Et ole kirjautuneena.
kaikki mukaan vain...
Poissa
Juu tarkoitus olis saapua paikalle , toisin pienellä varauksella että tulee vettä helvetisti ja saapuu myös zelcin paikalle ilmoineen... :oops:
=[WGP: Trilogy Pro-Cocker / DeathStix 14" Carbon / VLrevolution]=
Poissa
jos zelcin ei pääse paikalle voin käydä hakeen happea lainaan sieltä...
vesi oli vain hyvästä viimekin kerralla, eipähän nähny niin tarkkaan missä vihollinen luurasi
Poissa
jos zelcin ei pääse paikalle voin käydä hakeen happea lainaan sieltä...
vesi oli vain hyvästä viimekin kerralla, eipähän nähny niin tarkkaan missä vihollinen luurasi
Lähinnä vesisateessa haittasi että kuulat lensi päin helvettiä, ihan sama mitä kuulaa ampui = tuhlausta :oops:
Poissa
Joo ei oikee kuula toiminu, pari metrii lens suoraa ja sit sai takana tulevat alkaa varoon
Nyt ei pysty kykeneen tonne enää viikolla Pe-Su illat sopis oikke hyvin.
H.O.W We let the fools do the running!!
Poissa
Mie oon tulossa Raahesta tällä kertaa ainoana edustajana
Pasi Sarkkinen
Painttis.fi
Painttis-blogi
Raahen Paintball ry
Poissa
Mites noiden ilmojen suhteen, itellä ai oo ku täys pullo ja onko sitä porukkaa tulossa ???
Poissa
eikai pojat eksyny matkalla
no sentään muutama tyyppi saapui pelaamaan ettei aivan yksin tarvinnu
Poissa
Joo, tultiin Villen ja Jussin kanssa vaikkei ees etukäteen luvattu
hyvä ettei yksin tarvinnu HeCen sutia paikallaan.
Mites ne jampat noin jäässä oli ettei ketään paikalle saapunu?
-Visa
Poissa
Joo, tultiin Villen ja Jussin kanssa vaikkei ees etukäteen luvattu
hyvä ettei yksin tarvinnu HeCen sutia paikallaan.Mites ne jampat noin jäässä oli ettei ketään paikalle saapunu?
Kävin siellä ajelemassa, mutta ei näkyilly ketään. Ajelin ihan sinne ampumaradalle asti, mutten vihtiny mopon kans pitemmälle mennä. Sitä mie vaan, että missähän te pelasitta?
Pasi Sarkkinen
Painttis.fi
Painttis-blogi
Raahen Paintball ry
Poissa
me arvattiin että sää oot menny johonki hukkaan... eikä meillä kellään ollu sun numeroa mihin soittaa...
pitää ens kertaa varten piirtää vaikka kartta ettei kukaan eksy
Poissa
me arvattiin että sää oot menny johonki hukkaan... eikä meillä kellään ollu sun numeroa mihin soittaa...
pitää ens kertaa varten piirtää vaikka kartta ettei kukaan eksy
Huomenta, itse olisin tullut mutta porukkaa ei alkanut ilmottautua irc tai täällä, joten päätin ottaa univelkaa takaisin (toissapäivänä 16h ja eilen 10h töissä).
Yritetään ensiviikon keskiviikkona uudestaan ja nyt kaikki tulijat ilmoittautuu, jos ei itse niin jonkun kautta ? ...
Poissa
mullon keskiviikko iltana menoja
muina iltoina vois passata, ehotelkaa joku
Poissa
Mulle ei passaa maanantai eikä tiistai. KE-PE päivinä sopisi mainiosti. Miten olisi vaikka torstai?
Poissa
Mulle ei passaa maanantai eikä tiistai. KE-PE päivinä sopisi mainiosti. Miten olisi vaikka torstai?
tämän viikon torstai olisi minullakin vapaa, yleensä pitkin viikkoa sopii mitkä päivät vaan, joskus on poikkeuksia...
Poissa
torstai käy mullekkin, lauantainakin pääsen, notta lyötäskö äkkiseltään to ja la lukkoon
Poissa
Pelaamaan vaan. Itse en vielä ole 100 varma, mutta koitan päästä torstaina pelaamaan. Lauantai ei ainankaan onnistu ku on PoSe Oulussa.
Eli siis selvennykseksi. Jos kaikki menee putkeen niin tulen pelaamaan torstaina :shock:
Poissa
no mie tulen torstaina kans
Poissa
päivitin topikin, torstaina sinne siis
onko tuosta pose hommasta jotain lisäinfoo, niinku esimerkiksi missä monelta minkätakia jne...
(joo varmasti löytys ku ettis mutta ku olen laiska)
Poissa
Minäkin voisin olla tulossa torstaina jos ei tuu vettä kaatamalla..
Poissa
päivitin topikin, torstaina sinne siis
onko tuosta pose hommasta jotain lisäinfoo, niinku esimerkiksi missä monelta minkätakia jne...
(joo varmasti löytys ku ettis mutta ku olen laiska)
HeCe siinäpä sitä lisäinfoa ja pelipaikka lienee huuhkaja puistossa.
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
Serkkukin innostui eli täältä tulee kaksi henkilöä torstaina. Satoi tai paistoi.
Poissa
Enpäs mie tulekkaa tuli muita menoja
Poissa
Morom!
Mie tuun jos kerkeän töistä tarpeeksi aikaisin,mutta ajatus oli kuitenkin että klo 18 aloittaisitte? Voin kyllä ottaa kamat mukaan duuniin kun satun siinä lähellä olemaan töis ni pääsis suoraan sinne sith!
Kyselenpä muitankin ankkoja jos ne sieltä lammesta tonne sisämaalle halajas (:
Mikko Taskinen
<!-- e --><a href="mailto:mikko.taskinen@mail.suomi.net">mikko.taskinen@mail.suomi.net</a><!-- e -->
045-1213414
<aAa>
ArminAnkaratAnkat
Poissa
näyttää hyvältä, puhelin pirissy muutamaan otteeseen ja näyttäis että aika moni (ainaki aikoo) tulla torstaina
Poissa