Et ole kirjautuneena.
Joo, eli aletaanhan virittelee jo seuraavia treenejä.
Tällä kertaa mukaan ilmeisesti olisi myös tulossa Takeover, eli kunnon treenit ois taas tiedossa. Aloitusajankohta ehdottomasti sama kuin viimeksi, eli viimeistään klo 11.00.
Uutuutena on myös tulossa uusia syndejä jotka on oikean kokoisia ja mukana on myös pari sellaista syndiä mitä ei paljon Suomessa ja Millessä näe, eli Wedgejä ja Bumbereita. Toki riippuu nyt vähän minkälaisen leiskan kasaa, et mitä laitetaan kentälle.
Kenttämaksu 5€ / hlö sisältäen ilmat. Ihan pelkkä kuulien osto ei riitä tuohon että pääsee pelaamaan reilun 8,5k€ kentälle tai saatte opetella jakamaan 2-3x kovemmin 8)
Laittakaa myös pallotarpeita. Jos mahdollista niin hakekaa etukäteen omat kuulat, sillä joudun kuitenkin vierailijoille ottamaan pallot kyytiin.
Jos TO tulee pelaamaan, niin itse pelaan Tempest:llä, mutta muuten Stormilla. Jos tämä nyt kenenkään pallonkulutusmieltymyksiin vaikuttaa.
Mukana:
---------------RQ--------------------------
zelcin 1x Tempest
Martti 1x Tempest(?)
geeman 2x Tempest
cruwaller 1x Tempest
juffeli 2x Tempest
hartza 1x Tempest
Juse 1x Tempest
Kuraattori 1x Tempest
--------------Paranoia---------------------
Japakkomies 1x Tempest
Soihtu
pineapple (1x Tempest ?)
kaunispoika 2x Tempest
Gabbadaz
Orb
----------------AAA-------------------------
Mikkis
-----------------TOoveri--------------------
7x Meku and friends
Poissa
Lauantai olis myös mulle mieluisempi. Maanantaina on taas tenttipäivä, joten ei viittis olla ihan hajalla. Pallontarve lienee se keissi.
Poissa
Joo tulossa olen; itseasiassa vaikka tänään mut ei taida onnistua ja kuulaahan tarviin keissin mut voi olla, että kaksikin riippuu ja roikkuu...
Ja nyt Paranovit se divariseiska paikalle niin saatte sitä seiska reeniä!
Mulle käy oikeestaan jompikumpi/molemmat päivä(t)
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
messissä.
Päivällä ei ole mitää väliä joten kumpi vaan käy.
Palloakin oli hyvä olla mukana joten ota vaikka tuota Tempestiä loota.
Poissa
En näe esteitä tähän osallistumiseen, kunhan kyytihommat järkkääntyy. Lauantai olisi parempi, jotta voisi kumilla treenailla myös sunnuntaina. Lootan Tempestiä varaisin.
Se, joka vitsaa säästää, saa kaatumataudin.
Poissa
Eiköhän tuo tuleminen onnistu. Haen varmaan pallot ennakkoon.
Lauantaina vois tietysti olla, että sunnuntaina mahdollisesti kerkeis vielä ylivieskaan reballilla sutimaan.
Poissa
Alustavasti olisin tulossa, oli jotain tolle viikonlopulle mut en vaan muista mitä... Vahvistan tuloni viimeistään ensiviikon alussa.
Pallotarve lienee 2X Tempest.
Poissa
mukana. 1 x tempest kiitos
....
Harri Huttula / RumaQ Trombies
<!-- e --><a href="mailto:harri.huttula@splatweb.net">harri.huttula@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
Meikä on messissä,töitä on mutta pääsen aamulla pois Alan kiristämään muita Ankkoja myös mukaan...
Kuulan tarpeen laitan tulemaan jälkikäteen..
Mikko Taskinen
<!-- e --><a href="mailto:mikko.taskinen@mail.suomi.net">mikko.taskinen@mail.suomi.net</a><!-- e -->
045-1213414
<aAa>
ArminAnkaratAnkat
Poissa
Mukana ollaan 2laatikkoa kuulaa (tempest). Kyydin tarvitsen Oulusta.
Poissa
vois kai sitä tulla... pitää kai kuuliakin olla... en oo kyllä varma
Poissa
Jaa tosiaan.
Itselläni ei ole autoa käytössä joten jos joltain kyydin sais tuonne niin oli hyvä...
Poissa
Joo otan tota Tempestiä (sopimus muotoa 1+1, eli ota toinen loota varalle jos sattuu oleen fiilis päällä/pelipaikka sellanen et palloa menee) ku toi stormi toimi niin paskasti viimeks; en kyllä täjuu miks :?: pitää vissii tsekkaa detentit... taas!
Ja Jussi tulee näillänäkymin myös.
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
Tulen paikalle. Haen pallot etukäteen.
Poissa
Poissa
Kyllä nää kemut aina yhen rukan reissun voittaa. Ei muuta ku Kuusamo hyllylle ja Kemiin samoille leveysasteille :twisted:
TO 75% varmuudella mukana ja melkeen vois sanoo et 100 mut ei uskalla vielä 8)
Poissa
Cruwaller, AA: Mun kyytiin passaa hypätä jos tohtii
Sopii kai siihen neljäski jos joku on vaarassa jäädä muuten junasta.
Poissa
Cruwaller, AA: Mun kyytiin passaa hypätä jos tohtii
Sopii kai siihen neljäski jos joku on vaarassa jäädä muuten junasta.
Passaapi erittäin hienosti.
Poissa
Oon tulosa pelaan. 1 x tempest, kiitos.
Jari Savolainen / RumaQ
Poissa
Alustavasti olisin tulossa, oli jotain tolle viikonlopulle mut en vaan muista mitä... Vahvistan tuloni viimeistään ensiviikon alussa.
Pallotarve lienee 2X Tempest.
Joudun valitettavasti jättämään väliin tälläkertaa, tuli ylitsepääsemätöntä estettä.. Harmi...
Poissa
Ja tiedoksi kaikille en aio lämmittää saunaa enkä ottaa noppaakaan (kännejä) ennen Juhannusta!
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
Ja tiedoksi kaikille en aio lämmittää saunaa enkä ottaa noppaakaan (kännejä) ennen Juhannusta!
Eikö tämän pitäs olla selvää SM-tason kilpaurheilijoille harjoituskaudella?
Poissa
saa nähdä tulenko
jos minua näkyy lauantaina niin olen luultavasti paikalla.
Poissa