Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Vakio boltcapilla pelittää hyvin, mutta kun tilalle vaihtaa Hybridin niin voi sanoa hyvästit sille vähäisellekin tehokkuudelle.
300 laukausta per 3000 psi (pullona 68/45) jonka jälkeen lesti on täysin tyhjä, eli imee ilmaa tuhottoman paljon.
Säädöt:
Dwell 18 (koitin viidellätoista, sama homma paitsi stikkaa) ja LPR 3.5
(Tadaon boordi, vaikkei sen pitäisi vaikuttaa mitenkään)
Onko kellään muulla kokemusta Hybridin bolt capista tai jotain maagista asetusta jolla saa ton pelittämään?
Kiitokset etukäteen kaikille vastanneille
Poissa
Mä en oo Dye tekki. Enkä ihan hirveesti ymmärrä näistä kulmista, mutta käyttökokemuksia on sitäkin enemmän.
Mä sanoisin, että heitä se Hybridin cappi roskiin. Mä itse ostin joskus oikeeseen Matrixiin (ei siis mikään DM/Proto) jotain lokkikäppejä tms... niin ei voi muuta sanoa, kun että on kallista blingbling osaa... Ne on toki ihan toimivia osia, mutta taitaa syystä tai toisesta olla toi sun takakäppi sellanen versio, joka ei skulaa sun boltin kanssa. Ootkos siihen koittanut noita tiivareita vaihdella?
Onkos se siis tollanen ?
On noi toki aina vienyt aika melkoisen paljon ilmaa verrattuna muutamaan ilmapihiin merkkaimeen (esim. kyrvätin) mutta jokainen malli tuo aina hieman lisää ilmaystävällisyyttä.
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Tuossahan haetaan ihan selvästi kenttäpurkuominaisuutta (ilman avaimia). Vai häh?
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
MR: field strippausta ja enempi shottei kai tuolla haetaan.
Grande pistä pala takas firmaan ja sano, että ihan cacca. Sit vaan kiilotat boltin huolella niin saat saleen siitä tuon 15% enempi shottei ulos. Tophat-modi jonkinlainen kannattaa ehkä siihen duunaa. Noin ainakin itse koittasin hakea niit shottei lisää.
Poissa
Hmmm. En todellakaan suosittelisi kiilottamaan boltteja, jos ne on anodisoitu, sillä jos anodisointi lähtee alumiiniboltista pois, niin alumiini sen alla on hyvin pehmeää ja kuluu hämmästyttävän nopeasti käyttökelvottomaksi. Anodisoimattomalla boltilla voit ehkä ampua 500 kuulaa ja sitten se pitää putsata ja vaihtaa o renkaita... Ja myöskään mainitsematta, että jos tuotteesta on hiottu anodisointi pois tai se on uudelleen anodisoitu, niin melkein kaikkien valmistajien takuu raukeaa siihen.
Ihan vaan tiedoksi
-
Mikko
Mikko "Mike-O" Huttunen
Poissa
Joskus näkynyt niin hyvää Dye laatua, että ne boltti on pakko hioo/kiiloittaa, että ne edes toimii.
Poissa
oskus näkynyt niin hyvää Dye laatua, että ne boltti on pakko hioo/kiiloittaa, että ne edes toimii.
Ihan rauhassa vaan ei minua kiinosta omapahan on bolttisi...
Et ole varmaan kuullut koskaan sellaisesta kuin ilmainen takuuhuolto?
-Mikko
Mikko "Mike-O" Huttunen
Poissa
Olen toki kuullut ja se toimii varsin hyvin, mutta ei aina jaksa odotella uusia partsei. Tosin enpä itse ole koskaan mitn boltteja kiiloitellut vaan isot pojat pojat pahat pojat joukkueessa niitä tuurailleet.
Poissa
Eiks toi cappi vaikuta samalla tavalla kuin tophat modi eli niitä ei voi käyttää yhdessä?
-Haikala telkkariin-
Poissa
oskus näkynyt niin hyvää Dye laatua, että ne boltti on pakko hioo/kiiloittaa, että ne edes toimii.
Ihan rauhassa vaan ei minua kiinosta omapahan on bolttisi...
Et ole varmaan kuullut koskaan sellaisesta kuin ilmainen takuuhuolto?
-Mikko
Mikko "Mike-O" Huttunen
Poissa
Tähän väliin on kehuttava DYEn huoltoa kun maailmantähti otti asian puheeksi.
Ostin käytettynä DM nelosen ja ekalla käyttökerralla membrane pad laukesi, kyseessä siis käytetty mutka. Laitoin SUNNUNTAINA viestiä dye euroopalle ja sain vastauksen vajaan tunnin sisään. Viikkoa myöhemmin postilaatikosta löytyi kolme membrane padia ja pieni o-rengas setti.
Parasta palvelua mitä olen saanut, IKINÄ!
Lähetin kiitosviestin kyseiselle tekille ja dyelle yleisesti.
Poissa
sleikka ainaskii viittas työstön viimeistelyn laatuun et siel o purseita yms. välillä näkyny ja ne repii tiivisteet rikki sitten ko ottaa pikkupikku viilan kätöseen ja ottaa sen parin millin kakan pois siittä nii johan taas toimii. kun saa uuden tykin käteen ja huomaa et se ei toimaa nii äkkiä malttamattomana ei jaksa sitä viikkoa venailla et saa uudet partit yms. et pääsee blaastaa.!
HUOM! en tätä tietenkään kenellekään suosittele koska kuten mikko mainitsi että takuut saattavat raueta.
.......WWW.REBALL.FI.......NVP........
MI SOU GAMISO TO MOUNAKI KOLARXIDO POU THA ME VRISEIS MALAKISTIRI
[img]http://img181.imageshack.us/img181/2469/freddosthisisspartlb0.gif[/img]
Poissa
Tarkista hyridin sisusta ettei siinä ole naarmuja.
Nosta dwell vaikka 22
Laita bolttiin dow33/shocker lubea
Kokeile osa kerrallaan että mikään osa ei töki
Kun boltti on kasassa ja otat back capistä kiinni ja heilautat tulisi
Boltin liikkua etu asentoon pelkäälä ranteen terävällä heilautuksella
Jos ei näin tapahdu pura ja testaa osa kerrallaan.
Kokeile taloudellisuus myös vakio back capilla
Jos myös sillä huono vaihda boltin seili.
Tarkista myös että bupperi eli boltin paksuin o rengas on ehjä eikä halki.
Siis toi kaasu taloudellisuus nousee vain jos myös toi hybridin
penis rengas on paikallaan ja boltti liikkuu niinkuin pitää.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Sivut: 1