Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Eli otsikossa komeilee.
Mitenkohan tuo 9v modi tehdaan ja toimiiko se reloader b:ssa?
meinasin etta alkaa syomaan tuo ainainen AA paristojen vaihto. Ja kaksi 9v akkua olis paljon kivempi vaihtoehto.
Poissa
Jos 9v akkuja meinaat käyttää saat aiak useasti vaihdella. 9V akkut on n. 200mAh ja taas AA paristoja löytyy 3kmAh eli varrattuna AA:n taitaa pyörimis aika jäädä 1/8 osaan.
Itse oon käyttäny AA akkuja ja hyvin on pyörinyt.
Poissa
hommaat kolme kappaletta 9v patteri liitin johtoja.
YE.Elfa.partco...........
Lyhennät johtoja aika reilusti.
kuori päät mielesi mukaan.
liität johdot yhteen 2punaista ja yksi musta
kaksi mustaa ja yksi punainen.
Suojaa mieluiten kutistemuovisukalla myös teippi käy.
Tämä missä on värit toisin päin tulee sitten sinne
halon virtajohtoon kiinni.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Itse tutustuin tähän. Ainahan tosin tuo jenkeistä tilaaminen on hieman arveluttavaa, lisäksi tuo kaipaisi adapterin Suomen verkkojännitteelle. Itsekin noita varmasti hieman opiskelemalla rakentelee. Etuna alkaliparistoihin on nopean takaisinmaksuajan lisäksi noiden akkujen selvästi pienempi paino.
Poissa
Itsekkin katsellut tuota boostia mutta volttimaara (10-12v) ja jenkeista tilaaminen ei kuulosta kauhean kiinnostavalta.
Siksi kiinnostuin tuosta 9v modista mutta jos nuo akut on todellakin noin pienitehoisia niin siita ei taida olla apua.
Loytyisikohan noita millesta, siis noita boosteja...
Meinaan etta AA akut on huomattavasti kalliimpi vaihtoehto.
EDIT: Muuten Reloader Blle on erikseen boost pack joka on 8volttinen. En tieda onko reloaderissa ns. jannite suojaa boardissa joten jos lataa jonkun 12v boardiin niin saattaa tulla savua...
Poissa
[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]
Poissa
Kyllahan noita jenkki/kanada paikkoja on loydetty ainakin 4 mutta jos euroopassa olisi niin olisi paljon helpompaa.
Poissa
kahdella 9v akulla pelaa helposti treenit.
Akkuja on sitten aika monen laisia.
kun ostat katso todellinen jännite suurin osa on 8.2v
Myös Ah arvoissa on eroja.
Näissä arvoissa suuri on kaunista.
Haloissa itsessään on sisäinen jännitteen alennus systeemi.
Boost pacit ja muut on aika hintavia.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Onko normaalia etta reloader b:lla ampuu avin 1 ja 1/2 - 2 lootaa 6AA paristolla? Ilma on ollut noin +10°.
Olen aina ottanut irti paivan paatteeksi.
Sitten olisi myos tuo neophene B charge lupaavat 20 casea lapi yhdella latauksella, tyhja pyoritysessa ovat saaneet teoriassa 123 casea lapi.
Tosin neophene B charge on Ni-mh tekniikkaa eika Li-on.
Poissa
Onko normaalia etta reloader b:lla ampuu avin 1 ja 1/2 - 2 lootaa 6AA paristolla? Ilma on ollut noin +10°.
Olen aina ottanut irti paivan paatteeksi.
kuulostaa aika omituisen vähältä itelä kestää reloader b:ssä nopeudella 1 paristot pidenpään oon kesällä käyttäny 4 paristoo ja nyt talvella hallissa 6kpl
ni-mh akkuja reballeilla 3 nopeudella ja kestää hyvin muutamat treenit vaikka kuulaa menee läpi parin lootan verran (käytän 15 bps cäppiä ja mille moodia)
[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]
Poissa
Tai sit on todella paskoja pattereita.
Kyllä sillä yhellä patteri setillä pitäis aina 10 casea ampua.
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Sanovat etta 6-7 casea. Ja kaytan energizer ultra 1,5v.
Ite vaihdan joka toisessa treenissa tai joka kolmannessa.
Se etta kayttaa 4 patteria tai 6tta ei vaihda muuta kuin jannitetta sama milliampeeri maara siella kumminkin on, eli siis bps tippuu mutta jos kayttaa 15bps cappia niin tuskin sita 6AA tarvii vai kuinka? Jos 4AA paasee , sanotaan vaikka, 18bps niin se on varmaan iha tarpeeks. Siis otetaan huomioon tyhjat lataukset/pallo hypyt.
Paljonko 2500mAh akuilla lataa palloa? Kellaan kokemusta? En ole kauheasti isompaa mAh maaraa loytanyt, ja nuokin ovat aika kalliita.
EDIT: Testasin asken kk sitten hylkaamiani paristoja jotka ilmoittivat olevansa silloin (kk sitten) toimintakunnottomia. Silloin lampotila pelatessa alle +10°C.
Niila oli ladattu n.1 ja 1/2 case. Nyt laitoin toisen casen lapi, ei ongelmia. Ei edes punaista vilkkua. Voiko lampotilalla olla noin suuri ero?
Poissa
hyvät ja halvat akut saa tällä hetkellä Hobbylinnasta.
4 x 2700Mah Nosramin VTEC-akkuja = 12€.
noi akut pieksee monet vartat jne. heittämällä, eikä hinta oo päätähuimaava.
Ja jos oikein rupee noitten akkujen paino haittaamaan mutkassa, niin sitten litium-polymeeriakkuja vaan hakemaan.
Hinta on jo sit ihan toista luokkaa, mutta niin on kestävyyskin.
Poissa
Olen tuumaillut tässä pienessä mielessäni nokian kännyköiden akkuihin perustuvaa akkupakettia. Nokian 3.6V LiIon akkuja on saatavilla yllinkyllin ja erittäin halvalla(ilmaiseksi).
Toinen vaihtoehto olisi kaksi tällaista:
http://www.akkunetti.fi/product_info.ph ... s_id=12368
Poissa
Sivut: 1