Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
No niin, elikkä kyselläänpä taas vähän. Kuka ois tulossa treenaamaan PoSen jälkeisenä sunnuntaina? Paikkana olisi sama paikka, Huuhkajapuisto. Toki treenit voidaan pitää muuallakin. Treenimaksu on 10€ / hlö Huuhkajapuistossa, muualla 5€ (eli katetaan kenttä- ja ilmamaksuja noilla).
Luultavasti Fortin porukkakin olisi tulossa Venäjältä pelailemaan. Ainankin olisivat ottamassa osaa PoSeen (?). En tiedä kuinka ovat kaverit kehittyneet, mutta kovasti halusivat pelata X:ää. Tosin ensin olisi saatava tietää, onko porukkaa tulossa ja missä pelataan.
Aloitellaan klo 11.00!
Mukana:
zelcin 1 lodja
geeman 1x Tempest
Soihtu
Martti
Pineapple
Cruwaller 1x Tempest
Kuraattori
Gabbadaz
TO ?
Poissa
Meikälle sopii reenit hyvin sunnuntaille. Paikalla ei hirveästi väliä.
Poissa
Messissä
Poissa
olen tuolloin vuotuisella kalojen narraus reissulla joten en pääse.
....
Harri Huttula / RumaQ Trombies
<!-- e --><a href="mailto:harri.huttula@splatweb.net">harri.huttula@splatweb.net</a><!-- e -->
Poissa
jeP jeP! Mukana äs juusuaL ja palloo yks Tempest.
Edit:+Jussi
Kalle Kouri / RumaQ
Poissa
Kasataanko tuonne muuten 7 vai 5 kenttä? Ainakin sinne se 7 pitäs mahtua...
Poissa
Jep jep... tullaanpa hyvinkin.
Palloa taitaa olla ennestään jo... mut vaaraa jone 1 x tempest varalle (jos mahdollista).
Poissa
Eli sillä lähinnä noiden treenien paikkaa kyselin tuossa, kun Huuhkajapuisto pitää putsata kentällä olevista kuulista + verkottaa. Tämä vain sillä, että osaa varautua 'ylimääräiseen' työhön. Näitä ei ole esim. Ajoksessa.
Huuhkaja puistoon kyllä pitäisi mahtua M7, 5-man ja pari metriä normaalia lyhyempi 7-man kenttä (varmaan pituudesta jää jotain 2-3m). Uskoisin että kannattaa laittaa vain M7 kokoinen kenttä pystyyn tuonne, sillä verkkoa on vain 100m ja ilmeisesti pelaajiakaan ei hirveästi enempää ole.
Poissa
niin joo... itselleni ei niin tuolla paikalla ole väliä, Kemi / Oulu sama sen väliä...
Kyydin tarviin jos on Kemissä. Ja toisaalta olis kiva jos joku viittis noukkia kyytin vaikka ollaan oulussakin
Poissa
joku ottaa mun kamat matkaan ylivieskaan tullessaan
Poissa
Tuun pelaan jos treenit on oulussa. En tarvi palloa, on nuita entisiäki tarpeeksi.
Jari Savolainen / RumaQ
Poissa
Oon töissä kahteentoista mutta tuun sieltä suoraan treenaan.
Poissa
joku ottaa mun kamat matkaan ylivieskaan tullessaan
Tuu hakeen ne
Poissa
Poissa
Olen tulossa ja 1x Tempest
Petri
Petri Jääskeläinen / RumaQ
HP Paintball Park
Powerplay | JT USA
Poissa
Sivut: 1