Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Käytiin pelaamassa ensimmäinen peli minulle uudella(käytetyllä) DM5:lla.
Tuli se kaikkien sähkövekottimien kammoama vesisade ja nyt mutka on hiljainen. Pistin muovipussin loaderin ja kahvan päälle, mutta ilmeisesti en tarpeeksi hyvin.
Huollossa kaikki toimi vielä ihan normaalisti, eli tarkastin, että oliko vettä päässyt piirilevyille. Näytti siltä, että vesi ei ollut päässyt minnekään ja pyyhin kaiken irtoveden pois mutkan muista osista.
Muutama tunti tämän jälkeen mutka käyttäytyy seuraavasti:
Itse virtanapista ei tapahdu yhtään mitään, mutta napista, josta silmän saa pois päältä, demari herää henkiin sen verran, että se antaa sinisen ledivalon ja sen jälkeen vihreän, jos halossa(loaderissa, tiedän täsmennys on vittuilua kaikille asiaan vihkiintyneille) on virran päällä. Punainen tulee, jos loaderia ei ole, tai se ei ole päällä.
Vihereää valoa riittää sekuntin verran, että kerkeää ampua muutaman laakin. Siis mekanismi on kunnossa. Tuon sekunin jälkeen koko mutkasta häviää virrat ja se on ihan mykkä.
Nyt minua siis hirvittää se asia, että meninkö tuhoamaan elektroniikan vesisateen takia, vai onko tilanteelle tehtävälle jotain?
Poissa
yksi vaihtoehto on että se membranepad eli se tarraläpyskä kahvassa joka toimittaa virtanapin ja silmien napin virkaa on mennyt oikariin veden takia
voit kokeilla tämän ottamalla sen liittimen boordista irti ja kokeilet yhdistää hetkellisesti kaksi "ylempää" eli ne dippikytkimien puoleiset liitimen piikit mutkan pitäisi mennä päälle
sanomattakin selvää että suoritat tämän kokeilun täysin omalla vastuullasi mutta jos ymmärsit ohjeen oikein ei pitäisi mitään vaaraa olla
yleisesti tietoa matrixeista löytyy ameriikan foorumilta tää on ehkä se asiallisin...
http://forums.matrixowner.com/
[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]
Poissa
Kiitos jussik, kyllä siinä on näin käynyt.
Revin kytkimen irti ja putsasin ja taas rokkaa
Kiitos suuresti avusta...
Poissa
Sinisen valon vilkkuminen tarkoittaa, että patteri on lopussa.
Trivoga
Ego Army
Poissa
Sivut: 1