Et ole kirjautuneena.
Sivut: 1
Pidetäänkö missään päin suomea paintball leirejä?
Poissa
Poissa
Missä toi leiri on? Oletko sää kenties siellä osa henkilökuntaa? Onko tosta jotain muutakin tietoo jossain?
Poissa
Ja onks toi hinta niinkun 1 pelaaja vai miten?
Poissa
Kandee sit muistaa, että tuohon kuulat päälle.
-J-
E-Mail: jere|@|malila.fi, GSM:040-7494432, skype:jeremalila, msn: jere|@|malila.fi
---
Approved by Takis! - Etek 3 -> it's just fun to gun, Bright star of Jämsä Paintball
Poissa
No huhhuh on pa korkee hinta.
Poissa
aika suhteellinen käsite korkee hinta.
Opettajana Varmasti yksi maailman parhaista pelaajista.
Sisältää kenttä maksun ja ilmat.
Voit katella mitä nää leirit oikeesti maksaa.
Ameriikassa 300-400 dollaria plus pallot.
Vois sanoo että ei todella oo pahahinta noista opeista joita mikko jakaa.
Tietty voi pelata kaverin kanssa trän träniä iät ja ajat ku pelaa 5 pallon limitillä per peli mutta totuus on se että tää on
HELVETIN HALPA PRO SCHOOL
Teen mitä teen jos teen
Trivogan poskisolisti
Poissa
Voishan tota ehkä harkita jos ois paikka mis ois yön hesas vai onko hämeenlinnasta tulioita silleen et menee himaa yöks et jos pääsis seuraavana päivänä kyydis.
Poissa
Minä ainakin menen hämeenlinnasta. Siitä ei ole mitään tietoa missä olis yötä. Jos vaikka koittas iskee jonkun komeen peinttajan ja vois päästä sille yöksi.
Poissa
Commandoko osa henkilökuntaa?
Tappakaa mut :&
Poissa
Minä ainakin menen hämeenlinnasta. Siitä ei ole mitään tietoa missä olis yötä. Jos vaikka koittas iskee jonkun komeen peinttajan ja vois päästä sille yöksi.
En taida kyl Sleikan kyydis tulla
Poissa
Sleikka kirjoitti:Minä ainakin menen hämeenlinnasta. Siitä ei ole mitään tietoa missä olis yötä. Jos vaikka koittas iskee jonkun komeen peinttajan ja vois päästä sille yöksi.
En taida kyl Sleikan kyydis tulla
Joo kyydin joutuu maksamaan peppuseksillä
Poissa
Kyllä me slaikalle yöpaikka löydetää
URHO
Poissa
Andy rakkautta!
Poissa
pojat pojat... nyt rupee näyttää pahalta, mutta teiän kandee mennä tänne. Toi on mielettömän sopivan hintanen ja loistavalla paikalla. Tonne mä ajattelin muuttaa.
[size=150:2gr5bu9k]
Iippo / Los Bastardos
Poissa
Sleikka miten olis mennäänkö?
URHO
Poissa
Liian kallista!
Poissa
Sivut: 1