku laserpyssylläni tähtäimistä huolimatta. Ero on vaan siinä, että emmä osu sillä tipillä mihinkään.
Ethän sä laserpyssylläskään osu mihinkään. Sua varten jouduttiin rakentamaan hallille isommat targetitkin
Poissa
Sleikka, kyse oli tippmanista josta löytyy TÄHTÄIN!
Eikä keskisyöttöä häiritsemässäRemotella pelatessa tukki vaikuttaa erittäin paljon lopputulokseen, suosittelen
No, kukaan ei kai kiellä, etteikö tukki olisi hyvä juttu. Pelkällä remotella pelaaminen kuuluu 90-luvulle.
Peinttimutkalla ampuminen muistuttaa eniten haulikkoa. Jos ei ole centerfeediä, kuitujyvä on oikeasti hyvä juttu. Perinteisillä jyvä+hahlo -setupeilla ei tee oikeasti mitään. Punapiste on käyttökelpoinen -- ei siksi, että sillä voisi ampua hirveästi tarkemmin vaan siksi että jos ylipäänsä näet täplän, mutka on suunnilleen oikein kädessä.
Köyhän miehen ratkaisuna voi irrottaa hahlon ja maalata valkoisen täplän jyvään.
Silmät pitäisi saada piippulinjalle. Koska maski on tiellä, perää pitäisi viedä alemmas, eli juurikin sinne bottomline-setupin tasolle. Milsim-tukit voi näyttää päheiltä (makuasia), mutta maskin kanssa ampumiseen ne on pääsääntöisesti paskoja.
Ja molemmat silmät auki!
Poissa
Sivut: 1