Splatboard

Suomen paintball-skenen kohtauspaikka

Et ole kirjautuneena.

#76 2007-06-01 09:59:19

casper
Jäsen
Paikkakunnalta: Jurva
Rekisteröitynyt: 2002-05-08
Viestit: 226

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Vaikka pelejä vähän onkin, niin toivottavasti niiden väliin ymmärretään jättää hieman enemmän aikaa kuin ennen. Ennen oli omien pelien välillä useampi peli, koska liiga ja divari pelattiin samaan aikaan.

Tällä ajalla tarkoitan lähinnä välinehuoltoa, bulkkaamista yms soosaamista pelien välissä. Pitää muuten niin helvetinmoisella kiireellä pistää kamat kasaan ja juosta taas kentälle.

Poissa

#77 2007-06-01 14:56:46

jussik
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2005-04-15
Viestit: 388
Kotisivu

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

IHAN PERSEESTÄ JOS EI OO FINAALEJA  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
kyllä finaalit pitää pelata vaikka liitto on nyt lopettamassa niin miksi pitää tuhota myös painttistä jännärit samalla kertaa

VITTU ALKUSARJAT PELATAAN SEN TÄHDEN ETTÄ PÄÄSEE PELAAN FINAALIT
VOITTO EI OO MITÄÄN ILMAN FINAALEJA :evil:  :evil:  :evil:  :evil:


[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]

Poissa

#78 2007-06-01 18:49:24

Reiska
Jäsen
Paikkakunnalta: Paimela
Rekisteröitynyt: 2003-06-18
Viestit: 139

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Täällä sitä kyllä niitä mielipiteitä heitellään kovasti.Kaikilla olisi ollut mahdollisuus tulla liiton kokoukseen kertomaan ne kasvotusten. Sovitaanko, että lopetetaan nyt tämä turha lässytys.Ei kenellekkään tullut yllätyksenä, että ei ole tarkoitus pelata finaaleja.Suuri huolen aihe olikin päivän pituus kyseisellä joukkue määrällä. Kevät talvella Hyvinkään liigakokouksessa oli  paikalla osa nytkin kovasti hämmästyneenä kommentoivia henkilöitä jotka saman pöydän ääressä olivat kovasti samaa mieltä round robin systeemistä.Näin me yhdessä hyvässä hengessä viedään painttia eteenpäin ja sitten vielä ihmetellään, että on se vaan ihme kun ei ketään liiton hommat kiinnosta.Olisiko nyt jokaisella hiukan aihetta katsoa peiliin ja miettiä mitä tänne laukoo. Itse odotan innolla tulevaa kesää ja hyvää liiga/divari kautta näin liiton näkökulmasta katsottuna(niin luulin muidenkin).Nyt kun ollaan ensimmäisen kierroksen lähettyvillä, alkaa tälläinen vanha kunnon "paskaa niskaan kampanja". Muistakaa, että tämä on täysin vapaaehtoistyön varassa koko liigan järjestäminen. Ei ole kovin mieltä ylentävää saada kiitokseksi vain ja ainostaan negatiivista palautetta vaikkei olla vielä pelattu kierroksen kierrosta.Olen itse paikalla joka kierroksella ja minulle voi tulla kertomaan henk.kohtaisesti mielipiteensä kasvotusten. En aio tämän enempää "lässytellä" täällä mielipiteitäni. Tämä vuodatus on täysin minun henkilökohtaisia mielipiteitäni asiasta, eikä edusta liiton virallista kantaa mistään mainitsemastani aiheesta.

Reiska

PS.Kilpatoimintaa vetää allekirjoittanut tänä vuonna ja lisäksi on mukana muut "liiton miehet".Apuna päätöksissä on myös kilpatyöryhmä,joka on koottu viidestä eri joukkueesta.Nämä henkilöt olivat myös paikalla tai heidän varamiehensä kun sovimme tämän vuoden pelisysteemeistä.


Alle 0,1 tonnisilla ei ole mielipidettä.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paimelanparoni.net">www.paimelanparoni.net</a><!-- w --> /Los Bastardos gold member

Poissa

#79 2007-06-01 19:49:33

Jii
Jäsen
Paikkakunnalta: Helsinki
Rekisteröitynyt: 2001-10-07
Viestit: 224
Kotisivu

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

100% Oikein, Reiska! Samaan aikaan kun liiton järjestämien sarjojen suosio kasvaa, liiton toimintaan osallistuvien henkilöiden määrä lähestyy nollaa. Kitisijöiden kuoro kasvaa koko ajan, mutta kukaan ei missään vaiheessa ole paikalla tai aktiivinen asioiden eteen, pitäs rusinat saada pullasta niitä itse poimimatta. Itse en olisi valmis tekemään mitään tän kitisijälauman eteen ilman palkkiota. En myöskään saatana kitise siitä mitä saan.

Finaalit on ihan yks ja vitun sama. Jos et osaa asennoitua samalla tavalla joka peliin, et kuulu finaaliin muutenkaan. Aikaisempina vuosina kaikki finaalin ulkopuoliset joukkueet on enemmän ja vähemmän kuitenkin liuenneet paikalta, joten yleisön mielenkiinnolla niitä on turha perustella. Muutama ilmainen peli, joiden järjestämisen eteen ei itse ole tehnyt edes normitreenien verran mitään on tietenkin kiva porkkana. Tosiasia on se että voittajajoukkueelle on ihan sama, voittiko finaaleilla vai round robinilla. Häviäjät on ne jotka kitisee, aina. Eli kitisijät on häviäjiä. MOT. Pääasia on se että päästään yhdellä päivällä, pakollinen hotellyö (herranjestas, jopa pallolaatikon hintanen) aiheuttaa niin hillittömän huudon että huh. Kuka maksaa tokan kentän dumat että saadaan molemmillle sarjoille finaalitkin? Vai pelattaisko sit klo 0600-2130? kentät aukee kl 0400, finaalit alkaa klo 1930. Onnee voittajien kotimatkalle.

Ja joo, vedä vaan se vitun maksava asiakas-kortti, vedä ihmeessä. SPBL on voittoa tuottamaton yhdistys, ja yhdistyksenä siis kirjanpitovelvollinen. viivan alle ei jää mitään, minkä käyttöä ei suunnitella esim liiton alaiseen hankintaan ja rahanmenot SAA SELVILLE OTTAMALLA SELVÄÄ. Ei tarvii vaan valittaa boordilla ja huutaa potin suuruutta. Jos haluat kiertää fantastisia golfnurmiturnauksia niin painu pelaamaan NPPL:ää. Tai kehitä lajia suomessa. Hanki liitolle tontti ja turffi, niin voit kitistä jos verkot ei oo suorassa. Perkele. Tai huuda äiti apuun, ihan sama mulle.

Ja viimeisenä voisin vain pahoitella Juicen siirtymistä liiton aktiiveista valittajiin (no okei, tivaajiin). Varmasti tiedät kuinka kiva noita hommia on hoitaa, kokemuksesta. Ylläoleva koskee siis suoraan myös sua, tiedät toimintaympäristön ja homman perseyden, jos olet sitä mieltä että asiat oli ennen paremmin niin ole hyvä ja tarjoa kundeille käsi.

Jii / Voodoo Legacy
Ei mitenkään liittoon sidoksissa mutten myöskään valita siitä mitä muut hoitaa mun eteen kun en ite jaksa.

edit allekirjoitus


[size=100:r6vg478e]Jii / Cyclone
| DYE|MAXS|Virtue |
|PBG | The Tiger |
GoldHammer  |
[size=117:r6vg478e]WWW.CYCLONE.FI

Poissa

#80 2007-06-01 20:10:43

jussik
Jäsen
Paikkakunnalta: Vantaa
Rekisteröitynyt: 2005-04-15
Viestit: 388
Kotisivu

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Reiska kirjoitti:

Täällä sitä kyllä niitä mielipiteitä heitellään kovasti.Kaikilla olisi ollut mahdollisuus tulla liiton kokoukseen kertomaan ne kasvotusten.

olen sanonut yllä olevan mielipiteeni jo aiemmin tässä topikissa
kun sitä LIITON EDUSTAJAN TOIMESTA on kysytty...
edelleen olen samaa mieltä eli en ole puolessa vuodessa vaihtanut mielipidettäni asiasta

tänään kun katsoin tänne ja huomasin että EILEN(<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.spbl.org">www.spbl.org</a><!-- w -->) oli tullut LIITON ilmoitus
että EI OLE FINAALEITA niin pakko oli todeta että vittu tää on perseestä...

eikä se ole mikään puolustus että "järkkää ite paremmin" kun kerran pistää tämmösen sirkuksen pystyyn niin kuinka paljon lisää vaivaa muka teettää se että pelaa ne finaalit edes kerrasta poikki systeemillä


[img]http://www.planeteclipse.com/Folders/gfxxx/Menu/Header.gif[/img]

Poissa

#81 2007-06-01 20:53:50

Juice
Jäsen
Paikkakunnalta: Espoo,
Rekisteröitynyt: 2001-10-08
Viestit: 2,168
Kotisivu

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Jii kirjoitti:

Ja viimeisenä voisin vain pahoitella Juicen siirtymistä liiton aktiiveista valittajiin (no okei, tivaajiin). Varmasti tiedät kuinka kiva noita hommia on hoitaa, kokemuksesta. Ylläoleva koskee siis suoraan myös sua, tiedät toimintaympäristön ja homman perseyden, jos olet sitä mieltä että asiat oli ennen paremmin niin ole hyvä ja tarjoa kundeille käsi.

8)  Olen tarjonnut... ei ole huolittu. Aika hiljaista on ollut yhteydenpito sitten joulukuun jälkeen.

Olen ollut paikalla kokouksissa, olen sanonut mielipiteeni päivän pituudesta ja toiveeni finaaleista jo yli puoli vuotta sitten. Olen myös keskustellut "päättäjien" kanssa senkin jälkeen.

Yhtään oikeasti järkevää perustelua finaalien poisjättämiselle en ole ainakaan täältä lukenut eikä kukaan ole minulle sitä muutenkaan kertonut. Se että pitkä päivä on tunnin pitempi ei ole minusta riittävä perustelu. Tarpeeksi tehokkaalla pelien organisoinnilla esim 8 joukkueen round robin 28 peliä saadaan läpi n. kolmessa tunnissa. (been there, done that)

Sanotaan vaan että älkää lässyttäkö ja "kyllä ainakin sun Juice pitäisi ymmärtää"... iso kyynel.
Kyllä ymmärrän, ja tiedän että toisinkin voisi toimia.

Jos ei toimita niin olen pettynyt ja tiedän että moni muukin on.

Esim. tänne ei vieläkään anneta tietoa siitä että montako joukkuetta nyt loppujen lopuksi sarjoissa pelaa?
Kummallista toimintaa se minusta on.
Tunnen jotakuinkin kaikki jotka tätä showta nyt pyörittää ja ihmettelen että mikä tästä teki nyt yhtäkkiä näin vaikeaa?

Miksi Reiskakin olet noin tuohtunut, tässä olisi hyvää aikaa vielä vähän viilata ja moni olisi tyytyväisempi ilman suurta porua. Onko kyseessä nyt joku ihmeellinen arvovaltakiista että kun näin on päätetty jossain kokouksessa mihin ainakaan oman joukkueeni kilpailulautakuntaan nimettyä henkilöä ei kutsuttu niin nyt siitä pidetään kiinni vaikka mikä olisi?

Varmaan koko kauden peliohjelmia ei ole ihan vielä kirjoitettu kiveen, että tässä nyt olisi mahdollista kuunnella pelaavia jengejä loppuun saakka. Koska ei tätä "virallista" tietoa kauden peleistä ole aiemmin julkaistu niin ei ole voinut oikein valittaa/tivata aikaisemmin. Ainakin minä ymmärsin että taannoinen liiga/divarikokous oli suuntaa antava ja pohjana kilpailulautakunnalle joka ei sitten ilmeisesti ole pahemmin toiminut tässä keväällä.


URHOPAINTBALL.COM
Suomen Paintball Liitto ry
Sponsored by: SISSOS* Paintball Bunkkeri*PLANET ECLIPSE, GEO
"Jossain lajissa lyödään palloa kepillä, tässä ammutaan, that's it!"

Poissa

#82 2007-06-02 05:46:51

Reiska
Jäsen
Paikkakunnalta: Paimela
Rekisteröitynyt: 2003-06-18
Viestit: 139

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Juice.Enhän mä edes ole vielä tuohtunut.Kovin moni ei halua nähdä sitä, että mä oikeasti suutun 8)  Mielestäni paras konsti on se, että ottakaa ja soittakaa minulle suoraan ja kertokaa mielipiteenne henk.kohtaisesti (tämän osaa kyllä Juicekin tehdä,siitä tunnustus). Silloin on mielipiteiden vaihto sillä tasolla kuin se pitäisikin olla. Näin kirjoittelemalla voi saada ihan erilaisen käsityksen viestin kirjoittajan "tunnetilasta" kuten jo aikaisemmin tuli huomattua.

Tässä olisi numero jos tulee tarvetta keskustelulle ja tää ei ole sitten se numero jonne voi soittaa puolelta öin ja 3 promillen kännissä kertoakseen, että on aina vihannut mua (mä tiedän sen jo ja se ei liikuta mua pätkääkään) wink

Reiska SPBL:n pj  p.0400-867120


Alle 0,1 tonnisilla ei ole mielipidettä.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.paimelanparoni.net">www.paimelanparoni.net</a><!-- w --> /Los Bastardos gold member

Poissa

#83 2007-06-02 06:56:54

Iippo
Jäsen
Paikkakunnalta: Soukan Omapoika
Rekisteröitynyt: 2001-10-06
Viestit: 2,227

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

3991.jpg

PS. Ajattelin tähän vielä loppuun selventää, sillä olen huomannut, että mikää ei oo muuttunut tässä hommassa, eli koska meillä on kilpasarja, joka on jonkun puolueettomasti järjestämä niin tässä kohdassa meillä sarjan pelaajilla on ilo marssia valmiiksi katettuun pöytään niin suosittelen:


PITÄMÄÄN NE MÖLYT MAHASSA JA KESKITTYÄ PELAAMISEEN !

[size=200:jo364rhq]THE END


[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos

Poissa

#84 2007-06-02 17:11:09

WALKOINEN WOIMA
Jäsen
Paikkakunnalta: RAISIO,
Rekisteröitynyt: 2002-08-27
Viestit: 800
Kotisivu

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Sen verran naurattaa ja vituttaa tämä keskustelu, että on ihan pakko avautua ihan vähän vielä kerran.

Olkaa vittu tyytyväisiä, että yleensä edes sarjat järjestetään, ja PÄÄASIA ainakin musta on se, että päästään edes pelamaan.

P.S.  Paras voittaa ihan millä systeemillä tahansa, ja tänä vuonna näin!!!

Poissa

#85 2007-06-02 19:18:34

kaunispoika
Jäsen
Paikkakunnalta: ylivieska
Rekisteröitynyt: 2005-12-02
Viestit: 452
Kotisivu

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

WALKOINEN WOIMA kirjoitti:

Sen verran naurattaa ja vituttaa tämä keskustelu, että on ihan pakko avautua ihan vähän vielä kerran.

Olkaa vittu tyytyväisiä, että yleensä edes sarjat järjestetään, ja PÄÄASIA ainakin musta on se, että päästään edes pelamaan.

P.S.  Paras voittaa ihan millä systeemillä tahansa, ja tänä vuonna näin!!!

tyhjentävää ja niin totta.
kokouksessa olisi voinut tähän vaikuttaa.
jos et yritä vaikuttaa niin ei voi valittaa.

Poissa

#86 2007-06-02 19:21:13

HCS-Keq
Jäsen
Paikkakunnalta: Riihimäki/Hyvinkää
Rekisteröitynyt: 2003-08-29
Viestit: 335
Kotisivu

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Saatanan säälittävää vinkumista koko ketju, liiton sivuilla on sähköpostitosoitteet ja puhelinnumerot jos iskee hätä ja pitää päästä vuodattamaan, asiaahan harvalla on sillä sehän meinaisi rakentavaa miettimistä.

Kilpatyöryhmä on kokoontunut/ollut yhteydessä sähköisesti kun sille on nähty tarvetta. Helvetisti arvostelua hemmoilta ketkä on ite hyvin tunnettuja täysin omapäisistä kannoistaan.

Kyllä, tämä oli oma henk. koht. mielipiteeni ja iso hatun nosto muutamille kirjoittajille tässä ketjussa, noi muutamat kommentit auttaa jaksamaan tätä yhteishyvää vittuilijoista huolimatta.

Poissa

#87 2007-06-02 20:17:30

NÄPÄ
Jäsen
Paikkakunnalta: Suomen pääkaupunki Turku
Rekisteröitynyt: 2006-02-11
Viestit: 12

Re: Liiga & divari kaudella 2007?

Älkää nyt vittu itkekö apinat!
Reiska ja muut järkkää meil sarjan ja me päästään pelaamaan hyvii pelejä hyvin organisoituihin turnauksiin.
Eli me pelataan sillatti kun järjestäjä sanoo.
Jos jollekin ei kelpaa niin sovitaan niin että RYHMÄ valittajat järjestää sarjan ens vuonna, ja katotaan onko se sit parempi.
Niin kauan kun sarja toteutetaan käytännössä talkoilla niin ei pidä itkee siitä millanen se on, jos haluatte maksaa pelaamisesta saman kun millessä nii luulen et saadaan joku ulkopuolinen taho järkkäämään sarja.
Siten siitä ehkä tulisi sellanen et on finaalit ja kauniita naisia(eikä vaan kauniita miehiä niinkun Tampereella)ja kaikkee muuta hienoo.
Mutta tilanne on nyt tämä ja oon tyytyväinen kun saan pelata jopa noin hyvässä sarjassa kun on tarjolla.
Eli jos ei kelpaa tehkää itte parempi vit...


Mut ei voittajii tuu ilman totuuksii!!!

Poissa

Keskustelualueen alatunniste