Et ole kirjautuneena.
Onko jenkeissä kehitelty jokin OC-pallo, vai mistähän syystä tuossa kyseisessä sarjassa kaverit metsästelee etsintäkuulutettuja tippmannin A5:ien kanssa?
Itse sarjasta en sen enempää tiedä, että onko ihan tahallista pelleilyä vai tosipohjasta. Sattui vain töissä silmiin kun väki ohjelmaa seurasi.
Poissa
Ollut juttua aiemminkin täällä.
Mika Rissanen
KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA - RECBALL RANGERS - KUOPION KISA-VEIKOT
Markku Arvinen FanClub Member #333
[img]http://www.eduskunta.fi/fakta/edustaja/kuvat/786.jpg[/img]
Poissa
joo jotain tommosta oc-meininkii mietinkin, että saattaa olla. Varmaan ihan toimiva juttu?Ko?
Poissa
mieleenkiintonen toi kaasupullon sijainti, oliskohan toimiva paintissa?
Poissa
Tuollasilla kuulilla saisi mukavasti realismia touhuun, kun osuman jälkeen kaverit tipahtaisi toimintakyvyttömäksi. Pakko päästä joskus testaamaan. :twisted:
Poissa
sit "unohtuu" bulkillinen noita mukaan skenaarioon...
--
Skenaarioissa tavataan...
[img]http://www.jamsanpaintball.fi/ava.jpg[/img]
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.jamsanpaintball.fi">www.jamsanpaintball.fi</a><!-- w -->
Poissa
Tuollasilla kuulilla saisi mukavasti realismia touhuun, kun osuman jälkeen kaverit tipahtaisi toimintakyvyttömäksi. Pakko päästä joskus testaamaan. :twisted:
Voin Veikko ottaa joskus sumuttimen mukaan jos sattuu että tulee lähitaistelu tilanne.
Ja voin kyl sumuttaa ihan testimielessäkin jos haluat. Kokemuksesta voin sanoa että ei siitä välttämättä tipahda mutta ei se mitään herkkuakaan ole.
Pro on parasta!
Poissa
Jaha, mopossa vähän kaasuvaijeri kireellä? Mä ehdotan helium-kuulia. pääsee nauramaan vastustajalle, joka kuulostaa Aku Ankalta .
Poissa
Mä ehdotan helium-kuulia.
Minkäköhänlaiset lentoradat niillä olisi. Ei taitaisi ihan apexillakaan onnistua...
Tai sitten kuulia, jotka sisältää nesteytettyä heliumia. Roiskahdus nestemäistä -268.93 °C heliumia maskin sisään ja akuankkaäänellä huudetut kiljahdukset luultavasti kirvoittaa hyvät naurut.
Lisää paskaa housuun!
Poissa
Tai sellasia kuulia missä olis suolahappoo sisällä ja kaikki sulais mihin AMPUIS!!! Mä ampuisin mun Apexilla KAIKKI!
Poissa
sellaisia kuulia missä ei ole MITÄÄN sisällä.
pelkkä tyhjiö.
tai pienenpieniä mustia aukkoja joka kuulassa.
imee koko pitäjän pois olemisen tasolta!!!!
tai vielä parempaa...
jos olis vaikka kasvisrasvaa, joka on värjätty esim. elintarvikevärillä.
vois sitten "maalata" kaikki.
niillä vois vaikka pelata jotain peliä. Lipunryöstöä tai jotain.
(vi*** mulla on tylsää!!!)
Poissa
kakkapalloja
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa
Tykinkuulia!
Poissa
Takis: olet niin kekseliäs!!!! Kakkapallot on kyllä kuuminta saleen.
Poissa
mikke, ota bisse niin et innostu noin.
antti, oot vaa kateellinen. saat rakkautta.
KR-army - where the totally PHATT people come from! MIKA RISSANEN 4-LYFE <3 KUOPIO KÄÄPIÖARMEIJA
Itä-Vantaa - It's a lifestyle
One in the pinky and one in the stinky! Recball Rangers support !
Antilla on Suomen isoin peenis / HOMOT PELAA TÖRNISSÄ ILMAN CAMOO
Jessen äiti- FAN nro 1 <3
Poissa
spermaa. omaa spermaa.
Ei tarvis olla ees mitää pallo limittei koskaa, kovimmat runkkarit sais ampuu eniten. Jo nykyäänkin tavallisel pallol kovimmat runkkarit ampuu enite.
VOIMA
Poissa
Jo nykyäänkin tavallisel pallol kovimmat runkkarit ampuu enite.
tipuin aika huolella
Poissa
Kelpaa köyhien kattella: http://www.gtdist.com/ProductDetail.asp ... PBT-TAC700
Halpa A-5
Poissa
spermaa. omaa spermaa.
Ei tarvis olla ees mitää pallo limittei koskaa, kovimmat runkkarit sais ampuu eniten. Jo nykyäänkin tavallisel pallol kovimmat runkkarit ampuu enite.
Tuota peliä olis mun aika vaikia pelata... Tarvis tiete lainavehkeet.
Istu alas
Poissa
into kirjoitti:spermaa. omaa spermaa.
Tuota peliä olis mun aika vaikia pelata... Tarvis tiete lainavehkeet.
Kyl mä luulen että tältäki boordilta löytyy vehkeitä lainaan pientä spermanluovutusta varten.
Toisaalta, naiset vois kyl käyttää menkkaverta fillinä. Eli siitä vaan sitten kuukuppeja ostelemaan.
VOIMA
Poissa
Jep, tää threadi nousi jo omiin sfääreihinsä
Mitä helvettiä, kuka täällä pelleilee
Huvin vuoksi tosissaan - Päijät-Hämeen Paintball ry
Sissos presidentiksi!!!
Poissa
spermaa. omaa spermaa.
Ei oo hitti, se on vaan roiskeita...
Poissa
Jumankavita!
Olen avannut Pandoran boxin, enkä saa sitä kiinni. Viestini on laittanut typeryyden lumipalloefektin liikkeelle... and I like it.
Poissa