Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#1 2007-04-21 16:54:13

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Pelejä Oulussa!

No niin kesä tulee ja alkaa hiljaa olemaan aika ilmoitella taas Oulussa olevista treeneistä ja metsäpeleistä.

Ajattelin näin alkuun vain häiritä kaikkia tasapuolisesti, että muistaa jossain vaiheessa vilkuilla tännekin päin noiden pelien suhteen, sillä jatkossa tulen itse ilmoittamaan peleistä täällä.

22.4. On ilmeisesti AAA menossa pelaamaan Hiukkavaaraan (pien kuljetuksen porukkaa), eli mukaan vain ja mikkoon yhteyttä jos kiinnostaa. Itse en ole paikalla koska onnistuin olemaan kipeenä pari päivää kuluneella viikolla ja vielä on akut vähän tyhjät.

Seuraavia pelejä sitten voisikin alkaa suunnittelemaan. Eli jos kiinnostaa joskus 28.4-1.5. pelailla niin ilmoituksia kehiin. Itse olisin mieluiten pelaamassa 28.4 klo 11 alkaen, mutta saadaanko pelaajia?


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#2 2007-04-23 10:24:54

Rajis
Jäsen
Paikkakunnalta: Pohjanmaa
Rekisteröitynyt: 2005-05-10
Viestit: 596
Kotisivu

Re: Pelejä Oulussa!

Zelcin kirjoitti:

Seuraavia pelejä sitten voisikin alkaa suunnittelemaan. Eli jos kiinnostaa joskus 28.4-1.5. pelailla niin ilmoituksia kehiin. Itse olisin mieluiten pelaamassa 28.4 klo 11 alkaen, mutta saadaanko pelaajia?

Niin meinasitko 28.4 jotain pelejä hiukkavaarassa vai subi treenejä? Treeneihin voisin tullakkin.


Pro on parasta!

Poissa

#3 2007-04-23 11:51:27

Zelcin
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2001-04-27
Viestit: 1,480
Kotisivu

Re: Pelejä Oulussa!

Katos joo. Tärkein jäikin pois. Eli tarkotus olisi pelata Hiukkavaarassa kun ei noita oikeita kenttiä vielä pääse käyttämään täällä päin.


Jouni Tervonen / Powerplay / RumaQ

-> Powerplay | JT USA | NXe | Sly Paintball <-

Poissa

#4 2007-04-23 16:17:23

AT
RumaQ
Paikkakunnalta: Oulu, Suomi
Rekisteröitynyt: 2003-05-20
Viestit: 1,466

Re: Pelejä Oulussa!

Siis lauantaina pelit ja illalla palaveri + sauna? Kuulostaa ihan hyvältä ainakin mun korvaan... Toinen vaihtoehto on kenttää pystyyn sunnuntaina (tai miksei lauantainakin), mutta toki kelvollinen (=sula) kenttäpohja pitäisi jostain löytää.


Antti . Tikkakoski [at] destia . fi
040 749 1441

RumaQ | Powerplay | Severe | JT | MacDev

Poissa

#5 2007-05-07 19:27:58

Mikkis
Jäsen
Paikkakunnalta: Oulu
Rekisteröitynyt: 2007-01-10
Viestit: 20

Re: Pelejä Oulussa!

Tää nyt tulee 'vähän' myöhässä mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan, niin meikäläiseen voi ottaa yhteyttä ku pelihimo yllättää.
Kun nyt kerran tajusin pyytää tunnarit tänne foorumin osioon niin alan sitten aktiivisemmin ilmoitteleen peleistä täällä,ellei toi Jouni sitten kerkeä olemaan  mua nopeampi...joka ois varmaankin sitten se eka kerta niinku yleensäkkin ottaen lol (junou)
Vaikka tuo matkapuhelin onkin ehkä suuri jumalallinen mahtisauva niin ei sekään kaikkeen pysty,kuten tavoittamaan suuria massoja alituiseen. :)Yritän kuitenkin pitää sellaisen +3 päivän varoajan noissa speli-ilmoituksissa niin kaikki kerkee hommata kissoille,koirille,vaimoille ja miehille lapsenvahdin niin ei tarvitse laittaa suhdetta pintaremonttiin big_smile


..kesää odotellessa...


Mikko Taskinen
<!-- e --><a href="mailto:mikko.taskinen@mail.suomi.net">mikko.taskinen@mail.suomi.net</a><!-- e -->
045-1213414
<aAa>
ArminAnkaratAnkat

Poissa

Keskustelualueen alatunniste