Et ole kirjautuneena.
Vielä ehtii hyvin mukaan ratkomaan Splatwebin pokeriherruutta. Kaikki messiin, voittajalle luvassa tällä hetkellä yli 100€ kuularahaa.
Ja lehti Maken pudottamisesta:)
Poissa
Meitsi on niin paisti että kait jengiä ilmanen lehti edes kiinnostaa
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
Kustantaako muuten tää turnee yhtään mitään? Eli pelimerkitki tulee ilmottautumisen mukana?
http://www.sparta.fi/[img]http://www.trepaint.fi/kuvat/sparta_logo_splatweb_70.gif[/img]
Poissa
ei maksa mitään.
URHO
Poissa
Aika mukava määrä porukkaa ilmottautunut jo tähän mennessä
Poissa
Näin kerran telkusta kun jotkut pelast pokeria. oli aika huisia!
Poissa
Mä ainaki laitan aurinkolasit päähän kotona 8)
Poissa
Mä ainaki laitan aurinkolasit päähän kotona 8)
Mie rupesin jo virittelee ja reenaa miun TIUKKAA pokeri ilmettä, huomista varten!! Jätkillä on pasot housussa kalle pareilla, ku mie raisaan 7-2!! :evil:
Milläs nimillä, porukka pelaa, jos ei samat ku täälä?? Tietää keneltä ottaa turpaa, tai onnistuu vuosi sadan bluffissa!??
Ite Jimibeen
Poissa
öö? Voiko tossa korottaakkin jotenkin? EiXe voita kuka saa isoimmat kortit vaa?!?! Plz Help ME!
Poissa
öö? Voiko tossa korottaakkin jotenkin? EiXe voita kuka saa isoimmat kortit vaa?!?! Plz Help ME!
vedät vaan aina allin :shock:
URHO
Poissa
Ok. Kuulostaa hyvältä neuvolta. toivottavasti osumme samaan pöytään! Niin voin kysyä sit sulta neuvoo aina miten pitäs tehdä jotaa!
Poissa
Laittakaahan pelinimiä kehiin, itse pelaan nimellä Puutiset.
Poissa
No Liekki69, mut kokeneide peinttareiden se nyt pitäs tietääkki...
URHO! Suomen Mestarit 2009
KIITOS!
SISSOS Paintball gear
Planet Eclipse
Urho Paintball
Raksystems Anticimex
Poissa
EnnioJones
# High Blue Stairs #
Poissa
Mihin kellon aikaan tämä on? ei viittis koko päivää päivystää koneen ees.
pbtWIPE
Poissa
Tiedot löytyy siis täältä: http://www.splatweb.net/www/splatboard/ … 309#155309
21:00 alkaa toiminta.
Poissa
Omalla nimellä pelaan
Poissa
8)
Poissa
:evil: Aivan perseestä koko homma!!
Tilin aktivointi ei onnistu ..tana millään,vuoronperään herjaa notta aktivointitunnus ei kelpaa tai käyttäjätunnus ei ole olemassa... :evil: :evil:
Yrittäny tässä jo muutaman kymmene kertaa mut ei. Saa paska olla minun puolesta pysyttelen edelleen PAF:n peleissä ko sinne sentää pääsee pelaamaan.
Pistäkääs palautetta eteenpäin notta korjaavat viat pois,vaik samaha tuo mulle on.
H.O.W We let the fools do the running!!
Poissa
Hyvinhän tuo on on onnistunut!!?? Jo 70henkilöltä?? :shock:
Poissa
No soli nopiaa toimintaa.Eli raivari ei kunnolla kerenny etes alkaa ko piti jo lopettaa Eli Mukana ollaan vjeskuman nimellä.
H.O.W We let the fools do the running!!
Poissa
Täsä turnausta odotellessa,
Mites porukka on pokeria pelannu?? Onko ihan "ammattilaisia" joukoissa mukana?
Ite muutaman live turnauksen kaveri porukassa, ajan vietteene pelanneena ja jopa edellis perjantain pelien johdosta taas plussan puolella :shock:
Tuossa taannoin kokeilin ihan rahaakin sioittaa netti pelihin, mut taito ei vastannutukaan odotuksia :oops: , joten turnaus freerolleissa treenaten!
Riippuen päivistä, mut ehkä sinne sadan joukkoon oon mahtunu!! :?
Ja toisinaan tippunu jo ensimmäisillä kierroksilla!
Kaks vuotta sitte kuulin koko hold emistä. ja ajattelin et ompas hölmö peli!! Mut vuos sitte ite kokeilleena, hieman muutui käsitys!! Koukutti aika pahasti!!
Poissa
Onhan sitä tultu jonkun verran pelattua. Netissä kyllä eniten.
Tilipäivä se paras päivä
Poissa